Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Deze morgen ook geluk gehad. Op een donker modderig straatje kwam opeens een wild konijntje juist voor mijn wielen gesprongen. Goed geslipt, goede adrenalinestoot en terug verder gereden. Het zijn ook geen winters meer hé, dat die beestjes nog slapen :-D
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Streets wrote:Shit zeg
...
Gelukkig heb ik zijn firmanaam, adres en GSM- nummer. (alwaar hij nu niet op antwoord)
Misschien toch beter de politie bellen volgende keer?

Streets
Idd Streets, maar ja, gaan die daar tijd voor hebben in Brussel ?
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

pvandebe wrote:
...
Gelukkig heb ik zijn firmanaam, adres en GSM- nummer. (alwaar hij nu niet op antwoord)

Streets
Kan je beter altijd doen , eventueel ook namen van getuigen doorspelen want dit is een werkongeval, denk er aan dat verzekeringsmaatschappijen geen sociale instellingen zijn.
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

R1ALAIN wrote:Deze morgen ook geluk gehad. Op een donker modderig straatje kwam opeens een wild konijntje juist voor mijn wielen gesprongen. Goed geslipt, goede adrenalinestoot en terug verder gereden. Het zijn ook geen winters meer hé, dat die beestjes nog slapen :-D
Konijntjes zijn niet zoals de polies he, die houden geen winterslaap. :wink:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Serge R wrote:
pvandebe wrote:
...

Streets
Kan je beter altijd doen , eventueel ook namen van getuigen doorspelen want dit is een werkongeval, denk er aan dat verzekeringsmaatschappijen geen sociale instellingen zijn.
ondertussen met de baas geklapt, nadat ik gezgd had een klacht te hebbe neergelegd bij de politie
ik had ook gelukkig de nummerplaat onthouden van de achterligger, die zal hopelijk wel willen getuigen als dit nodig mocht blijken.

nu veel te veel verzekeringsgedoe

Streets
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Streets wrote:ik had ook gelukkig de nummerplaat onthouden van de achterligger, die zal hopelijk wel willen getuigen als dit nodig mocht blijken.
Dat is wel al veel als ge ne getuige hebt. Als er dan nog problemen zijn, zou da normaal met een getuige snel moeten gedaan zijn.

Ik ben ooit zo stom geweest om zelfs ni eens het nummer op te schrijven van degene die mij had aangereden #-o Op weg naar school met de fiets op een klein kruispuntje, ik kom van rechts, maar blijkbaar was het die dag voorrang van links. Meneer rijdt mij dus gewoon omver met de wagen, maar gelukkig reden we geen van beide snel. En ik, stom kalf, zo content da ik gewoon maar een kleine schaafwonde had en dat er voor de rest niks mankeerde, laat die gewoon vertrekken. Had geen telefoonnummer, nummerplaat, geen getuigen, niks. Gelukkig wel inderdaad ook achteraf niets gehad ofzo, maar ja, je weet maar nooit en dan sta je daar schoon natuurlijk.
Nu ja, ben één keer een kalf geweest (aleja meerdere keren al eigenlijk, maar nog maar een keer op die manier :wink:), maar tzal mij niet meer overkomen.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Als ik mij niet vergis, is het zelfs verplicht, om bij een verkeersongeval met lichamelijk letsel, de politie er bij te halen.
Ruudje
Mountainbiker

Post by Ruudje »

Hoi,

Zijn er mensen die met de fiets vanuit Noord-Limburg naar Hasselt gaan werken?

Eventueel kunnen we samen rijden, is plezanter en mss ook sneller :-)

Ik hoor het wel!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Voor hen die seffes de fiets opkruipen om naar huis te rijden. :wink:
Hopelijk heb je windaf.
ik niet, ik heb er 25 min langer over gereden dan normaal, en dubbel zoveel dorst en honger.

Streets
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Allez hup da beloofd, ter kameren bos is afgesloten voor het verkeer, en ik moet een stukske door het zonienwoud. 't Zal preciies spannend worden :-)
Gelukkig ligt de weg (nog) niet glad zoals deze morgen.
Post Reply