tja zekers das ze u dan bijna van de weg razen en daarna vallen ze stil grr , probeer me er niet aan te ergeren maar da begint laatste tijd minder te lukken ....
verder een mooie tocht , al had ik nog last van men beentjes na men fietstocht van gisteren , na de bevoorading ging het stukje beter , en lekker appelsientjes daar mmmm , soep rook ook lekker maar riskeerde niet ,blijft meestal daarna op men maag liggen .
Tot de volgende TT , alst mo rap een weekske verder is ....
27/01/08 Wechelderzande
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ridleygirl81
- Mountainbiker
Prachtige verrassende tocht. Ik dacht hier in de streek alles wel gezien en gereden te hebben, maar jawadde: de lieverbergaffers hebben het klaar gekregen met weing Bloso gehalte (wel het goeie stuk) en een maagelijk mooi nieuw stuk heide/bos het maximum uit onze Kempische grond te halen. Waarvoor dikke proficiat.
Door omstandigheden ben ik wat later kunnen vertrekken en ik heb dan ook hoegenaamd géén last gehad van snelheidsduivels (@ridleygirl81 en @aresius). Ze hebben overigens ongelijk: van zulke unieke éénmalige stukjes moet je vooral genieten, snelheid kun je best halen op de lange saaie stukken, daar doe je niemand kwaad mee.
Dat laat vertrekken had overigens wel zijn nadeel want van mijn verlangen naar een lekker stukje fruit en een soepje kwam niets in huis: ik moest het stellen met een stukje cake en sportdrank. Dan kun je wel zeggen: vertrek wat vroeger ( wat ik normaal ook doe), maar dat is géén uitleg. Ook late vertrekkers hebben recht op een perfecte bevoorradig. Ze betalen evenveel en biken met evenveel plezier.
Maar ik kom volgend jaar zeker terug (en dan wat vroeger voor mijn "dubbele" portie soep)
Door omstandigheden ben ik wat later kunnen vertrekken en ik heb dan ook hoegenaamd géén last gehad van snelheidsduivels (@ridleygirl81 en @aresius). Ze hebben overigens ongelijk: van zulke unieke éénmalige stukjes moet je vooral genieten, snelheid kun je best halen op de lange saaie stukken, daar doe je niemand kwaad mee.
Dat laat vertrekken had overigens wel zijn nadeel want van mijn verlangen naar een lekker stukje fruit en een soepje kwam niets in huis: ik moest het stellen met een stukje cake en sportdrank. Dan kun je wel zeggen: vertrek wat vroeger ( wat ik normaal ook doe), maar dat is géén uitleg. Ook late vertrekkers hebben recht op een perfecte bevoorradig. Ze betalen evenveel en biken met evenveel plezier.
Maar ik kom volgend jaar zeker terug (en dan wat vroeger voor mijn "dubbele" portie soep)
- aresius
- Mountainbiker
het gaat om de mentaliteit van het rijden, niet om het type fiets waarmee men rijdtNERMAL wrote:Als ik dat hier weer zou lees, heb ik schrik om nog op mijn Cyclo-cross te springenwant daar gaat het toch over he..... Zal ik wel de witte ridder zijn en respect tonen voor iederen
![]()
tussen de dikbanders zitten ook lullen en tussen de dunbanders zitten ook toffe
maar niet nogis deze discussie aub
- TimDC
- Mountainbiker
Van die vliegende paljassen best niks aantrekken, ze zijn waarschijnlijk er hun laatste frustratie aan het uitrijden voor ze op hunne koersvelo kruipen tot oktober. Binnenkort heb je daar weinig of geen last meer van als de echte mtb'ers op de toertochten zijn. Dit is werkelijk een jaarlijks weerkerend fenomeen.SPECI wrote:T'was idd. een mooi tochtje voor deze streek. Vooral het millitair domein was heel mooi. De single tracks na de bevoorrading aan die fito meter waren ook super![]()
En die vliegende paljassen, tja die heb je overal zeker. Ik heb er voor mij ene zien/horen roepen omdat er een madammeke met haar zoontje in de weg reed, waar zijn we dan mee bezigsukkelaars zijn het.
proficiat aan de organisatie voor deze mooie tocht.
- aresius
- Mountainbiker
tijdens de TT heb ik zelf ene gepest
er kwamen enkele voorbij en knalde er snel mee tussen om eens poepie te laten ruiken, daardoor reed ik even in een plasje en die achter mij begon te zagen dat em vuil was geworden.
toen we achteraf terug samen reden, zei ik hem dat er wel veel vrouwen veel geld voor betalen voor zo'n modderbehandeling. maar hij snapte de link niet goed
er kwamen enkele voorbij en knalde er snel mee tussen om eens poepie te laten ruiken, daardoor reed ik even in een plasje en die achter mij begon te zagen dat em vuil was geworden.
toen we achteraf terug samen reden, zei ik hem dat er wel veel vrouwen veel geld voor betalen voor zo'n modderbehandeling. maar hij snapte de link niet goed
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Aangezien hier veel positieve commentaar is op het parkoers, gaan 'k negatief zijn . In 't begin direkt schoon stukske laten liggen van singletracks vlak aan 't voetbalplein en ietske verder weer van dat. Te veel asfalt in 't begin. Te veel rechte stukken en stomme veldwegeltjes. Stuk vlak voor en na de bevoorrading vond ik plezant. Militair domein was goe, maar ni meer dan dat (vergeleken met bvb Grobbendonk). Waar het dan 5m technisch wordt (aan de brug neer en op) rijden d'r velen rechtdoor
. Het beste Bloso-stuk (rood) mocht ook in de 38 gezeten hebben. Na de laatste splitsing maar huiswaarts gekeerd. Heb nog eens een tocht gereden vertrekkende van dat voetbalveld op een zaterdag, was stukken leuker met veel meer singletracks, maar allez 'k gaan stoppen met zagen.
@ organisatie : trekt mijne commentaar ni aan, want 'k had ne slechte dag (gekneusde rib, lichte hersenschudding, bonkende koppijn EN een blokkerend derailleurwieltje)
@ organisatie : trekt mijne commentaar ni aan, want 'k had ne slechte dag (gekneusde rib, lichte hersenschudding, bonkende koppijn EN een blokkerend derailleurwieltje)