03/02/08 Oignies/FR

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

door een grote snotvalling hier toch verstek moeten laten gaan... Deze morgen gereden in Ingooigem... toen ik daar toekwam stond ik al fameus in schuim en zweet van een kleine 10 km fietsen van thuis naar daar...

De tocht zelf viel redelijk mee, maar morgen nog ne keer Oignies zou te veel zijn voor mijn huidige gezondheid #-o
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Door een gelukkige samenloop van omstandigheden kan ik morgen toch onverwachts meegaan naar Oignies. (o) Hierdoor is het wel onmogelijk om volgende week te rijden in Sains en Gohelle , maar ik vermoed (na alles wat ik hier reeds las) dat Oignies toch een veel betere tocht zal worden. :-D :-D Tot morgen aan de schreve.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Rock Rider wrote:door een grote snotvalling hier toch verstek moeten laten gaan... Deze morgen gereden in Ingooigem... toen ik daar toekwam stond ik al fameus in schuim en zweet van een kleine 10 km fietsen van thuis naar daar...

De tocht zelf viel redelijk mee, maar morgen nog ne keer Oignies zou te veel zijn voor mijn huidige gezondheid #-o
[-X [-X [-X [-X

Dan heb ik toch wel een beter excuus ... 8) 8)
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

:bounce: :bounce: :bounce: nog 1x slapen :bounce: :bounce: :bounce:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Jaja, morgen is het zover. Ik zal het echter nog met mijn "oud krel" moeten doen met een gewone simpele marzochi aangezien mijn nieuwe bike pas begin volgende week binnenkomt en de aanpassingskit voor de lefty donderdag of vrijdag. :cry: Maar swat, de pret over een schitterende tocht zal er niet minder om zijn. =P~ vanavond gaan opwarmen tijdens de comedy night in torhout en morgen wa spelen op die bultjes :lol: en zondagavond cercle opnieuw zien winnen van standaar t'zal ne schoon weekend worden =D> =D> =D> =P~
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

zanneis wrote:
Rock Rider wrote:door een grote snotvalling hier toch verstek moeten laten gaan... Deze morgen gereden in Ingooigem... toen ik daar toekwam stond ik al fameus in schuim en zweet van een kleine 10 km fietsen van thuis naar daar...

[-X [-X [-X [-X

Dan heb ik toch wel een beter excuus ... 8) 8)
gij ebt een "schoon" excuus... :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Deze avond nog wa krachten gaan opdoen bij de Griek, Ouzo en mousaka :bounce:
Dan nog een tukske doen en om 6u30 uit mijn bedje :lol:
Tot morgen gasten
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Ja tot morgen é.
Ook eerst gaan eten en drinken seffes,khoop dat nie te laat wordt.
Om 6u eruit voor e zondag #-o
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Voila ze, bij mij staat ook alles klaar voor morgen voor mijn eerste terrilritje en france :bounce:.

A demain :wink:
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Wij zijn ook vertrekkensklaar voor morgen! We vertrekken om 7u bij ons thuis en hopelijk zien we daar wel een paar forumbikers. Straks gaan slapen en tot morgen!! :-) :-) :-)
Post Reply