27/1/2008 Hasselt-Kiewit (Fietspromo)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Timberwolve
- Mountainbiker
Post by Timberwolve »
ferm en snel parcours met hier en daar wat technische stukjes en korte hellingskes, prima afgepijld, goede organisatie en bevoorrading 
- Olympia-biker
- Mountainbiker
Post by Olympia-biker »
Vier sterren ???patje !!!! wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
Het was een prachtige tocht , klimmen -dalen-snelle stroken-single tracks - het was droog , wat moet een mtb-er meer hebben.
Dit moet een 4-sterren tocht worden bij de fietspromo , niet te snappen dat dit nog gene is.
Proficiat aan de pijlers.![]()
![]()
![]()
- Olympia-biker
- Mountainbiker
Post by Olympia-biker »
Gevonden voorwerpen:
een fietsbril... geen merk, zwart montuur met gele glazen.
een portfeuille bruine kleur merk AGU
Graag PB-tje
een fietsbril... geen merk, zwart montuur met gele glazen.
een portfeuille bruine kleur merk AGU
Graag PB-tje
- ikkel
- Mountainbiker
Olympia-biker wrote:Vier sterren ???patje !!!! wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
Het was een prachtige tocht , klimmen -dalen-snelle stroken-single tracks - het was droog , wat moet een mtb-er meer hebben.
Dit moet een 4-sterren tocht worden bij de fietspromo , niet te snappen dat dit nog gene is.
![]()
![]()
![]()
![]()
25 Euro boete van de heren van Fietspromo omdat de spandoek van Heylen niet goed zichtbaar hing.
![]()
![]()
we moesten er onderdoor en je kon er dus niet naast kijken.
hoe komen ze erop
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Niet zichtbaar?Olympia-biker wrote:Vier sterren ???patje !!!! wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
25 Euro boete van de heren van Fietspromo omdat de spandoek van Heylen niet goed zichtbaar hing.
![]()
![]()
Kep hem gezien hoor.
Hier zijn fotoke. Als ge die boette moet betalen dan zal ik de spandoek de volgende keer NIET meer in beeld brengen...

- Olympia-biker
- Mountainbiker
Post by Olympia-biker »
Boete onmiddelijk moeten betalen !!!
Last edited by Olympia-biker on Mon 28 Jan 2008 15:06, edited 1 time in total.
- Point7
- Mountainbiker
Ik vond het een prachtige tocht. Ik was hier vorig jaar ook al geweest maar ik kon het parcours niet meer voorstellen. Had wel een vermoeden en bij de eerste km's was mijn vermoeden bevestigd welk tocht dit was en was ik blij dat ik deze gekozen heb. Ik heb onderweg vele andere MTB tochten voorbij gereden.
Ik doe zulke tocht wel graag. Het is niet zo vlak zoals hier in de kempen maar de hellingen zijn er ook niet steil. Ik ben geen licht gewicht klimmer.
Er zaten genoeg singletracks in en het was vooral in de bossen te doen. In't algemeen was dit wel een zeer snel parcours en zeker als de ondergrond er zo bijlag als zondag. Het water van de laatste weken was bijna overal goed weggetrokken.
De bepijling was in orde en de bevoorrading was ruim.
Voor mij de verplaatsing meer dan waard.

Ik doe zulke tocht wel graag. Het is niet zo vlak zoals hier in de kempen maar de hellingen zijn er ook niet steil. Ik ben geen licht gewicht klimmer.
Er zaten genoeg singletracks in en het was vooral in de bossen te doen. In't algemeen was dit wel een zeer snel parcours en zeker als de ondergrond er zo bijlag als zondag. Het water van de laatste weken was bijna overal goed weggetrokken.
De bepijling was in orde en de bevoorrading was ruim.
Voor mij de verplaatsing meer dan waard.
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Wat een zever voor die vlag , als ze iets lager hing hadden we er allemaal tegen gereden met het koppeke !!!!!! Fietspromo onwaardig die boete !!!Olympia-biker wrote:Vier sterren ???patje !!!! wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()