hier zal straks mijn taurine ontmaagd worden
spijtig genoeg maar kort toerke vanwege WK veldrijden en afscheidsfeestje van een vriendin die naar buitenland trekt.
btw die streek rockt!
27/01/08 Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ook geweest, het was weer genieten van de 1ste tot de laatste kilometer !!!!!
Mooie gevarieerde omloop, mooie klimmekes met plezante lange en snelle afdalingen. Ook prachtige stukken op privé terein.
Perfecte bepijling en 2 goede bevoorradingen.
Dit is een van de weinige toertochten waarvan ik hoop dat ze NOOIT iets van de omloop wijzigen want deze is AF!!
Jammer van die afspuitstand met hogedrukspuiten.
Ook nen dikke merci aan diene gast die mijne auto heeft losgetrokken nadat ik hem achter de kantine muurvast had gereden in het veld
Mooie gevarieerde omloop, mooie klimmekes met plezante lange en snelle afdalingen. Ook prachtige stukken op privé terein.
Perfecte bepijling en 2 goede bevoorradingen.
Dit is een van de weinige toertochten waarvan ik hoop dat ze NOOIT iets van de omloop wijzigen want deze is AF!!
Jammer van die afspuitstand met hogedrukspuiten.
Ook nen dikke merci aan diene gast die mijne auto heeft losgetrokken nadat ik hem achter de kantine muurvast had gereden in het veld
Last edited by Schijfrem on Sun 27 Jan 2008 17:42, edited 1 time in total.
-
jaro
- Mountainbiker
Vandaag in Huldenberg de 50 km gereden zonder te stoppen of voet aan grond te zetten.
Aan de eerste bevoorrading stond teveel volk en dus ineens doorgereden en omdat we goe bezig waren ook de tweede maar overgeslagen en de meegekregen wafel voor onderweg dan ook onderweg opgegeten.
Prachtige tocht zoals we gewoon zijn van Huldenberg, met een bepijling die in orde was en deze keer met ideaal fietsweer.
Zeer mooi stuk in dat prive bos aan het kasteel en een " wree " afdaling in het apparte stuk op de 50 km, waar iemand presies serieus onderuit gegaan was
Vergeten de hellingen te tellen, maar de laatste en mooiste helling is natuurlijk die terug richting kantine met als beloning voor geleverde arbeid een heerlijke pint.
Tot de volgende.
Jaro.
Aan de eerste bevoorrading stond teveel volk en dus ineens doorgereden en omdat we goe bezig waren ook de tweede maar overgeslagen en de meegekregen wafel voor onderweg dan ook onderweg opgegeten.
Prachtige tocht zoals we gewoon zijn van Huldenberg, met een bepijling die in orde was en deze keer met ideaal fietsweer.
Zeer mooi stuk in dat prive bos aan het kasteel en een " wree " afdaling in het apparte stuk op de 50 km, waar iemand presies serieus onderuit gegaan was
Vergeten de hellingen te tellen, maar de laatste en mooiste helling is natuurlijk die terug richting kantine met als beloning voor geleverde arbeid een heerlijke pint.
Tot de volgende.
Jaro.
Heb vandaag voor de 1ste keer deze TT gereden.
Gewoon de max : bepijling schitterend , 2 goede, uitgebreide bevoorradingen, aan alle hellingen een infoblad met afstand en gem. stijgingspercentage.
Die privéweide was tof, eens iets anders.
Een tocht om niet te missen.
Op het parcours van de 50 , had ik een hv van 875 m.
Genoeg klimmetjes (een 21-tal) om ons uit te leven.
Een dikke proficiat aan alle mannen en vrouwen die hieraan gewerkt hebben

Gewoon de max : bepijling schitterend , 2 goede, uitgebreide bevoorradingen, aan alle hellingen een infoblad met afstand en gem. stijgingspercentage.
Die privéweide was tof, eens iets anders.
Een tocht om niet te missen.
Op het parcours van de 50 , had ik een hv van 875 m.
Genoeg klimmetjes (een 21-tal) om ons uit te leven.
Een dikke proficiat aan alle mannen en vrouwen die hieraan gewerkt hebben
mooi ... zeer mooie tt!
Parcours perfect berijdbaar ... perfect aangeduid!
Zalig weer en dan biken dat het lieve lust is ... wat een ongelooflijke hobby hebben wij!
onderweg een paar fotokes gepakt: http://willydejaegere.fotopic.net/c1448407.html
redelijk veel volk, zeker op de eerste 5 km, nadien rustig fietsen.
Voor de 50 km had ik een kleine 900 hoogtemeters
Veel bekenden gezien, Philip (RL), Serge, de Pie, Jokke en een stel 'remblokskes'
ps: binnen 2 weken krijgt ge nog zoiets ferm onder de wielen geschoven: tijd om te gaan Zoenken
Parcours perfect berijdbaar ... perfect aangeduid!
Zalig weer en dan biken dat het lieve lust is ... wat een ongelooflijke hobby hebben wij!
onderweg een paar fotokes gepakt: http://willydejaegere.fotopic.net/c1448407.html
redelijk veel volk, zeker op de eerste 5 km, nadien rustig fietsen.
Voor de 50 km had ik een kleine 900 hoogtemeters
Veel bekenden gezien, Philip (RL), Serge, de Pie, Jokke en een stel 'remblokskes'
ps: binnen 2 weken krijgt ge nog zoiets ferm onder de wielen geschoven: tijd om te gaan Zoenken
-
turbotiger
- Mountainbiker
Post by turbotiger »
proficiat ! prachtig parcours,prima afpijling,bevoorading oke(ook de 2e was tof)
meer van dat !!
meer van dat !!
Het is al de 8ste keer dat ik de 160 km van Nieuwpoort naar Huldenberg heb afgelegd voor die prachtige 50 km mtb.
Al om 5.45u uit mijn bed, en enkele minuten na 8.00u gestart aan de voetbalkantine.
Ruim op tijd weer thuis om naar de cyclocross te kijken.
Aan de start van een mooie afdaling heb ik iemand zien staan met zijn hand aan z'n schouder. Waarschijnlijk onzacht in het decor beland.
Hopelijk is ie goed terecht gekomen.
Opvallend: 4 keer een gebroken ketting gezien.
Zeer mooie tocht, perfecte organisatie. Merci !
Al om 5.45u uit mijn bed, en enkele minuten na 8.00u gestart aan de voetbalkantine.
Ruim op tijd weer thuis om naar de cyclocross te kijken.
Aan de start van een mooie afdaling heb ik iemand zien staan met zijn hand aan z'n schouder. Waarschijnlijk onzacht in het decor beland.
Hopelijk is ie goed terecht gekomen.
Opvallend: 4 keer een gebroken ketting gezien.
Zeer mooie tocht, perfecte organisatie. Merci !