Heeft iemand hierover meer informatie. Hopelijk zit het Calmeynbos erin (allez het zal me verbazen dat het niet zo is).
Greetz
Duinenpiepertje
03/02/2008 De Panne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Duinenpiepertje
- Mountainbiker
- polletje
- Mountainbiker
aanwezig met twee groepkes. groep 1 zal de 35 doen en opt gemak rijden , de tweede groep zal vlammen op het 50 km parcours ter voorbereiding coastrace odk. we starten rond 9 uur met de dunekeuntjes
parcours vorig jaar : duintjes , bos, moeren , wat baan ook ... , stukken in frankrijk , bevoorading 1 na de moeren in ghyvelde , laatste bevoorrading aan strand braydune om dan strand te pakken noa de panne , de rest wat vergeten
als afsluiter raad ik aan om nog een keer het vast parcours te doen in het bos , lekker technisch en ge zult dan nog wat meer offroad hebben
alé tot in de bar en zorg dat de leffes kouder staan dan vorig jaar !!
parcours vorig jaar : duintjes , bos, moeren , wat baan ook ... , stukken in frankrijk , bevoorading 1 na de moeren in ghyvelde , laatste bevoorrading aan strand braydune om dan strand te pakken noa de panne , de rest wat vergeten
als afsluiter raad ik aan om nog een keer het vast parcours te doen in het bos , lekker technisch en ge zult dan nog wat meer offroad hebben
alé tot in de bar en zorg dat de leffes kouder staan dan vorig jaar !!
- Duinenpiepertje
- Mountainbiker
Post by Duinenpiepertje »
In de winter is dat geen probleem. In de zomer, als de terroristen de kust inpalmen, is dat een ander paar mouwen.
Greetz
Duinenpiepertje
Greetz
Duinenpiepertje