STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

thyboracing wrote:
long fellow wrote:
thyboracing wrote:Hoe weten jullie jullie nummer al? Ik heb alleen bevestiging dat ik ingeschreven ben maar weet nog geen nummer of heb ik erover gekeken? :oops:

Wel jammer dat je pas de dag zelf het effectieve nummer krijgt, zou veel tijd besparen anders ...
Iedereen krijgt direct zijn nummer toegekend.
Mail mij je naam en afstand en ik zal deze nog eens doorgeven.
Maar als je zegt dat je een bevestiging kreeg staat het nummer er zeker op.
Stond op het eerste mailtje dat ik kreeg ... 1028 it is ...
Voila, ziede zenne dus nr 28 voor de korte afstand :wink:
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

nr ivm startpositie...

Geert ik liet me wijsmaken dat ik met mijne 1020 korte toer ni vanvoor zal staan dat dat voor de profs en de invité's is en dan de wedstrijdlicentie's en dan de mensen die voor de fun/kick meerijden...
en ik die dacht is vooraan te kunnen starten en met de eertse mee te zijn :(

ik dacht box toe om 13h en13h30 start da wel een half uur bibberen hé
beter box toe om 13h15 of 13h20 en start 13h30 want op 10 min is je hele opwarming erdoor gejaagd als je daar staat te wachten. En ik tracht altijd zolang mogelijk op tewarmen maar ik zie het al gebeuren er gaan er weer een uur te vroeg in den box gaan staan met een hoge nr en als ik dan ophat laatste in die box kom kan ik ni meer staan op de rij die mij toekomt en da kan dus ni vind ik
desnoods maak je in elk vak een subvak van 100nrs maar ik vind dat wie eerst inschrijft en lage nr heeft er nu ook zijn voordeel mag bij hebben.

of zo
STARTNUMMERS
heren 54 km: vanaf nr 1...999-----------BOX 1
heren 29 km: vanaf 1000...1999---------BOX 2
dames 54 km: vanaf 2000...2999--------BOX 3
dames 29 km: vanaf 3000...3999--------BOX 4
jongeren 54 km: vanaf 4000...4999-----BOX 5
jongeren 29 km: vanaf 5000....5999---- BOX6

dan sta ik vooraan in box2 daar kan ik mee leven
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

zaskar72 wrote:nr ivm startpositie...

Geert ik liet me wijsmaken dat ik met mijne 1020 korte toer ni vanvoor zal staan dat dat voor de profs en de invité's is en dan de wedstrijdlicentie's en dan de mensen die voor de fun/kick meerijden...
en ik die dacht is vooraan te kunnen starten en met de eertse mee te zijn :(

ik dacht box toe om 13h en13h30 start da wel een half uur bibberen hé
beter box toe om 13h15 of 13h20 en start 13h30 want op 10 min is je hele opwarming erdoor gejaagd als je daar staat te wachten. En ik tracht altijd zolang mogelijk op tewarmen maar ik zie het al gebeuren er gaan er weer een uur te vroeg in den box gaan staan met een hoge nr en als ik dan ophat laatste in die box kom kan ik ni meer staan op de rij die mij toekomt en da kan dus ni vind ik
desnoods maak je in elk vak een subvak van 100nrs maar ik vind dat wie eerst inschrijft en lage nr heeft er nu ook zijn voordeel mag bij hebben.

of zo
STARTNUMMERS
heren 54 km: vanaf nr 1...999-----------BOX 1
heren 29 km: vanaf 1000...1999---------BOX 2
dames 54 km: vanaf 2000...2999--------BOX 3
dames 29 km: vanaf 3000...3999--------BOX 4
jongeren 54 km: vanaf 4000...4999-----BOX 5
jongeren 29 km: vanaf 5000....5999---- BOX6

dan sta ik vooraan in box2 daar kan ik mee leven

De 1e Box gaat naar de elites en daarna volgens inschrijving maar wel alle reeksen door elkaar.
Gezien jou klein nummer zal het box 2 worden.
Er zal wel een afstand bewaard blijven tussen de verschilende boxen. Enkele meters.
Pas op het startschot worden alle boxen op hetzelfde ogenblik geopend.
Dit zou een te vroege start moeten vermijden zoals in De Panne en De Haan.
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

box 2 = ok!
maar dan wil ik wel vanvoor kunnenstaan hé en ni als ik o het einde er toe kom dat de rijders zagen dak achteraan moet aansluiten das ni eeerlijk!!! ik ga gewoon langs voor in de box en zie aan de hand van de nrs op deeerste rijen waar ik me positioneer. ok?
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

zaskar72 wrote:box 2 = ok!
maar dan wil ik wel vanvoor kunnenstaan hé en ni als ik o het einde er toe kom dat de rijders zagen dak achteraan moet aansluiten das ni eeerlijk!!! ik ga gewoon langs voor in de box en zie aan de hand van de nrs op deeerste rijen waar ik me positioneer. ok?
Da zal niet gaan zulle.
De boxen zijn opgesteld zoals in Oostende. Iedereen gaat via de registratiemat binnen in de zone van de boxen en iedere zone heeft 1 doorgang.
Per box staan 3 rijen renners.
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o

ai ai ai ai ai en ik dacht is goed te kunnen starten omdat ik bij de eertse had ingeschreven.
dus eigelijk kan je beter een wedstrijdverguning hebben ( elite ) en dan gewoon op het einde inschrijven dan sta je meer naar vanvoor dan nu :(

#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
inv
Mountainbiker

Post by inv »

Ik heb start nummer 4002, ik heb een wedstrijd vergunning (junior) waar moet ik dan vertrekken?

Is het wie eerst in de box staat vertrekt eerst, of wordt de plaatst toegekend volgens u startnummer (zoals bv in cyclocross)?
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

[quote="inv"]Ik heb start nummer 4002, ik heb een wedstrijd vergunning (junior) waar moet ik dan vertrekken?

Is het wie eerst in de box staat vertrekt eerst, of wordt de plaatst toegekend volgens u startnummer (zoals bv in cyclocross)?
zo zou het moeten ja das het meest eerlijk !!!! =D> =D> =D>
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

zaskar72 wrote:
inv wrote:Ik heb start nummer 4002, ik heb een wedstrijd vergunning (junior) waar moet ik dan vertrekken?

zo zou het moeten ja das het meest eerlijk !!!! =D> =D> =D>
Heb je al een cyclocross zien vetrekken met 150 elites en 400 andere deelnemers ??? [-X
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

inv wrote:Ik heb start nummer 4002, ik heb een wedstrijd vergunning (junior) waar moet ik dan vertrekken?

Ifv je uitslagen de laatste maanden, want Blankenberge heeft geen vorige editie, zullen de bodsmensen beslissen wie vooraan start.
Eén ding is zeker , je zult bij de juniors als eerste starten.
Post Reply