Ik ga me binnenkort ook een laptop aanschaffen. Heeft iemand ervaringen met de Packard Bell Easynote SB86-P-012?
Als ik vergelijk met andere laptops springt die er volgens mij het meeste uit: 17" scherm, Duo T7300 processor, Geforce Go 8600M 512MB, 320GB HD, Bluetooth, Wireless LAN, ...
De prijs bij Selexion is 1399€. Als iemand hem nog goedkoper weet staan, please let me know! Thx!
Grtz
Laptop / Notebook
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
kheb voor mijnen zoon een packaar bell gekocht. al twee keer problems mee gehad, eens de batterij en eens iets anders dak nie meer weet. twee keer in garantie vervangen geweest.mtb-fltn wrote:Ik ga me binnenkort ook een laptop aanschaffen. Heeft iemand ervaringen met de Packard Bell Easynote SB86-P-012?
Als ik vergelijk met andere laptops springt die er volgens mij het meeste uit: 17" scherm, Duo T7300 processor, Geforce Go 8600M 512MB, 320GB HD, Bluetooth, Wireless LAN, ...
De prijs bij Selexion is 1399€. Als iemand hem nog goedkoper weet staan, please let me know! Thx!
Grtz
met mijnen dell van iet meer dan drie jaar oud nog nooit een problem gehad. FWIW, of course...
Kijk alain het probleem is dat het grote merendeel van de mensen echt geen fluit verstand heeft van was een OS nu juist inhoudt laat staan dat ze het onderscheid kunnen maken tussen de hardware en software aspecten van een computer. En dan krijgt ge dus van die lullige ongefundeerde discussies als Mac is beter dan Windows, en mijne Mac crashed nooit en blablabla..._alain_ wrote:Iedereen moet uitmaken voor zichzelf welk OS hij draait.
Ik heb hier Ubuntu, Debian, OpenBSD, OSX, Windows en NetBSD draaien.
En allemaal hebben ze hun voor en nadelen.
En dat er geen virussen zijn voor Apple OSX is onzin,
die zijn er wel!
Alleen zijn dat er maar een paar, en je moet zelf een actie ondernemen.
Ik dacht dat er laatst een succesvolle "proof of concept" gedaan werd met een progje dat als een virus kon gezien worden.
Ik moet nog altijd de eerste computer/OS tegenkomen die nooit crashed.
Als ge voor 100% geen last wil van virussen dat zet ge uw computer niet online en installeert ge er geen software op. Het leeuwendeel van alle computer problemen vindt zijn oorzaak tussen stoel en keyboard.
Beste Alain, ik moet je teleurstellen. Tot op vandaag is er nog steeds geen virus verschenen voor Mac OSX. Hetgeen je weet te zeggen over de "proof of concept" is ook geen virus. Wel is het iets die probeert zich te installeren op je Mac. Daarvoor moet je echter je naam en je paswoord invullen. Een virus is iets die zich installeert zonder dat het iets komt vragen._alain_ wrote:Iedereen moet uitmaken voor zichzelf welk OS hij draait.
Ik heb hier Ubuntu, Debian, OpenBSD, OSX, Windows en NetBSD draaien.
En allemaal hebben ze hun voor en nadelen.
En dat er geen virussen zijn voor Apple OSX is onzin,
die zijn er wel!
Alleen zijn dat er maar een paar, en je moet zelf een actie ondernemen.
Ik dacht dat er laatst een succesvolle "proof of concept" gedaan werd met een progje dat als een virus kon gezien worden.
Ik ben aangesloten op diverse Mac forums, en mocht er effectief een virus zijn voor OSX, dan zou dit serieus besproken worden. Nu is het windstil op alle fora. IK zou je graag het tegendeel zien bewijzen! Je mag dat virus altijd doorsturen naar me.
En wat er ook van is, één gouden regel .... BACKUP!!!
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Leve de mac! Nooit maar dan ook nooit last van virussen, want er zijn er inderdaad gewoon geen! Geen antivirusprogramma's! Gewoon doen wat je wil op een computer! Een mac vind ik zo van, je denkt aan iets, en de computer geeft je al de oplossing... zo moet dat zijn!
En ja, met Windows gebeurt dit ook steeds meer en meer! Maar Vista kwam wel verscheidene jaren achter de OSX en je moet maar eens vergelijken...niet véél verschillen! En ik vind de vista zelfs een flauw afkooksel van de OS! Maar ja smaken verschillen! Maar ik moet geen windows gedoe meer hebben!
En ja, met Windows gebeurt dit ook steeds meer en meer! Maar Vista kwam wel verscheidene jaren achter de OSX en je moet maar eens vergelijken...niet véél verschillen! En ik vind de vista zelfs een flauw afkooksel van de OS! Maar ja smaken verschillen! Maar ik moet geen windows gedoe meer hebben!
Dat komt omdat Adobe nog geen updater klaar heeft voor 10.5BOTE wrote:Leve de mac!Ik werk dagelijks een uur of 8 op de Mac (Mac Os X 10.5), vooral Adobe CS3 (Photoshop, InDesign, Illustrator) en de keren dat ik "crash"
zijn niet meer te tellen hoor. Dat ze beter zijn dan Windows wil ik nog aannemen, maar 't is verre van OK met Mac Os.
Nu is het wel zo dat Apple en Adobe graag moeilijk doen tegen elkaar. Ik heb perssonlijk de overstap naar Leopard nog niet gemaakt. Ik ben te lui om dat te doen. Ik moet dan weer alles opnieuw instellen naar mijn goesting, en heb daar geen zin in.