02/02/2008 Ingooigem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vond het een leuke tocht, er was nogal veel verhard maar dat kon zeker geen kwaad ! Het werd genoeg gecompenseerd door de lastigheid van het parcours. Naast de bekende kuitenbijters als de Paterberg, de Oude Kwaremont, de Kluis,enz ging het steeds op en neer maar ook de wind speelde een afmattende rol. Naar het einde toe liet het zich duidelijk voelen
Tot volgend jaar 
Veel alternatieven waren er niet dit weekend in de nabijheid.
Voor zoveelste maal Ingooigem gereden en heeft mij niet bekoord.
Baan en baan , mtb-gehalte was lauw.
Het volstaat voor mij niet om er enkele gekende bergskes in te gooien.
Alhoewel ik kan de org. geen ongelijk geven ideaal ritje voor de koersbandenmannen die terug beginnen buiten te komen en ik wist
het op voorhand.
Volgend jaar misschien toch eens een ver(de)re verplaatsing voor wat meer fun.
Deze kan ik altijd rijden met de camelback op de rug al zeg/denk ik dat ieder jaar. Sommige weekends bulkt het van de mtb-tt in dezelfde streek. Volgend jaar misschien wat meer mtb-concurrentie.

Voor zoveelste maal Ingooigem gereden en heeft mij niet bekoord.
Baan en baan , mtb-gehalte was lauw.
Het volstaat voor mij niet om er enkele gekende bergskes in te gooien.
Alhoewel ik kan de org. geen ongelijk geven ideaal ritje voor de koersbandenmannen die terug beginnen buiten te komen en ik wist
het op voorhand.
Volgend jaar misschien toch eens een ver(de)re verplaatsing voor wat meer fun.
Deze kan ik altijd rijden met de camelback op de rug al zeg/denk ik dat ieder jaar. Sommige weekends bulkt het van de mtb-tt in dezelfde streek. Volgend jaar misschien wat meer mtb-concurrentie.
Hoi,
Dit jaar terug afgezakt naar Ingooigem. Heb de laatste twee weken gesukkelt met een lumbago
. Niet aangedurf om de lange afstand te rijden maar in de plaats 2 x de korte afstand gereden, had 66 km op de teller en 620 positieve hoogtemeters, en het voornaamste "de rug heeft stand gehouden". 'k denk dat ik meer offroad km gereden heb dan sommigen op de lange toer.
Douches voor het zoveelste keer op rij ijskoud
.
De organisatie zal toch eens moeten uitkijken voor een deftig alternatief.
Grtzz
Dit jaar terug afgezakt naar Ingooigem. Heb de laatste twee weken gesukkelt met een lumbago
Douches voor het zoveelste keer op rij ijskoud
De organisatie zal toch eens moeten uitkijken voor een deftig alternatief.
Grtzz
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
ook de tocht gereden, met de fiets naar daar en terug, dus maar de 30 km gedaan. vond dat het nog mee viel qua onverhard, alles goed berijdbaar, efkes bijna moeten zwemmen op het stuk langs 't water naar de grote baan toe (die plassen waren behoorlijk diep!!)
goeie organisatie, goeie afspuitplaats.. mooi werk.
tot volgend jaar, hopelijk voor de 50 of de 70 km's
goeie organisatie, goeie afspuitplaats.. mooi werk.
tot volgend jaar, hopelijk voor de 50 of de 70 km's
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Deze vandaag ook gereden met een fameuze snotvalling... Stond al goed in schuim en in zweet als ik toekwam... (vraag maar aan Slijkcrosserke...)
Op 't gemak ne koffie gedronken en dan samen met Kampfschwein vertrokken... Eerste kilometers samen gereden, maar hem ergens kwijtgespeeld rond Tiegemberg...
Sorry Kampfschwein, maar aan de bevoorrading nog efkes staan wachten... maar ge kwam precies nie af...
Dan maar weer doorgereden.
Nogal veel baan naar mijn mening, maar da wisten we op voorhand. De stukken offroad waren overal goed berijdbaar. Mij goed geamuseerd rond de Kwaremont, Patersberg (volgend jaar misschien offroad omhoog?) en Kluis...
De 50 gereden en met heen en terug naar huis uiteindelijk aan een goede 65 km gekomen... Moest nie meer zijn met mijn kopvalling en loden benen...
Vanavond normaal verslagsken met gps files op mijne site
Op 't gemak ne koffie gedronken en dan samen met Kampfschwein vertrokken... Eerste kilometers samen gereden, maar hem ergens kwijtgespeeld rond Tiegemberg...
Sorry Kampfschwein, maar aan de bevoorrading nog efkes staan wachten... maar ge kwam precies nie af...
Nogal veel baan naar mijn mening, maar da wisten we op voorhand. De stukken offroad waren overal goed berijdbaar. Mij goed geamuseerd rond de Kwaremont, Patersberg (volgend jaar misschien offroad omhoog?) en Kluis...
De 50 gereden en met heen en terug naar huis uiteindelijk aan een goede 65 km gekomen... Moest nie meer zijn met mijn kopvalling en loden benen...
Vanavond normaal verslagsken met gps files op mijne site
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
Terug van de 70 km. Goede organisatie, goede bevoorradingen, misschien voor de 70 km een extra bevoorrading toevoegen, 2 is wat weinig ,vind ik. Goede afspuitinstallatie. Douche genomen, maar het water was ijskoud.
Volgend jaar allicht terug van de partij, want het is daar een mooie streek. Steeds de moeite waard om in die regio een TT of marathon te doen
Volgend jaar allicht terug van de partij, want het is daar een mooie streek. Steeds de moeite waard om in die regio een TT of marathon te doen