sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

Tinky-Winky wrote:Zou het kunnen dat Sven op is ? Die rijdt al maanden langer dan de rest op topniveau, heeft zijn klassementen met verve binnengehaald(of toch bijna) en al 21 overwinningen.
Kaarske is ver uit volgens mij, dit kan je niet blijven doen.
Absoluut supporter van Nys, maar teveel is trop..
Al hoop ik voor volgende week een opgefriste Nys te zien, ik hoop er niet echt op.
Volgens mij wordt het een buitenlander volgende week.
:cry: :cry: Ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat. Het seizoen duurt te lang. Zoals eerder vermeld denk ik idd dat het een buitenlander wordt (niet voor mij :-D :-D althans). Persoonlijk denk ik 1. Lars, 2. Bart, 3 Erwin (welke wel erg fris zat in hoogerheide + snel parcours volgende week)

Jammer dat er de vut uit was bij Nys en dat hij niet kon overnemen had toch graag gezien dat vervecken op de 3e plaats gestaan zou hebben.

Jammer voor bart wellens.

En top voor Lars maar tja dit was te verwachten op dit parcour, hij is niet voor niets kampioen tijdrijden, wel bij de neoprofs maar toch !!! Dikke pluim ook voor nys vind het toch knap wat hij gedaan heeft. Maar zo zie je maar dat je met tacktiek en techniek ook een heel eind kan komen en die klasse heeft nys als geen ander. Lars kan alleen maar verschrikkelijk hard rijden en is minder technisch.

Image
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

Tinky-Winky wrote:Zou het kunnen dat Sven op is ? Die rijdt al maanden langer dan de rest op topniveau, heeft zijn klassementen met verve binnengehaald(of toch bijna) en al 21 overwinningen.
Kaarske is ver uit volgens mij, dit kan je niet blijven doen.
Absoluut supporter van Nys, maar teveel is trop..
Al hoop ik voor volgende week een opgefriste Nys te zien, ik hoop er niet echt op.
Volgens mij wordt het een buitenlander volgende week.
:cry: :cry: Ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat. Het seizoen duurt te lang. Zoals eerder vermeld denk ik idd dat het een buitenlander wordt (niet voor mij :-D :-D althans). Persoonlijk denk ik 1. Lars, 2. Bart, 3 Erwin (welke wel erg fris zat in hoogerheide + snel parcours volgende week)

Jammer dat er de vut uit was bij Nys en dat hij niet kon overnemen had toch graag gezien dat vervecken op de 3e plaats gestaan zou hebben.

Jammer voor bart wellens.

En top voor Lars maar tja dit was te verwachten op dit parcour, hij is niet voor niets kampioen tijdrijden, wel bij de neoprofs maar toch !!! Dikke pluim ook voor nys vind het toch knap wat hij gedaan heeft. Maar zo zie je maar dat je met tacktiek en techniek ook een heel eind kan komen en die klasse heeft nys als geen ander. Lars kan alleen maar verschrikkelijk hard rijden en is minder technisch.

Image
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

:-D
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

voor al diegene die vervekken hebben nageroepen toch mooi dat hij zo nog werkt voor de belgen . Hoop da nijs toch afstapt van peking niet omdat ik het hem ni gun maar dit jaar is het mtb sezoen nog langer en zwaarder vrees het ergste voor komend cross jaar .
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

De vraag is of Vervecken werkte voor de belgen of voor zijn ploegmaat Stybar, die toch de snelste is in een spurt.
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

of voor zen eigen niemand zal het weten vond het toch een mooi beeld ben geen fan van vervekken maar hij verdiend toch respect . eigenlijk hoopte ik dat er geen belg op podium stond want met al da geruzie tussen de belgische supportes erger als hooligans aan het worden bij andere lande telt nog de nationaliteit
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

malmedy wrote:of voor zen eigen niemand zal het weten vond het toch een mooi beeld ben geen fan van vervekken maar hij verdiend toch respect . eigenlijk hoopte ik dat er geen belg op podium stond want met al da geruzie tussen de belgische supportes erger als hooligans aan het worden bij andere lande telt nog de nationaliteit
Tja, bij andere landen ligt het wel iets simpeler hé, daar hebben ze eigenlijk maar één echte topper, dan is het simpel om deze rijder als kopman aan te duiden en de rest als knecht te laten werken.

