Geen gehoor garantie bij Canyon Benelux

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

wheely wrote:dan denk ik toch dat je het of niet goed gemeld hebt of er iets verkeerd gegaan is, we hebben hier thuis nog 2 canyons (3e is verkocht) en nooit problemen gehad met garantie, altijd onmiddelijk geholpen en dan moest er iets verkeerd zijn gegaan nog cadeautje erbij gekregen. Het zijn zeker GEEN idioten bij canyon benelux ;) en ja een boutje alsof een simpele m5-m6 zo moeilijk te vinden is.
als die bout afgebroken is en je kan er niet fatsoenlijk aan..maw..je moet die uitboren..terug een draad intrekken end an een andere bout zien te laten passen...is dit echt niet zo simpel :-?

en 3 foto's en een halve blz uitleg lijken me toch voldoende dacht ik..dit geval is gewoon van zeggen foert..los het zelf op,ze willen het gewoon niet toegeven

trouwens,ik heb hier ook 2 canyons..koersfiets en een recente mtb..
jeffvs
Mountainbiker

Post by jeffvs »

Beste mensen, voor alle eerlijkheid, hier een reply van Canyon Benelux die ik jullie niet wil onthouden ongeacht wat er wel of niet is misgelopen.

Hallo Mijnheer Vanspringel,

Ik lees zojuist Uw klacht op het forum van Mountainbike.be

Bij deze een kopie van mijn mailtje van 23 januari aan U.

U Mailde ons op zondag 20 januari, voor de goede order: canyon Benelux is gesloten op zondag en maandag!

U kreeg dus binnen 1 ½ werkdag bericht van mij. Misschien moet U eens in Uw mailbox bij spam kijken.

Ik zou het heel netjes vinden als U dit op het forum zou willen rechtzetten.

Bij voorbaat dank.

Groetjes, Peter
Beste Peter,

Ik kan nergens iets terugvinden van een mailtje van 23 januari aan mij. Maar ik ben al blij dat ik toch antwoord heb gekregen. Daarom zal ik zeker dit vermelden op mountainbike.be!

groetjes.
jef
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik heb bij mails aan Canyon altijd reactie gehad binnen de 2 dagen, meestal de volgende dag al.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

hahahahahaha Bottom line: voor al uw klachten, zet het op mtb.be en ze komen wel terecht
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Geduld en een beetje gezond verstand is ook een schoon deugd... en dan is er ook nog zo'n toestel dat "telefoon" heet dacht ik :-k
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Flip FSR wrote:Geduld en een beetje gezond verstand is ook een schoon deugd... en dan is er ook nog zo'n toestel dat "telefoon" heet dacht ik :-k
Inderdaad waarom niet gewoon bellen, weet je het direct.
Post Reply