09/02/2008 Doomkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Ik herinner mij precies nog Ruiselede en de weg naar Doomkerke, the middle of nowhere, maar die "chickens don't fly" zegt me niets (meer).

Dus... zullen we dit eens moeten (her)proberen waarschijnlijk. :roll: Jaja, het is wat als je ouder wordt :oops: :oops: :oops:

Komaan, vertel eens een beetje meer over wat we hier aan parcours kunnen verwachten zodat we de juiste benen kunnen opleggen. #-o

PS. Google Maps kent Doomkerke ook niet, alleen D r oomkerke blijkt te bestaan. Die Amerikanen toch [-X [-X [-X
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

vroeger was deze tocht in st maria Aalter nu Doomkerke

en 't is een goed ingerichte tocht wij raketmannen gaan er altijd met de club naartoe AANRADER
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Mss dak ook afkom in de namiddag, als het werk gedaan is :-?
Een opwarmer voor de zondag in France hé.
Raketwoman & knurrebikerlady ook mee nr France?
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

raketwomanFIE wrote:vroeger was deze tocht in st maria Aalter nu Doomkerke
Vorig jaar was die tocht in Maria Aalter in de maand mei... Is dit dezelfde die nu naar februari verhuisd is? ? ? ? ? ? ? ?

Ik hoop dat het een andere tocht is, want ik was vorig jaar niet zo enthousiast na die tocht :-? :-? :-?
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Moustache wrote:
Vorig jaar was die tocht in Maria Aalter in de maand mei... Is dit dezelfde die nu naar februari verhuisd is? ? ? ? ? ? ? ?

Ik hoop dat het een andere tocht is, want ik was vorig jaar niet zo enthousiast na die tocht :-? :-? :-?
Vorig jaar ging deze ook al in februari door en in Doomkerke. Die in Maria-Aalter die je vorig jaar reed, moet een andere zijn. Doomkerke vorige keer voor het eerst gereden en een aanrader in deze streek.
Overigens vorige keer die hele 'kudde' raketmannen tegenkomen bij de veel te krappe doucheruimte. (nu, enig minpunt overigens).
Wel opletten voor fietsdiefstal. Vorig jaar waren er daar twee verdwenen.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Inderdaad, een echte aanrader met prachtige bospassages. Daar ik de zondag ga rijden, zal het voor een volgende keer zijn.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Lichterveldenaere wrote:
Moustache wrote:

Vorig jaar ging deze ook al in februari door en in Doomkerke. Die in Maria-Aalter die je vorig jaar reed, moet een andere zijn. Doomkerke vorige keer voor het eerst gereden en een aanrader in deze streek.
Overigens vorige keer die hele 'kudde' raketmannen tegenkomen bij de veel te krappe doucheruimte. (nu, enig minpunt overigens).
Wel opletten voor fietsdiefstal. Vorig jaar waren er daar twee verdwenen.
Inderdaad 2 verschillende tochten van andere organisatie. Er zijn normaal 2 tochten in Maria-Aalter (éne vertrekkende vanaf voetbalkantine Maria-Aalter en éné van nabij spoorweg/station. TT Doomkerke anders en steeds de moeite waard.
Heb vorige donderdag mail gestuurd naar organisatie omtrent parcoursinfo, doch nog steeds geen antwoord ontvangen... :-?

Van krappe doucheruimte geen last gezien dit keer thuisvoordeel :bounce: .
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

heb deze ook al enkele keren gereden en ben nog nooit ontgoocheld geweest,alles wat een biker wenst...mooi parcour,goed uitgepijlt,goede bevoorading en ik geloof dat er nog een tombola aan vasthangt ook :roll: inderdaad het énige (kleine)minpuntje zijn de kleedkamers die een beetje op hun kleinst zijn!!om de drukte een beetje te mijden,vertrek ik rond de middag!!see y'a...
dingo 8)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Moustache wrote:

Moustache,jij hebt het inderdaad op een andere tt.
Geloof me,deze is echt een hele goeie.
Veel off-road en privéstukken!!!!

Je moet hem echt doen!!!
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

Moustache wrote:

De tocht die in de maand mei doorgaat in maria - aalter wordt ingericht door de kwb van maria - aalter en niet van deze organisator.

Zal ook deze tocht rijden
Post Reply