02/02/2008 Ingooigem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

:wink: Den Magic komt ook naar hier maar weet niet met hoeveel bikers ,als het is gelijk den laatste tijd sta ik er weeral alleen voor :cry: :(
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Vorig jaar deze ook gereden, In de namiddag alleen de 70 km afgehaspeld in een schitterend weertje. 8)
Dit jaar zijn er nog wat twijfels of ik al of niet zal starten.
Zit met last aan de luchtwegen, zoonlief moet een voetbaldemonstratie geven in GBA en aja nog iets (was het bijna vergeten) het is de verjaardag van mijn wederhelft.
Als ik start is het vroeg in de ochtend

Hopelijk tot dan
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

petit crosseur de boue wrote:Zaterdag sta ik vroeg in de start blokken.
Kmoe om 13u thuis zijn #-o
Ik zal er een doorgedreven training van maken, want het niveau zit onder water zulle :drunk:
Kzal het de zondag wel zien wat het geven zal.
'k zal maar weer meegaan zekers, 'k heb ook dringend behoefte aan wat km's en de beste training voor wat nog komen moet is veel km's zonder te forceren.
Starten ts 8u-8u15? Vorig jaar iets meer dan 3u gereden + 3 bevoorradingen zou er voor moeten zorgen dat we tegen 11u45 ten laatste binnen zijn.
The Exe-cutioner
Mountainbiker

Post by The Exe-cutioner »

Mijn bedoeling is vroeg te starten 's morgens rond 8u om de 50km alleen te rijden, m'n bikemaat ziet het niet meer zitten om zaterdags vroeg te rijden, hij heeft dan meestal de nachtdienst erop zitten.
Jammer maar ik begrijp het wel. En ik ben graag tijdig weer thuis rond de middag.
Soms kom ik tijdens de rit bikers tegen die aan mijn tempo voldoen en probeer ik met hun mee te rijden.
In ieder geval trekt de streek daar mij enorm aan net zoals hier m'n eigen streek rondom heuvelland.
robinho
Mountainbiker

Post by robinho »

robinho komt ook zekerst af me e poar gastn om, om 13u00 te rijdn alléé tot dan :p
kampfschwein
Mountainbiker

Post by kampfschwein »

Ik zou hier voor de eerste keer de 50 km proberen. Ik heb op den topic van vorige jaren gelezen dat hier nogal veel road inzit.

Is dit nog steeds zo? Zoja, wat zijn de percentages? Hoeveel hoogtemeters?

Wat zijn de weersverwachtingen voor zaterdag?

Alvast bedankt
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Dit is inderdaad een tocht met tamelijk veel verhard (vorig jaar toch)...maar het heuvelachtig parcours in een prachtige streek en de afstand van 70 km maken veel goed. Vorig jaar ongeveer 940 hoogtemeters voor de lange afstand. Dus een tocht die zeker de moeite waard is. Ik zal er alvast zijn.
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

De Herders zullen zeker met een grote groep (13) present zijn.
Hier kan je ons verslag van vorig jaar nog eens nalezen:
http://www.herders.be/verslagen/2007/0203.html

Greetz
Last edited by Herder Ben on Thu 31 Jan 2008 18:34, edited 1 time in total.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

cowboy peter wrote:
petit crosseur de boue wrote:Zaterdag sta ik vroeg in de start blokken.
Kmoe om 13u thuis zijn #-o
Ik zal er een doorgedreven training van maken, want het niveau zit onder water zulle :drunk:
Kzal het de zondag wel zien wat het geven zal.
'k zal maar weer meegaan zekers, 'k heb ook dringend behoefte aan wat km's en de beste training voor wat nog komen moet is veel km's zonder te forceren.
Starten ts 8u-8u15? Vorig jaar iets meer dan 3u gereden + 3 bevoorradingen zou er voor moeten zorgen dat we tegen 11u45 ten laatste binnen zijn.
kzal er rond kwart voor zijn.
Dan kunnen we samen starten, aankomen :roll:
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

Als ik vroeg kan starten ( iets na 8 ) zou ik deze ook willen meepikken. Startuur is echter vanaf 8 u 30. Zouden ze strikt zijn?
Post Reply