Kan er mij iemand zeggen welke druk ik in mijn banden moet steken ?
Het zijn schwalbe big apple 2.35 !
Ik weeg wel 105 kg voor een 1.94 !!!
Post by long fellow »
Vooraan 2 en achter 2.2.bolle wrote:Hey
Ik weeg wel 105 kg voor een 1.94 !!!(toch een beetje teveel)
bolle wrote:Kan er mij iemand goede raad geven ?
Ik doe wel maar de kleine afstand !!!!![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen hé
Ik wil natuurlijk niet afgaan als een gieter hé
Oei dan ben ik maar een pluim gewicht met mijn 64 kg en 1m76long fellow wrote:Vooraan 2 en achter 2.2.bolle wrote:Hey
Gezien mijn 2 meter en 98kg (ik neem 1.8 en 2) heb ik toch daarmee goede ervaring, nog nooit plat gereden.
Gun*666 wrote:Oei dan ben ik maar een pluim gewicht met mijn 64 kg en 1m76long fellow wrote:Vooraan 2 en achter 2.2.bolle wrote:Hey
Gezien mijn 2 meter en 98kg (ik neem 1.8 en 2) heb ik toch daarmee goede ervaring, nog nooit plat gereden.![]()
Welke bandendruk neem ik dan ? Normaal rij ik steeds met vooraan en achteraan 2 bar . Nu lees ik ook dat je achteraan meer druk zet mag ik vragen waarom dat is .
Ik zou achteraan met een continental 2.1 modderband rijden wel goed afgesleten in het midden juist de zijnoppen staan er nog op . Is dat een goede keus ? Kheb geen strandbanden juist nog nieuwe bontragers 2.2 maar ik denk dat die zeker niet geschikt zijn met die grove noppen .
Is ook mijn eerste strandrace rij wel al vier jaar elke week tt 's maar nog nooit op het strand geredendus heb ik ook voor de korte afstand gekozen omdat ik ni weet wat ik moet verwachten en hoop daar een betere
prestatie neer te zetten
mijn rugnummer is 1024
Post by long fellow »
Zeg Bolle, das niet waar wat je vertelde.bolle wrote:Ja man het word hoog tijd dat ik iets doe aan mijn gewicht![]()
![]()
Jullie zijn inderdaad allebei pluimgewichten![]()
Ik met mijn nummer 1043 zal je waarschijnlijk juist zien aan de start![]()
Alle tot in Blankenberge hé en succes hé !!!!!!!!!!!!