Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Sven Nys
105
49%
Bart Wellens
40
19%
Erwin Vervecken
2
1%
Enrico Franzoi
4
2%
Lars Boom
41
19%
Zdenek Stybar
5
2%
Francis Mourey
10
5%
Sven Vanthourenhout
3
1%
Klaas Vantorhout
1
0%
Andere...
5
2%

Total votes: 216

Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Willy D wrote:
Swannie wrote:In den Humo, heeft Nys toch ook gezegd dat een wk niet meer per land word gereden, maar per ploeg...
Kheb ook gehoord (van insiders) dat Nys niet mocht winnen van Rabo, maar dat Boom MOEST winnen...
zou me niks verbazen: een ollandse ploeg heeft liever nen ollander in de wk-trui dan nen belg, hé.
ook de fidea's (Wellens en wee, euhmmm, sorry, Wellens en co) nepen hun freins dicht, zenne.

Ze zouden beter de landencompetities afschaffen .... ploegen gaan altijd voor (ploeg= jaarinkomen ... land = 1-malige premie)

ps: wat heeft Mourey nu eigenlijk, want binnen al dat Fidea/Rabo geklojo had hij wel eens de spreekwoordelijke 3de hond kunnen zijn die met het been had weg geweest :wink: ( en wat mij betreft mocht hij gewonnen hebben [-o< )
=D> =D> =D>
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

bert bibber wrote:
alexi wrote:Hopelijk bekijkt mr.Nys eens op zijn gemak het ganse WK terug op zijne TV.Dan kan hij zien hoe bij elke demarage van boom hij netjes bleef zitten terwijl als hij ging de eerste die op z'n wiel sprong mr.Boom was.
Op wk's heeft hij gewoon geen kl**ten aan zijn lijf.
Heb je nys constant zien omkijken.
Dit valt wel een beetje te hard op !!
Dit heb ik ook horen vliegen Boom moest winnen van Rabobank !!
Daar ga ik nu is ni op reageren!!!!!
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Xescobiker wrote:
bert bibber wrote:
alexi wrote:Hopelijk bekijkt mr.Nys eens op zijn gemak het ganse WK terug op zijne TV.Dan kan hij zien hoe bij elke demarage van boom hij netjes bleef zitten terwijl als hij ging de eerste die op z'n wiel sprong mr.Boom was.
Ik dacht een uurke geleden ongeveer hetzelfde als u Xescobiker, maar ondertussen hebben we beide eigenlijk toch weeral gereageerd :wink: .
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Rikske wrote:
Xescobiker wrote:
bert bibber wrote: Heb je nys constant zien omkijken.
Ik dacht een uurke geleden ongeveer hetzelfde als u Xescobiker, maar ondertussen hebben we beide eigenlijk toch weeral gereageerd :wink: .
Mja, nie simpel hé... Same here :-)
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Tompie08 wrote:
Rikske wrote:
Xescobiker wrote: Daar ga ik nu is ni op reageren!!!!!
Mja, nie simpel hé... Same here :-)
Tja, en zoals jezelf zei, het zijn altijd dezelfde discussies tussen voor- en tegenstanders van Nys, maar die uitspraken van Bert Bibber en alexi schreeuwen gewoon om een reaktie.

Ik respecteer iedereen zijn mening, en zolang we beleefd blijven en ons gevoel uitspreken gaat het normaal nog wel goed. Maar als ze dan afkomen met steeds weer opnieuw dezelfde insinuaties en beschuldigingen, dan begint het mijn keel uit te hangen.

