27/01/08 Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Inderdaad een prachtige tocht ! Mooie pacour, goed bereidbaar , goeie bevoorrading en de zon was ook van de partij.
Ik heb ook de 50 km gereden en op sommige stukken waar de verschillende afstanden samen kwamen was het wel druk maar respect voor iedereen die dit tot een goed einde probeert te brengen ook een dikke pluim aan de erg jeugdige deelnemers die ik ben tegen gekomen vandaag.
Sommige kloegen wel en riepen dat het niet hun dag was maar het was gewoon een prachtige MTB dag !
Tot volgend jaar Huldenberg.
Ik heb ook de 50 km gereden en op sommige stukken waar de verschillende afstanden samen kwamen was het wel druk maar respect voor iedereen die dit tot een goed einde probeert te brengen ook een dikke pluim aan de erg jeugdige deelnemers die ik ben tegen gekomen vandaag.
Sommige kloegen wel en riepen dat het niet hun dag was maar het was gewoon een prachtige MTB dag !
Tot volgend jaar Huldenberg.
- papasven
- Mountainbiker
- Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !
Verder prachtige tocht !
- Eizerbiker
- Mountainbiker
Post by Eizerbiker »
Eigenlijk ist heel simpel om "iets" te zeggen over dezen tocht.Wij wonen in de buurt en toch blijft dit ook voor ons nen zaligen tocht
Prachtig,maar heavy parcours,goeie bevoorrading(en) en goed afgepijld,tel daar ook nog het weer bij en je weet het wel
:dit is en KLASSIEKER.
Tot volgend jaar.
- gettah
- Mountainbiker
Ah, waarde gij da. Vergeef het ons dat we nog met u staan lachen hebben...Schijfrem wrote:Ook nen dikke merci aan diene gast die mijne auto heeft losgetrokken nadat ik hem achter de kantine muurvast had gereden in het veld
In Huldenberg was alles dik in orde, zelfs de WARME douches waren fantastisch !!
Die mannen met cyclocross fietsen zijn precies speciaal gevallen. Heb er vandaag zeker 3 zien passeren zonder helm, al ben ik er zeker van dat ge die op dit parcours goed kunt gebruiken bij een eventuele val
Tot volgend jaar !!