03/02/08 Oignies/FR
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
allez, ge moogt weer mee...kadeetje wrote:Ja da moar rap zondag is , zal ginder weer vlaanderen boven zijn![]()
. Rock rider eens diep in ZIJN ogen kijken en smeken
![]()
![]()
.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Wanneer start de rest van de meute forumbikers???
(Steenbakkers,kadeetje,zwin en co???)
Wij verzamelen alvast weer om 7u30 aan de grensovergang in Rekkem om dan in "colonne" de parking van Oignies te veroveren (Remember Beuvrages)
In afwezigheid van Traxer moet ik alleen voor een filmreportage zorgen en ik hoop van zoveel mogelijk forumbikers op de "gevoelige plaat" te kunnen vastleggen.
(Steenbakkers,kadeetje,zwin en co???)
Wij verzamelen alvast weer om 7u30 aan de grensovergang in Rekkem om dan in "colonne" de parking van Oignies te veroveren (Remember Beuvrages)
In afwezigheid van Traxer moet ik alleen voor een filmreportage zorgen en ik hoop van zoveel mogelijk forumbikers op de "gevoelige plaat" te kunnen vastleggen.
- Moustache
- Kerstman
Ik ken de tocht niet, maar Sains-en-Gohelle ligt vlakbij Loos-en-Gohelle. Dat is waar de fameuze tieten van Moustache (of de twin-terrils) liggen. Deze staan nog in ons geheugen gegrift.Fritsie wrote:Oignies kan ik niet rijden, maar ook voor Allennes-les-Marais zal ik waarschijnlijk moeten passen omwille van onvoorziene familiale verplichtingen![]()
. Hoogst waarschijnlijk ga ik op 10/2 naar Sains en Gohelle. Is deze tocht de moeite waard?
De gemeentes in de buurt hebben bijna allemaal "-les-Mines" in hun naam, wat doet vermoeden dat er hier en daar toch wel een terrilken zal liggen. Als je dan op Google Earth rondneust, dan zie je de ene ronde vorm naast de andere liggen.
Zelf kan ik de 10e niet, maar zou graag horen hoe het daar is/was.