100 of 120 km in de vlaamse ardennen??

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Ga je voor de 100km of de 120km??

Poll ended at Thu 18 Oct 2007 18:12

100km
28
42%
120
38
58%

Total votes: 66

sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

gonewild wrote: Als je volgens mijn bescheiden mening en nog wat prille ervaring een vergelijking kunt maken denk ik aan wissant.
Da was ne plezanten, die staat ook al genoteerd.

@ kenny
Da tochtje :drunk: van de herder gaan we samen bollen é.
speelde gie voor "been", kzal zelf voor "blok aant been" spellen :wink:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

slijkcrosserke wrote:
gonewild wrote: Als je volgens mijn bescheiden mening en nog wat prille ervaring een vergelijking kunt maken denk ik aan wissant.
Da was ne plezanten, die staat ook al genoteerd.

@ kenny
Da tochtje :drunk: van de herder gaan we samen bollen é.
speelde gie voor "been", kzal zelf voor "blok aant been" spellen :wink:
Afgesproken, kzal er dan voor zorgen dat mijn benen niet te rap afgesneden zijn 8)
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Staat bij deze ook aangeduid op mijnen agenda =D>
Ik zal proberen die 120 te trotseren maar die 2500hm zijn toch niet van de poes.
Als je dat vergelijkt met onze toer (Poperinge XXL) waar er "slechts" 1500hm over 125km zaten, dan is deze tocht nog een pak extremer.
Voldoende doseren en hopen dat de weersomstandigheden meezitten.

:drunk: :drunk: :drunk:
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Ik zou deze ook graag rijden, maar vrees dat univ het mij niet zal toelaten. De maandag na deze tocht begint mijn blok, maar heb de afgelopen twee jaar dat weekend steeds al nodig gehad om te werken (vorig jaar zelfs niet meer gereden vanaf half april :-?).

Als ik toch zou kunnen rijden, zou ik héél graag de 120km doen, maar aangezien ik pas weer begin te trainen begin februari, na 6 weken niets rijden (blok en examens zijn weeral de reden...), denk ik dat dat wat te hoog gegrepen zal zijn. Tenzij ik mag toekomen met de mannen die zondag de pijltjes afhalen :wink:

Nu we zien wel, heb ik tijd dat weekend, dan kom ik zeker en vast af, afstand zien we dan nog wel!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Ieps,

ik heb es wat tijd uitgetrokken om dees 12 blz te lezen en het staat me ook zeker aan.
mijne afstand hangt gewoon af van de benen die ik die dag ga hebben, ik ga niet ambitieus beginnen doen want ik ben nen diesel ook.
van de regiotour ( die dus niet te vergelijken is ) heb ik er nog maar 1 editie gemist en waarvan 2 à 3 keer de 130 km te hebben gereden.

Da afstand van 85 is zeker voor mij, al wat meer is zal ik die dag wel zien en voelen.
Ik zal wel een dagske congé nemen erna om te recupereren als het nodig moest zijn.

Haaike en Absalon als ge moest zin hebben om samen te rijden, ge weet me te vinden hé.

ik zal in afwachting nog wat meer km's doen want het is nog gene vette geweest sinds begin januari..

verder zou ik toch nog willen weten of er douche's, bike wash, bewaakte bike parking is en andere nuttige info.
hoeveel ravito's op welke afstand.

Massini 8)
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

David ja dat is misschien wel een goed idee. Is een recreatief tochtje is altijd lekker in het midden van de competitie.
Hopen op goed weer he. En genoeg eten en drinken he David :wink: :lol:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

daar ben ik ondertussen al aan uit ja.
en wat langere afstanden rijden op de weg zal ook geen slecht idee zijn denk ik.

Massini 8)
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Massini wrote:
verder zou ik toch nog willen weten of er douche's, bike wash, bewaakte bike parking is en andere nuttige info.
Voor de douches,bike wash en bewaakte fietsparking:ja,ja,ja.
Bevoorradingen zijn er genoeg maar het belangrijkste is toch dat je je te goed doet aan spaghetti de dag ervoor,zowel s'middags en s'avonds want je zal de koolhydraten nodig hebben.En eet s'morgens ,op de dag zelf ,ook maar een stevig ontbijt.
Het weer zal ook een doorslaggevende factor zijn qua zwaarte van het parcour maar daar kunnen wij,niemand trouwens ,niks aan doen.
Alleen hopen op zon,zon en nog eens zon de week voor de 24ste.
Verdere info volgt nog.
Last edited by herder levi on Tue 29 Jan 2008 23:26, edited 1 time in total.
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik zal er ook zijn.
Te samen met Absalon zeker? :lol: :wink:
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Putteke wrote:Ik zal er ook zijn.
Te samen met Absalon zeker? :lol: :wink:
Waarschijnlijk wel. Als het zo ver is zullen we met een hele kliek zijn :lol:
Locked