Wij belgen zijn eigenlijk een beetje het slachtoffer van ons eigen succes, wij hebben bijna altijd al op z'n minst 2 rijders gehad die aanspraak konden maken op de titel (meestal zelfs 3), en dan loopt het fout.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Rikske wrote:
roy wrote:pja nys hij had beter eens meegeholpen met vervecken ipv van in het wiel te blijven. Kdurf neit beweren dat we dan gingen winnen (belgie dus) maar hij heeft niet eens geprobeert.
Tja, Nys zei dat hij wel voor Vervecken had kunnen gaan rijden, maar dat ze daarmee zeker niet sneller zouden geweest zijn. Maar dat kan blijkbaar niet, dat Nys even niet kan (slachtoffer van zijn eigen succes).

Heb je trouwens ook gezien hoe Vervecken en de andere Fidea's niks deden toen Stybar ging ? Toen heeft Boom het gat dichtgereden, anders zaten ze nu bij Fidea toch nog met een Wereldkampioen. Dus blijkbaar is Nys dan toch niet de enige die een buitenlander van de eigen ploeg niet graag terughaalt met een landgenoot van de "concurentie" in het wiel.

Hij heeft het niet geprobeerd dat vind ik het jammere aan de zaak de enige twee die voor hun lang hebben gecrost zijn chimonec en groenendaal de rest reed voor hunzelf. Enorm veel resect voor groendendaal gekregen door dit wk hoe hij mooi voor boom op kop doortrok om hem te lanceren dat is landenspel.
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

roy wrote:
Rikske wrote:
roy wrote:pja nys hij had beter eens meegeholpen met vervecken ipv van in het wiel te blijven. Kdurf neit beweren dat we dan gingen winnen (belgie dus) maar hij heeft niet eens geprobeert.
Tja, Nys zei dat hij wel voor Vervecken had kunnen gaan rijden, maar dat ze daarmee zeker niet sneller zouden geweest zijn. Maar dat kan blijkbaar niet, dat Nys even niet kan (slachtoffer van zijn eigen succes).

Heb je trouwens ook gezien hoe Vervecken en de andere Fidea's niks deden toen Stybar ging ? Toen heeft Boom het gat dichtgereden, anders zaten ze nu bij Fidea toch nog met een Wereldkampioen. Dus blijkbaar is Nys dan toch niet de enige die een buitenlander van de eigen ploeg niet graag terughaalt met een landgenoot van de "concurentie" in het wiel.

Hij heeft het niet geprobeerd dat vind ik het jammere aan de zaak de enige twee die voor hun lang hebben gecrost zijn chimonec en groenendaal de rest reed voor hunzelf. Enorm veel resect voor groendendaal gekregen door dit wk hoe hij mooi voor boom op kop doortrok om hem te lanceren dat is landenspel.
als je leest dat klaas vantornhout rijdt voor een 5de plaats, die had zich idd beter vol gegeven voor zijn kopmannen, laat het dan die van fidea zijn en in de tweede plaats Nys als kopman bij de belgische ploeg ... ik heb een heel goede Nys bezig gezien, maar toch niet zoals vroeger in het seizoen, zoals in Gaver, dan was hij van de 10de plaats zo naar Boom toegereden zonder iemand mee te nemen, of had hij op de laatste 3 rondes telkens versneld op die hellingen en moesten ze er allemaal af
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

Wowtre wrote:. ik heb een heel goede Nys bezig gezien, maar toch niet zoals vroeger in het seizoen, zoals in Gaver, dan was hij van de 10de plaats zo naar Boom toegereden zonder iemand mee te nemen, of had hij op de laatste 3 rondes telkens versneld op die hellingen en moesten ze er allemaal af
ik denk niet dat er in Belgie zo'n soort van parcours is als dat van vorige zondag. Ik dacht op sommige momenten dat ze op een autostrade aan het rijden waren...
Locked