meschien 29ers melden die in belgie te verdelen zijn..want ik zie da nie zo zitten om ergens in't buiteland te bestellen.
-de gary fisher superflly ziet er super mooie uit (carbon)
-orbea zijn ook mooie maar de kaders zijn zelfde kleuren en zelfde stijl dan de 26er,smaak meschien.(carbon)
wie rijdt 29er mtb? (nieuwe fotos pg 4)
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
BelAir_500
- Mountainbiker
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
tkx "cavani "cavani wrote:Surly,Salsa,Gary Fisher, Trek,Felt,Cannondale,Viper,Van Nicholas,...
kortom,alle gangbare merken in Europa.Effe links op homepage van deze site gebruiken en dealers zoeken.
de gary fisher zie ik wel zitten,vind hem de mooiste en hij is exluziever ook..,al zijn ze dat allemaal want 29er zie je nog nie veel.
ik had zowie zoal in gedachte van een 2de fiets te kopen "hardtail" voor baan training,dus waarom niet een 29er :p
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
1400gr vind ik al nie mis..onder de 10kg geraakenDickie wrote:De Superfly, alhoewel de productieframes iets zwaarder zijn dan het prototype( L zit rond 1400g) kan deze makkelijk onder de 10kg opgebouwd worden.
het belangerijkste zal de keuze van de wielen en banden zijn..
hier moet ik eerst eens kijken wie 29inch wielen heeft en zoeken naar de lichtste,idem voor de banden (pas op licht maar sterk hé)

hier met al da bontrager spull gemonteerd zal het wel zwaar uitkomen denk ik (vermoed ik toch,tenzij het xxlite zijn,en dan nog)
appart van de wielen,banden,binnenband en vork zijn er nog andere onderdelen waarvan je moet rekening houden van het feit dat het 29inch is ? bvb brakket die langer moet zijn ofzo ?