Ik kreeg nu al het zuur van die 2 pipo's die commentaar gaven bij het WK, altijd die belachelijke uitspraken zoals "zouden Nys en Boom afgesproken hebben om om beurt aan te vallen...", of " Tja, Nys gaat het niet doen, dat is immers een ploegmaat...". Enfin, proberen die 2 kiekes gewoon ambras te stoken ofwat ? Zoals ik ook al zei, de Fidea's stonden nu ook niet meteen te springen om het gat op Stybar dicht te rijden en daar kraait geen haan naar. Maar nee, Nys dat is ne landverrader, zucht ... :roll:

Is er nu werkelijk nog iemand zo naïef om te denken dat er daar iemand enkel en alleen voor zijn vaderland aan 't crossen is ? Vergeet het hé, als ze een "buitenlander" van de eigen ploeg aan een titel kunnen helpen dan kan elke andere landgenoot van een andere ploeg verrekken. En dan speculeren ze allemaal op het feit dat een landgenoot wel het gat gaat dichtrijden, zodat zij in een zetel meekunnen om misschien toch nog zelf de titel te pakken. Dat is voor Nys zo, maar ook voor Vervecken of Wellens.

Maar die laatste 2 zijn altijd gespaard gebleven van commentaar omdat zij alleen maar belgische profs in hun team hadden, wel nu, het eerste jaar dat er een buitenlander van hun team meedoet aan het WK voor de profs en wat zie je, ze laten hem gewoon rijden en wachten op Nys of Boom om het gat dicht te rijden (wat Boom uiteindelijk dan ook deed). Ik had voor het WK al voorspeld dat, moest Stybar alleen op kop komen, de Fidea's het gat niet gingen dichtrijden (nog een pittige discussie met Antonio's Pizza over gehad), en ik ben blij dat deze situatie zich voorgedaan heeft (proves my point, weet je).

En als je dat niet wilt inzien als "anti-Nys" persoon, dan moeten we er verder geen woorden meer aan vuilmaken want dan is héél deze uitleg een maat voor niks geweest.
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

Xescobiker wrote:
bert bibber wrote:
allee ik weet hoe lastig ik u daar mee kan maken.
had nog eens graag gelachen. :lol: :lol:
Barteken
Mountainbiker
Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)

Post by Barteken »

Lees vandaag in het Nieuwsblad dat dhr Van Kasteren, manager van Fidea "al lang blij is dat Boom wereldkampioen is geworden, en niet Nys''. Tja, dit zegt alles over het niveau van deze meneer en... als de rekening gemaakt wordt op het eind van het seizoen kan Fidea dit jaar zelfs geen truien presenteren...

Werkelijkheid is : mooie wereldkampioen... mooie wedstrijd en alle andere verhaaltjes... tellen niet meer mee...
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

och die van kasteren is gewoon ne slechte verliezer,als m nys in zen ploeg kon krijgen he dan liet m de rest ter plekke staan.als zakenman heeft hij het wel gemaakt maar ik vind dat m in het wielrenner zo arrogant overkomt dak al :evil: als ik m zie.Das mijn mening he.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

het wk is al lang geen landen wedstrijd meer maar een ploegen wedstrijd,da weet ondertussen iedereen maar toch moet er altijd gezeikt worden over nys die geen gat toe rijd maar da wellens en vervecken blijven zitten als stybar een gat slaat da heeft niemand gezien.ik ben al blij da boom wereldkampioen geworden is,zolang het maar niemand van fidea was ben ik al content.Alleen al om die grote bek van van kasteren te snoeren.alle respect voor de renners van fidea(behalve vantornhout) want ik gun het ze maar die domme hollander moet zijn mond houden.in het begin van het seizoen verkongdigen dat de truien het belangrijkste zijn en nu met lege handen achter blijven dat is wel even slikkken denk ik.

voor de rest was het een schitterend weekend in treviso,wel 2 keer vertraging gehad in milaan(3 uur).het parcours zelf was prachtig spijtig da het ni geregend had de afgelopen dagen,dan zou het parcours er zwaarder bijgelegen hebben.het weer was gewoonweg prachtig s'morgens een beetje koud maar tegen de middag was het zelfs warm.zaterdagavond na de cross was het wel een fiasco om terug met de bus in treviso centrum te geraken,wij hebben daar 2 uur moeten wachten om aan een bus te geraken.wij hebben ons goe geamuseerd in treviso.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

bert bibber wrote:

hebt ge da gehoord van degene die zei dat er met nieuwjaar ne grote crosser naar rabobank kwam.
Post Reply