Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Sven Nys
105
49%
Bart Wellens
40
19%
Erwin Vervecken
2
1%
Enrico Franzoi
4
2%
Lars Boom
41
19%
Zdenek Stybar
5
2%
Francis Mourey
10
5%
Sven Vanthourenhout
3
1%
Klaas Vantorhout
1
0%
Andere...
5
2%

Total votes: 216

WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

bert bibber wrote:
Spijtig nu kan hem wel niet in de regenboog trui naar het altaar gaan.
:oops: :oops:
Hij had Lentl toch de WK trui beloofd ? tssss.... :lol:
Meer zelfs, zijn startgeld zal een deel zakken. Geen BK, WK, waarschijnlijk geen enkel klassement, tenzij Nys massa's pech heeft.

Wie gaat dat trouwfeest betalen ? Zijn nieuwe ploeg ? :lol: :lol:
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

wie ging er winnen ,wie ging er demareren,hij was al blij dat m kon volgen ,as m echt goed was hadden we het al lang moeten zien,ma ja nu maar weer klagen en ik hou mijn hart al vast wanneer van kasteren gaat beginnen,zal hij mourey ook voor de rechter gaan sleuren nu.Ik vind het ook heel erg voor bart ,dit gun je niemand.
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

yajop wrote:... gelukig heeft hij WEL de vrouw met de mooiste glimlach van vlaanderen :lol:
Da's kwestie van smaak, ben er ni weg van. Teveel poppemiegehalte....
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

marge wrote:
_alain_ wrote:
Herder Steven wrote:Ik stel me daarbij dan de vraag waarom een Niels Albert nu toch per sé het WK bij de beloften wil blijven rijden... Een Stybar en Boom zijn ook van dezelfde leeftijdscategorie he.
Omdat hij bij de beloften zo goed als zeker wereldkampioen kon worden.
Als hij later dan nog eens wereldkampioen kan worden bij de elite's dan heeft hij die trui in elke categorie behaald,
er zijn er niet veel die dat kunnen vertellen ;)
En vergeet ook niet de financiele belangen bij het overstappen naar de elite's,
als regerend wereldkampioen bij de beloftes kan hij een beter kontrakt afdwingen.
Ik zou zeggen, geen dom kereltje die Albert 8)
Niels Albert is al prof hé ! Het is natuurlijk leuk voor zijn palmares maar eigenlijk moest hij vandaag bij de grote jongens aangetreden zijn. Geef mij maar het 'oude' systeem. Een kampioenschap voor niet-profs en een voor profs.
Tja, dan werd Niels pas na dit seizoen prof hé..... :roll:
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Jammer van Nijs, ik moet er niks meer van weten in mijn ogen is Nijs een LANDVERRADER, hij heeft ni gereden voor België maar voor Rabo!!!
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Riding Butcher wrote:Jammer van Nijs, ik moet er niks meer van weten in mijn ogen is Nijs een LANDVERRADER, hij heeft ni gereden voor België maar voor Rabo!!!
Megalol, hebde gezien hoe de Fidea's plots stilvielen toen Stybar vertrok ?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
En dat is niet 1 persoon he.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

In den Humo, heeft Nys toch ook gezegd dat een wk niet meer per land word gereden, maar per ploeg...
Kheb ook gehoord (van insiders) dat Nys niet mocht winnen van Rabo, maar dat Boom MOEST winnen...
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Da is dan geen wk meer maar ne ploegenkoers
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Swannie wrote:In den Humo, heeft Nys toch ook gezegd dat een wk niet meer per land word gereden, maar per ploeg...
Kheb ook gehoord (van insiders) dat Nys niet mocht winnen van Rabo, maar dat Boom MOEST winnen...
zou me niks verbazen: een ollandse ploeg heeft liever nen ollander in de wk-trui dan nen belg, hé.
ook de fidea's (Wellens en wee, euhmmm, sorry, Wellens en co) nepen hun freins dicht, zenne.

Ze zouden beter de landencompetities afschaffen .... ploegen gaan altijd voor (ploeg= jaarinkomen ... land = 1-malige premie)

ps: wat heeft Mourey nu eigenlijk, want binnen al dat Fidea/Rabo geklojo had hij wel eens de spreekwoordelijke 3de hond kunnen zijn die met het been had weg geweest :wink: ( en wat mij betreft mocht hij gewonnen hebben [-o< )
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Willy D wrote:
ps: wat heeft Mourey nu eigenlijk, want binnen al dat Fidea/Rabo geklojo had hij wel eens de spreekwoordelijke 3de hond kunnen zijn die met het been had weg geweest :wink: ( en wat mij betreft mocht hij gewonnen hebben [-o< )
Feit, je leest er nergens iets van ERG!
Post Reply