02/02/2008 Ingooigem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
señor cartero
Mountainbiker

Post by señor cartero »

Inderdaad de start van het marathon seizoen! =D>
Als mijn zware verkoudheid :^o tegen volgende week voorbij is ben ik heel zeker van de partij voor de volle 70 km!

Hopelijk tot volgende week!!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Staat nog in concurrentie met Sijsele (waarschijnlijk ietske avontuurlijker) Hangt ervan af . Als ik vroeg kan starten wordt het Sijsele , als het pas namiddag is wordt het wegens tijdsgebrek Ingooigem voor m'n 1ste lang ritje van het jaar. Zal de dag nadien dan wel zwaar zijn in La Douce France.
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Ik zal hier ook mijn marathonseizoen inluiden, tot dan ! :bounce:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ik kom hier ook af en de dag erna ook naar La Douce France...

De 70 staan hier op het programma, kwestie van weer eens wat degelijke kilometers in de benen te hebben... #-o
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

Rock Rider wrote:ik kom hier ook af en de dag erna ook naar La Douce France...

De 70 staan hier op het programma, kwestie van weer eens wat degelijke kilometers in de benen te hebben... #-o
Ola ola en dan nog eens met de fiets naar Ingooigem... =D> Er is hier ene serieus aan het trainen...
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Na enkele mislukte pogingen maak ik mij na meer dan drie maanden inactiviteit op voor deze mountainbike-rit.

De 50 km zal ruimschoots volstaan vrees ik. Want het belooft toch best pittig te worden met Tiegemberg, Kwaremont en Patersberg.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Jefke85 wrote:

Ola ola en dan nog eens met de fiets naar Ingooigem... =D> Er is hier ene serieus aan het trainen...
we zullen wel zien wat da geeft zondag hé...in la douce france...
Zaterdag zal ik ongeveer aan een 90 km zitten... Zondag zullen we dan wel zien hé :wink:
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Rock Rider wrote:
Jefke85 wrote:

Zaterdag zal ik ongeveer aan een 90 km zitten... Zondag zullen we dan wel zien hé :wink:
Zeg jongens, ik doe zeker Ingooigem, maar jullie spreken van een TT die de dag er na dorgaat in Frankrijk.
Ik heb nog niets voor die zondag. Kan iemand mij zeggen: wat, waar,site ...ivm deze TT in "la douce France"??
[-o<
Au revoir et merçi.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

long fellow wrote:
Rock Rider wrote:
Jefke85 wrote: Ola ola en dan nog eens met de fiets naar Ingooigem... =D> Er is hier ene serieus aan het trainen...
Zeg jongens, ik doe zeker Ingooigem, maar jullie spreken van een TT die de dag er na dorgaat in Frankrijk.
Ik heb nog niets voor die zondag. Kan iemand mij zeggen: wat, waar,site ...ivm deze TT in "la douce France"??
[-o<
Au revoir et merçi.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=44441
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Zaterdag sta ik vroeg in de start blokken.
Kmoe om 13u thuis zijn #-o
Ik zal er een doorgedreven training van maken, want het niveau zit onder water zulle :drunk:
Kzal het de zondag wel zien wat het geven zal.
Post Reply