03/02/08 Westerlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Locked
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

ja zit behoorlijk veel bos in.
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

oe zit dat daar met de single-tracks
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

We hebben wat vanalles,
wat dreven,
wat smalle paadjes doorheen de bossen,
wat korte stijle klimmetjes,
wat langere minder stijle stukjes,
zandgrond, wat meer vaste grond,
kortom voor ieder wat wils!
Nogmaals het is een parcours uitgetekend door doorwinterde mtb'ers, die weten zeer goed wat leuk is en wat niet.
Je zal het je niet beklagen!

Nog even zeggen dat het inschrijven is in Fitnesscenter Heracles, de parking van heracles en Reflex kan je gebruiken evenals de wegen er omheen. Er zullen parkeerwachters staan. Met de Beach Party kan die regio 10.000 bezoekers aan, dus dat moet nu ook wel lukken :-)
je krijgt een invulstrookje voor de verzekering, daar hangt ook een briefje aan dat je moet afscheuren (goed voor een Tongerlo) en daar staat ook een noodnummer bij.Moest er iets gebeuren staat het Rode Kruis voor u klaar.
Op de gevaarlijkste oversteek-plaatsen staat de politie om u over te laten. Er zijn ook onbewaakte oversteken, daar heb je duidelijke waarschuwingsborden, let daar goed op als je oversteekt, je moet duidelijk de verkeersregels volgen!

Tot zondag!
Bert67
Mountainbiker

Post by Bert67 »

[quote="spooky"]Als je in Testelt aansluit zit je wel op het parcours van de 60 hé.
Maar voor de stoere mannen van Rillaar mag dat natuurlijk geen probleem zijn!

nee verleden week ook met fietske naar paal gereden,grote toer gedaan en wind op kop terug naar huis #-o .
waar in testelt paseert de toer ongeveer,dan kan ik daar ergens aansluiten.
zijn al met 3 ,de rest komt met de auto tot in westerlo

grtz bert
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

zal ook is afkomen se voor de 60 :-D
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Als je aansluit in Averbode om 8u voor de 60km, hangen de pijltjes dan nog nadat ik de "start" ben gepasseert? Is het aan de abdij zelf dat er een splitsing is voor 60km, zodat ik niet op de 40km zit??
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Als je aansluit in Averbode om 8u voor de 60km, hangen de pijltjes dan nog nadat ik de "start" ben gepasseert? Is het aan de abdij zelf dat er een splitsing is voor 60km, zodat ik niet op de 40km zit??
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

ik kom af met de walter en hebben daar afgesproken met de Wim, gaat een gezellig tourke worden, tot morgen
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Hierbij wil ik toch ook ff de persoon/personen bedanken die de tijd nemen om op al onze vragen te beantwoorden hier opt forum. Alles lezen en beantwoorden daar kruipt toch ook wel wat tijd in, en goeie feedback krijgen voor ge tocht wilt gaan rije is toch ook belangrijk. Dus merci manne voor den tijd en de moeite die ge pakt om te antwoorden =D>

Komt er straks nog ne laatsten update van het parcour?
Fozzie
Mountainbiker

Post by Fozzie »

sportyboy wrote: Komt er straks nog ne laatsten update van het parcour?
Jep! Er zijn al 2 ploegen afpijlers op pad. Zo direkt vertrekken er nog 2.
Parcours is ingedeeld in verschillende "afpijlzones". We brengen straks zeker verslag uit.

Tot morgen!
Locked