veeteeteetje wrote: Ik heb tijd!!!!(en gij,slijkcrosserke![]()
![]()
)
Kga eerst ne keer de kaart bekijken aan de inschrijvingen
Post by jodelaietie »
Post by jodelaietie »
Lieu : OIGNIESkadeetje wrote:Wat is juist het adres wat we moeten indrukken op gps
mo kik, tgoa wok ne kjee e two zegn...zwin wrote:euh gie nietn duvel langn broekMaster K wrote:
Ze geven ton nog wel vorst en koeder were ut zekers![]()
Lap, kgoa olgelik nog meugn min langn andoen...
btw, the frontbikers tekenen ook present!!!! ge kun mo zien da je jon kortn aan é
gé ter zo van zitn klapm! en ge ga em nu aandoen ook!! of ksnie em tot en kortn!! gét hoor é! Moe mo leern luistern na Zwin
onderschat die terrils toch niet zenne, ik denk als je zel allemaal 2x gaat doen dat je wel heeeel stillekes in de auto gaat zittenRidley Rijder wrote:Wat natuurlijk ook kan is alle terrils 2 keer doen in de tocht van 55km. Dan heb je alles... Maar ook zeer veel kilometers natuurlijk![]()
Voor mij is het al gelijk, als ik er maar minstens 4 voor mijn wielen geschoven krijgen dat het gezellig is met een grote hoop forumers.
Grtz, RR!!
Bwa die puistjes, mij vermoeien? Dan kennen ze de mij blijkbaar nog nietjocca wrote:onderschat die terrils toch niet zenne, ik denk als je zel allemaal 2x gaat doen dat je wel heeeel stillekes in de auto gaat zittenRidley Rijder wrote:Wat natuurlijk ook kan is alle terrils 2 keer doen in de tocht van 55km. Dan heb je alles... Maar ook zeer veel kilometers natuurlijk![]()
Voor mij is het al gelijk, als ik er maar minstens 4 voor mijn wielen geschoven krijgen dat het gezellig is met een grote hoop forumers.
Grtz, RR!!
Ik weet ook niet hoe hij noemt, maar ik weet nog altijd hoe dat hij smaakt!!!veeteeteetje wrote:Oja,en hoe zou den dezen dan noemen???HanZi wrote:Zal er ook zijn zondagmorgen aan de skreve![]()
![]()
Diene terril waar da Moustache zijn brilleke een beetje verwrongen heeft zit
daar in , dus opletten he ?
Ik weet wel dat ik hem met Sallaumines als met Noyelles-sous-Lens afgedaald heb,maar ik zou begod de benaming niet weten.
Diene terril van Harnes was het zeker niet.