Ik kom, samen met mijn vriendin, ook af om fiets wat op punt te stellen.
Denk wel dat we een gevarieerd parcours kunnen verwachten.
02/02/2008 Ingooigem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
we komen ier ook af met een treintje... die patersberg gaat er opnieuw aan!! normaal me ne man of 5-6...
- HanZi
- Kerstman
- Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville
Zal ook nog ne keer proberen mee te rijden als 'k er op tijd geraakpetit crosseur de boue wrote:kzal er rond kwart voor zijn.cowboy peter wrote:'k zal maar weer meegaan zekers, 'k heb ook dringend behoefte aan wat km's en de beste training voor wat nog komen moet is veel km's zonder te forceren.petit crosseur de boue wrote:Zaterdag sta ik vroeg in de start blokken.
Kmoe om 13u thuis zijn![]()
Ik zal er een doorgedreven training van maken, want het niveau zit onder water zulle![]()
Kzal het de zondag wel zien wat het geven zal.
Starten ts 8u-8u15? Vorig jaar iets meer dan 3u gereden + 3 bevoorradingen zou er voor moeten zorgen dat we tegen 11u45 ten laatste binnen zijn.
Dan kunnen we samen starten, aankomen
Idd Wulf, temmen gaat ge hem, blijkbaar is de bevoorrading op de top dervan, daar gaat ge wel wat uwe hartslag kunnen laten zakken en zien hoe ik sterf op de berg.emperor of the mud wrote:we komen ier ook af met een treintje... die patersberg gaat er opnieuw aan!! normaal me ne man of 5-6...
Fre Bomklabek - Hans MUGman - Gij - Deurbieter - Mezelf (tubeken) zijn terug van de partij, Bartje ook wel zeker normaal?
Tzou leuk zijn een bendeke van 6.
- kampfschwein
- Mountainbiker
Post by kampfschwein »
Dedju,
Ik vrees dat mijn vaste bikepartners het zullen laten afweten voor zaterdag wegens andere verplichtingen. Is er iemand die met mij opt gemak (dus geen gemiddelden van boven de 20km/u) den toer van 50 km wil doen, of alst weer tegen zit de 35km????
Jong of oud, tis mij al gelijk, als ze maar niet te veel vlammen.
Ik vrees dat mijn vaste bikepartners het zullen laten afweten voor zaterdag wegens andere verplichtingen. Is er iemand die met mij opt gemak (dus geen gemiddelden van boven de 20km/u) den toer van 50 km wil doen, of alst weer tegen zit de 35km????
Jong of oud, tis mij al gelijk, als ze maar niet te veel vlammen.
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker