Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Cyclingbeast
- Mountainbiker
- Location: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Post by Cyclingbeast »
Ik begin de 6de juni met Operations and Project Management.
Daarna nog: Statistiek, Sensoren en data-acquisitie, Object-georienteerd programmeren en Elektromechanische technologie de 26ste.
Daarna nog: Statistiek, Sensoren en data-acquisitie, Object-georienteerd programmeren en Elektromechanische technologie de 26ste.
nja moeielijk uitleggen gewoon de opamps die ik moet gebruiken als comparator kwam de uitgang niet laag genoeg omwille dat ik niet symetrisch mocht voeden en met pull-down weerstanden te plaatsen ging het ook niet en nu heb ik vandaag gewoon transitors als schakelaar (die de uitgang na bootst van de opamp )geplaatst en dit blijkt te werken ... nu moet ik nog een eindprint maken van mijn voeding en van mijn 10v gestuurde dimmer ... en dat vervelend boekjeIng.Frag wrote:Bij mij begint het pas den 3den juni, nog ff tijd, toch succes aan de rest!
Ik ben electronica'er, studeer normaal af vandejaar als ing.
Met wat heb je problemen :d?
dat van die hulp was eigenlijk een grapje :D, als het mij nu niet lukt zal het mij volgend jaar in het hoger zeker niet lukken
grtzzzz
Last edited by mtb_jonas on Tue 20 May 2008 23:14, edited 1 time in total.
De echte examens beginnen bij mij pas op 9juni, nog efkes tijd dus. Maar momenteel wel bezig aan eindverslag stabiliteit, eindopdracht bouwtechnologie, eindopdracht vormactieve constructies en eindopdracht toegepaste logica. Allemaal dingen die meetellen voor het examen, dus ik zit er al een klein beetje in
Véél succes aan wie binnenkort al examens heeft!!

Véél succes aan wie binnenkort al examens heeft!!
yep, hier hetzelfde, wreed lastig somsHubertje wrote: nog MEER tijd om opt forum te zitten, gezien de voordepczitverplichting