27/1/2008 Hasselt-Kiewit (Fietspromo)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Timberwolve
Mountainbiker

Post by Timberwolve »

ferm en snel parcours met hier en daar wat technische stukjes en korte hellingskes, prima afgepijld, goede organisatie en bevoorrading =D>
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

patje !!!! wrote:=D> =D> =D> =D> =D> Het was een prachtige tocht , klimmen -dalen-snelle stroken-single tracks - het was droog , wat moet een mtb-er meer hebben.
Dit moet een 4-sterren tocht worden bij de fietspromo , niet te snappen dat dit nog gene is.

Proficiat aan de pijlers. =D> =D> =D> =D>
Vier sterren ??? #-o #-o #-o 25 Euro boete van de heren van Fietspromo omdat de spandoek van Heylen niet goed zichtbaar hing. =D> =D> =D>
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

Gevonden voorwerpen:

een fietsbril... geen merk, zwart montuur met gele glazen.

een portfeuille bruine kleur merk AGU

Graag PB-tje
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

Olympia-biker wrote:
patje !!!! wrote:=D> =D> =D> =D> =D> Het was een prachtige tocht , klimmen -dalen-snelle stroken-single tracks - het was droog , wat moet een mtb-er meer hebben.
Dit moet een 4-sterren tocht worden bij de fietspromo , niet te snappen dat dit nog gene is.

Vier sterren ??? #-o #-o #-o 25 Euro boete van de heren van Fietspromo omdat de spandoek van Heylen niet goed zichtbaar hing. =D> =D> =D>
#-o #-o #-o niet goed zichtbaar #-o #-o #-o
we moesten er onderdoor en je kon er dus niet naast kijken.
hoe komen ze erop [-X de ambetanterikken.
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Olympia-biker wrote:

Niet zichtbaar?
Kep hem gezien hoor.
Hier zijn fotoke. Als ge die boette moet betalen dan zal ik de spandoek de volgende keer NIET meer in beeld brengen...
Image
Image
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

Boete onmiddelijk moeten betalen !!!
Last edited by Olympia-biker on Mon 28 Jan 2008 15:06, edited 1 time in total.
jad
Mountainbiker

Post by jad »

Zoals verwacht prachtige tocht ... lekker snel ... en veeeeeeeeeeeel volk ... proficiat aan de organisatie ... alleen die race beesten moesten ze nog wat manieren leren af en toe :evil: [-X ... voor de rest prima geamuseerd =D> =D>
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Olympia-biker wrote: 25 Euro boete van de heren van Fietspromo omdat de spandoek van Heylen niet goed zichtbaar hing. =D> =D> =D>
Goed zichtbaar wellicht wel, maar hing het op de juiste plaats??????? :roll: Er zijn daar namelijk richtlijnen voor als ik me niet vergis. :wink:
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Ik vond het een prachtige tocht. Ik was hier vorig jaar ook al geweest maar ik kon het parcours niet meer voorstellen. Had wel een vermoeden en bij de eerste km's was mijn vermoeden bevestigd welk tocht dit was en was ik blij dat ik deze gekozen heb. Ik heb onderweg vele andere MTB tochten voorbij gereden.

Ik doe zulke tocht wel graag. Het is niet zo vlak zoals hier in de kempen maar de hellingen zijn er ook niet steil. Ik ben geen licht gewicht klimmer.
Er zaten genoeg singletracks in en het was vooral in de bossen te doen. In't algemeen was dit wel een zeer snel parcours en zeker als de ondergrond er zo bijlag als zondag. Het water van de laatste weken was bijna overal goed weggetrokken.

De bepijling was in orde en de bevoorrading was ruim.

Voor mij de verplaatsing meer dan waard. =D> =D>
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Olympia-biker wrote:

Wat een zever voor die vlag , als ze iets lager hing hadden we er allemaal tegen gereden met het koppeke !!!!!! Fietspromo onwaardig die boete !!!
Post Reply