Met de fiets naar het werk ...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Kan je beter altijd doen , eventueel ook namen van getuigen doorspelen want dit is een werkongeval, denk er aan dat verzekeringsmaatschappijen geen sociale instellingen zijn.pvandebe wrote:Idd Streets, maar ja, gaan die daar tijd voor hebben in Brussel ?Streets wrote:Shit zeg
...
Gelukkig heb ik zijn firmanaam, adres en GSM- nummer. (alwaar hij nu niet op antwoord)
Misschien toch beter de politie bellen volgende keer?
Streets
Konijntjes zijn niet zoals de polies he, die houden geen winterslaap.R1ALAIN wrote:Deze morgen ook geluk gehad. Op een donker modderig straatje kwam opeens een wild konijntje juist voor mijn wielen gesprongen. Goed geslipt, goede adrenalinestoot en terug verder gereden. Het zijn ook geen winters meer hé, dat die beestjes nog slapen
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
ondertussen met de baas geklapt, nadat ik gezgd had een klacht te hebbe neergelegd bij de politieSerge R wrote:Kan je beter altijd doen , eventueel ook namen van getuigen doorspelen want dit is een werkongeval, denk er aan dat verzekeringsmaatschappijen geen sociale instellingen zijn.pvandebe wrote:Idd Streets, maar ja, gaan die daar tijd voor hebben in Brussel ?Streets wrote:Shit zeg
...
Gelukkig heb ik zijn firmanaam, adres en GSM- nummer. (alwaar hij nu niet op antwoord)
Misschien toch beter de politie bellen volgende keer?
Streets
ik had ook gelukkig de nummerplaat onthouden van de achterligger, die zal hopelijk wel willen getuigen als dit nodig mocht blijken.
nu veel te veel verzekeringsgedoe
Streets
Dat is wel al veel als ge ne getuige hebt. Als er dan nog problemen zijn, zou da normaal met een getuige snel moeten gedaan zijn.Streets wrote:ik had ook gelukkig de nummerplaat onthouden van de achterligger, die zal hopelijk wel willen getuigen als dit nodig mocht blijken.
Ik ben ooit zo stom geweest om zelfs ni eens het nummer op te schrijven van degene die mij had aangereden
Nu ja, ben één keer een kalf geweest (aleja meerdere keren al eigenlijk, maar nog maar een keer op die manier