26/01/08 Jabbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Roadrunner
- Mountainbiker
Post by Roadrunner »
Voor mij was dat gisteren een prachtige toer -> samen met een collega gereden maar 5km na de laatste bevoorrading op zo'n 17km van het einde een klopje gekregen ietwat te snel van start gegaan. Ben dan een tijdje rustiger gaan rijden en op het laatste waren de benen ietwat hersteld
. Toen ik aankwam was collega juist gedaan met fiets af te spuiten. Kortweg een pracht parcours zeker de technische stukjes en de gedurfde stukken gewoon fantastisch. Volgend jaar kom ik zeker terug. 10 op 10 voor de organisatie

Bedankt
Namens heel WTC Jabbeke wens ik jullie (1588) allemaal heel erg bedankt!!
Zoals beloofd heb ik hier nog fotootjes.
Ook nog leuk om te vermelden:
Onze voorzitter heeft te horen gekregen van de voorzitter (dacht ik toch, het was alsinds een hoge piet) van de BBR dat hij Jabbeke de beste (!) winter VTT tocht vindt. Hiervoor zijn wij natuurlijk allemaal heel blij en willen we de medewerkers als de mountainbikers die gekomen zijn extra bedanken.
p.s. Wat vonden de 6 mensen van de pechdienst die erdoor opgehaald werden?
Zoals beloofd heb ik hier nog fotootjes.
Ook nog leuk om te vermelden:
Onze voorzitter heeft te horen gekregen van de voorzitter (dacht ik toch, het was alsinds een hoge piet) van de BBR dat hij Jabbeke de beste (!) winter VTT tocht vindt. Hiervoor zijn wij natuurlijk allemaal heel blij en willen we de medewerkers als de mountainbikers die gekomen zijn extra bedanken.
p.s. Wat vonden de 6 mensen van de pechdienst die erdoor opgehaald werden?
Last edited by Hipska on Sun 27 Jan 2008 20:13, edited 1 time in total.
Zeer prachtige rit gereden
zeer mooie technische stukken in de 55 km, vooral crossparcour
hopend zit dit stuk er ieder jaar in;volgens de bijna 1600 man een zeer hoog tempo kunnen rijden,nergens opstoppingen
zeer goede bevoorradingen,douche's en goede apres,kortom alles was zeer goed
volgend jaar zeker terug

waren er geen 1588
waren er geen 1588
Amai, wat een zaaaaaaaaaaaalige tocht !!!
Voor mij is dit samen met de tt van Sint-Andries dé beste Brugse tocht .
Ik sluit me graag aan bij alle positieve commentaren! Alles was tiptop in orde. Vooral het parcours was net zoals elk jaar zalig, maar weliswaar kregen we er nu vele unieke privestukken waar het telkens super genieten was! Ook de gekende stroken werden creatief aan elkaar gebreid zodat het toch nooit of te nimmer kon vervelen.
Na een heerlijk stuk pizza én een heerlijke prive-apres moe maar tevreden huiswaarts gekeerd!
Dank! Dank dank aan zovele medewerkers!
Voor mij is dit samen met de tt van Sint-Andries dé beste Brugse tocht .
Ik sluit me graag aan bij alle positieve commentaren! Alles was tiptop in orde. Vooral het parcours was net zoals elk jaar zalig, maar weliswaar kregen we er nu vele unieke privestukken waar het telkens super genieten was! Ook de gekende stroken werden creatief aan elkaar gebreid zodat het toch nooit of te nimmer kon vervelen.
Na een heerlijk stuk pizza én een heerlijke prive-apres moe maar tevreden huiswaarts gekeerd!
Dank! Dank dank aan zovele medewerkers!
Last edited by katrien20 on Sun 27 Jan 2008 20:47, edited 2 times in total.
-
trekske8500
- Mountainbiker
proficiat voor de vele "werkers" wtc jabbeke!
Post by trekske8500 »
Prachtige rit, ...; ik heb er geen probleem mee, dat er stukken van MTB St-Andries in zaten.
Je kon er niet naast kijken: vele enthousiaste vriendelijke medewerkers.
Parcourbouwer: je weet je stukken zeer goed te kiezen.
Volgend jaar gaan jullie naar de 2000 deelnemers!
Natuurlijk de weergoden en de ideale ondergrond waren jullie zeer goed gezind. Daarenboven een vlakke rit, wat vele deelnemers toelaat te fietsen, ook de mindere fietsfanaten.
Volgend jaar kom ik terug!
Je kon er niet naast kijken: vele enthousiaste vriendelijke medewerkers.
Parcourbouwer: je weet je stukken zeer goed te kiezen.
Volgend jaar gaan jullie naar de 2000 deelnemers!
Natuurlijk de weergoden en de ideale ondergrond waren jullie zeer goed gezind. Daarenboven een vlakke rit, wat vele deelnemers toelaat te fietsen, ook de mindere fietsfanaten.
Volgend jaar kom ik terug!
Jabbeke, na het onstuimige Moerkerke een verademing. De juiste balans tussen weg en niet-weg . Ons zijn de meeste stukjes wel bekend, maar zalig rijden daar, blijft. 2 bevoorraad-dametjes (in Moerkerke rood en blauw verpakt, die me daar toen 2 maal heel beleefd doorlieten) hadden mij herkend. Beleefde groet terug. Het laatste deel was het pittigst
wellicht door een strakke wind tegen. Hoewel de grote opkomst heb ik in de namiddag op de 55 km nog weinig MTB's tegengekomen (de echte zaten wellicht al te kijken hoe Niels Albert wereldkampioen werd).
Aangekomen , nog even mijn evenbeeld op de foto's bekeken , een stukje
pizza verobert en dan naar de volgende ....
De cijfers : 53.56 km in gem 22.6 , maar in tegenstelling met Moerkerke had ik nog een beetje over.
Top en tot volgend jaar.
wellicht door een strakke wind tegen. Hoewel de grote opkomst heb ik in de namiddag op de 55 km nog weinig MTB's tegengekomen (de echte zaten wellicht al te kijken hoe Niels Albert wereldkampioen werd).
Aangekomen , nog even mijn evenbeeld op de foto's bekeken , een stukje
pizza verobert en dan naar de volgende ....
De cijfers : 53.56 km in gem 22.6 , maar in tegenstelling met Moerkerke had ik nog een beetje over.
Top en tot volgend jaar.
Last edited by Blan-man on Sun 27 Jan 2008 20:53, edited 3 times in total.
- Klimmerken
- Mountainbiker
Post by Klimmerken »
kheb nog een paar steunwieltjes liggen kozen.steven99 wrote:net terug van van jabbeke.mooie tocht door de bossen .goeie bevoorading.op laatste nog een duik gedaan en 5cm van beek geland met het hoofd vooruit!!gelukkig van die boom of mijn kompaan mocht mij reanimeren!![]()
![]()
![]()
ja bezorg ze mi mar!Klimmerken wrote:kheb nog een paar steunwieltjes liggen kozen.steven99 wrote:net terug van van jabbeke.mooie tocht door de bossen .goeie bevoorading.op laatste nog een duik gedaan en 5cm van beek geland met het hoofd vooruit!!gelukkig van die boom of mijn kompaan mocht mij reanimeren!![]()
![]()
![]()
- Rock Rider
- Mountainbiker