prachtige tt ,50km gedaan, samen met bikemakker "kleinpeereke", onderweg ook genoten van de prachtige verzichten, biken is niet alleen maar vlammen.
We zijn alle klimmen goed opgeraakt, de voldoening achteraf is dan zalig.
Bij de start werden ook foto's genomen , ik ben benieuwd !!,waar komen ze te staan ?
Volgen jaar zijn we zeker terug
27/01/08 Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Prachtig parcours,
het viel mij op dat omstreeks 8u10 we al moesten parkeren in het dorp,vorig jaar kon ik nog vlakbij parkeren, zegt iets over de populariteit van deze klassieker.
Heb de 50kilometer gedaan , waarbij ik toch met een ei in mijn broek zat tijdens die afdaling waarbij ge van die trapkes moest afrijden ( exclusief voor de50kmrijders )
Ik hoop dat iedereen deze zonder kleerscheuren heeft overleeft,
en de moskensstraat in Terlaenen is precies minder stijl dan vorig jaar
Huldenberg : tot volgend jaar
het viel mij op dat omstreeks 8u10 we al moesten parkeren in het dorp,vorig jaar kon ik nog vlakbij parkeren, zegt iets over de populariteit van deze klassieker.
Heb de 50kilometer gedaan , waarbij ik toch met een ei in mijn broek zat tijdens die afdaling waarbij ge van die trapkes moest afrijden ( exclusief voor de50kmrijders )
Ik hoop dat iedereen deze zonder kleerscheuren heeft overleeft,
en de moskensstraat in Terlaenen is precies minder stijl dan vorig jaar
Huldenberg : tot volgend jaar
- Schijfrem
- Mountainbiker
Dit leren ze van zien op TV waar profrenners ook hun drinkbedons en rommel tijdens een wedstrijd ook zomaar weggooien.papasven wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een leven lang ongeluk toegewenst aan die pipo met zijn cross fietske en zijn fidea tenueke, die zonder blikken of blozen zijn papiertje van zijn energie reep met een grote zwaai weg smeet binnen in het bos ! Is dat uit frustratie dat hij niet mee naar Triviso mocht of wa !.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder prachtige tocht !
Wat de profs doen mogen wij ook zullen die leeghoofdige pipo´s wel denken. Asociaal gedrag noem ik dat
- Bumba
- Mountainbiker
Alles wat een goede TT behoeft maar dat dachten al die andere bikers dus ook met als gevolg .. een rij van 10tot15 minuten aan de inschrijving en blok rijden op elke helling.
Volgend jaar iets minder reklame maken aub
- cateye
- Mountainbiker
Heb Videooke gemaakt
Staat op http://www.bierkarboys.be
Ook de Moskesstraat staat erop, en ik met maar 1 hand aan het stuur
Groeten
Ivan
Staat op http://www.bierkarboys.be
Ook de Moskesstraat staat erop, en ik met maar 1 hand aan het stuur
Groeten
Ivan
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
Het is geen rustig ritje geworden.bert bibber wrote:X-treme bikers begijnendijk gaan aanwezig zijn
Maar voor mij zal het wel een rustige rit worden !!
bert
vanaf de eerste km was flying horse niet meer te houden.
De eerste 5 km's rustig aan met de Wegkapitein op de kop daar heb ik niets van gemerkt he pat.
de benen waren goed dus ben mee gegaan.
maar dit heb ik zwaar bekocht de laatste 5 km's.
prachtige zware tocht met goede bepijling + warme douche's
enig min puntje weing parking !!
maar omdat we redelijk vroeg waren hadden we een hiermee geen probleem.
had wel de indruk dat er veel mensen de 30 km gedaan hadden want op de tweede bevoorading was iedereen weg we stonden daar alleen.
op sommige stukken waande ik me in ardennen
doe zo verder
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Weer héél schoon filmpje zenne Ivan zoals we reeds gewoon zijn van u. Bezoek wekelijks jullie website voor te zien of er nieuwe filmpjes bijstaan