http://www.mtb-live.comjan vb wrote:weet er iemand waar die fotografe haar foto's online staan?
27/01/08 Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Op een singletrack een gefrustreerde achter mij gehad die vloekte dat onze lieve Heer himself kwam kijken. Nadien heeft hij mij van de weg geduwd waardoor ik viel en mijn ketting blokkeerde.
Na de eerste bevoorrading erg genoten van de klimmetjes en hoe meer kilometers hoe meer dat ik genoot en terug voelde waarom ik dit de beste TT van het jaar vind. Nog twee weken en 't is opnieuw genieten
(Zoenkers we komen er aan)
Ik versta da niet, men komt om te fietsen maar zou de auto moeten parkeerren op de startmeet !bert bibber wrote:bert bibber wrote:X-treme bikers begijnendijk gaan aanwezig zijn
Maar voor mij zal het wel een rustige rit worden !!
bert
prachtige zware tocht met goede bepijling + warme douche's![]()
![]()
enig min puntje weing parking !!![]()
Beste mountainbikers,
het MTB team Landelijke Gilde Loonbeek,dankt u allen voor jullie deelname aan hun 17de happening te Huldenberg op zondag 27.01.2008.Het was weer een enorm succes met meer dan 1800 deelnemers.Wij danken ook De Bierkarboys uit Maleizen Overijse voor de mooie videofilm over onze tocht ,ook dank aan al diegenen die foto's hebben genomen en hen op deze forum hebben geplaatst. Ook dank aan alle bikers voor hun positieve reacties wat voor onze tocht een zeer goede reclame is. Nogmaals dank aan iedereen en tot volgend jaar.
alex.guiot@telenet .be
mot.40
het MTB team Landelijke Gilde Loonbeek,dankt u allen voor jullie deelname aan hun 17de happening te Huldenberg op zondag 27.01.2008.Het was weer een enorm succes met meer dan 1800 deelnemers.Wij danken ook De Bierkarboys uit Maleizen Overijse voor de mooie videofilm over onze tocht ,ook dank aan al diegenen die foto's hebben genomen en hen op deze forum hebben geplaatst. Ook dank aan alle bikers voor hun positieve reacties wat voor onze tocht een zeer goede reclame is. Nogmaals dank aan iedereen en tot volgend jaar.
alex.guiot@telenet .be
mot.40
Last edited by mot.40 on Tue 29 Jan 2008 19:27, edited 2 times in total.
- spooky
- Mountainbiker
altijd een fraaie tocht hier! Genieten!
niet vergeten mannen, nu zondag is't in de Westelse ardennen te doen hé.
parking moet er voldoende zijn (mega discotheek) en 500 hoogtemeters op 60 km, da's natuurlijk geen Huldenberg, maar voor de kempen is dat toch ook pittig.
Dus voor we naar de Zoenk trekken, nog efkes in Westel passeren!
wij danken u!
niet vergeten mannen, nu zondag is't in de Westelse ardennen te doen hé.
parking moet er voldoende zijn (mega discotheek) en 500 hoogtemeters op 60 km, da's natuurlijk geen Huldenberg, maar voor de kempen is dat toch ook pittig.
Dus voor we naar de Zoenk trekken, nog efkes in Westel passeren!
wij danken u!