Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
parring
Mountainbiker

Post by parring »

gedaan
Krets
Mountainbiker

Post by Krets »

ridley wrote:
Haaike wrote: Gij zijt nu al den tweede hier die da zegt, laatste ooit. Hebben jullie in juni geen examens meer ofzo? Of is dat dan enkel een stage of eindwerk dat nog telt?
Bij mij zijn het ook hopelijk de laatste . Dan 12 weken stage en in mei 11 dagen naar China en dan nog enkel eindwerk voorstellen :-)
of ik kan er nog es 2jaar bij gaan doen :roll:
Same here. 12 februari op stage tot 6 juni. Geen paasvakantie maar ook naar china. En dan daarna nog eindwerk voorstellen
@ridley: student khlim?? Welke richting
ridley
Mountainbiker

Post by ridley »

Krets wrote:
ridley wrote:
Haaike wrote: Gij zijt nu al den tweede hier die da zegt, laatste ooit. Hebben jullie in juni geen examens meer ofzo? Of is dat dan enkel een stage of eindwerk dat nog telt?
Bij mij zijn het ook hopelijk de laatste . Dan 12 weken stage en in mei 11 dagen naar China en dan nog enkel eindwerk voorstellen :-)
Same here. 12 februari op stage tot 6 juni. Geen paasvakantie maar ook naar china. En dan daarna nog eindwerk voorstellen
yup graduaat elektromechanica:3EM-EM1 :-)
Welke richting zit gij?
Krets
Mountainbiker

Post by Krets »

ridley wrote:
Krets wrote:
ridley wrote: Bij mij zijn het ook hopelijk de laatste . Dan 12 weken stage en in mei 11 dagen naar China en dan nog enkel eindwerk voorstellen :-)
yup graduaat elektromechanica:3EM-EM1 :-)
Welke richting zit gij?
Ikke graduaat chemie optie procestechnieken.
gij 3 EM: kent gij jaak/pang niet of kwam gij ooit int stiemerke?
En china wordt feestje!
ridley
Mountainbiker

Post by ridley »

Ja Jaak die ken ik :-D en in het stiemerke kom ik ook wel af en toe eens (ik zit ook kot) :drunk:
China gaat echt begaaid worden denk ik :drunk:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Saaie mensen.
Allemaal al in uw bed?
Lone
Mountainbiker

Post by Lone »

Haaike wrote:
Lone wrote:3 dagen tijdens de lesvrije week werken aan een vak voor 2de semester. Dacht dat ik de enigste onnozele kwiet hier was :P :P . Moet precies wel een zwaar vak zijn.
:-D tis eigenlijk een vak (stabiliteit der bouwwerken) da ik in het eerste semester ook gehad heb, toen theorie en oefeningen. In het tweede semester moeten we een project uitwerken (stabiliteitsuitwerking van een voetgangersbrug). Maar aangezien ik daar pas theorie- en oefeningenexamen van heb in juni, heb ik da vak nogal verwaarloosd in het eerste semester. Ik ben wel naar de lessen geweest enzo, maar kwestie van nota's heb ik enkel kladblaadjes die ik nog in orde moet zetten. En mijn oefeningen moet ik nog eens herbekijken want zal die nog moeten toepassen voor dat project. Mijn tweede semester is nog zwaarder dan het eerste (heb o.a. een vak waarvoor ik om de twee weken een maquette ga moeten maken), dus mijn eerste plan om die nota's en oefeningen te bekijken in de eerste weken van het tweede semester gaat toch nooit lukken.
En het is ook wel een moeilijk vak, waarvan we in de inleidende cursussen vorig jaar altijd kl***assistenten hadden, waardoor we die oefeningen nooit deftig uitgelegd hebben gekregen. Gelukkig hebben we nu wel een goeie assistente... (al een chance want wil da mijn klanten later ni aandoen dat ik ni eens een stabiel gebouw kan berekenen :wink:)
Daarmee zal er ni veel anders opzitten dan dat al in de lesvrije week te doen.

En klinische psychologie? Wat moet ik daaronder verstaan? Want het enige dat ik ken van psychologie zijn de testjes genre Pavlov en zijn honden, die proefpersonen die zo mensen moet elektrocuteren en maar blijven doorgaan omdat er toch iemand anders verantwoordelijk is... Maar dat zal het wel ni zijn he :wink:
Jezus Haaike, bruggen bouwen!! Ingenieur, architekt zeker? Ok lijkt mij zeer moeilijk (mijn enige ervaring met bruggen bouwen, reikt dan ook tot het maken van lego gebouwtjes en het opstellen van die electrische mini autobanen, :wink: ). Je bent precies wel een voorbeeld studententinneke, al met uw leerstof bezig willen zijn tijdens de lesvrije week =D> . Heb mij dat ook altijd voorgenomen--> nooit in geslaagd #-o .

Wat jij beschijft is de experimentele psychologie vn vroeger. Experimenten ala Millgram (dat van electrocuteren), zijn nu niet meer ethisch aanvaardbaar en mogen niet meer uitgevoerd worden. Het beroep van klinisch psychologen is iets minder sadistisch, enerzijds diagnosticeren zij of mensen depresief zijn, angsstoornisen hebben, persoonlijkheidsstoornisen, geheugenproblemen hebben, ... . anderzijds behandelen zij deze ook via therapie.

Goed dat je nu een goede assitent hebt, want ik wil later als ik op u beroep doe en wanneer ik ooit ga bouwen zeker een vast een stabiel huis met juist aangelegde electriciteitskringen. 8)
Lone
Mountainbiker

Post by Lone »

Krets wrote:
ridley wrote:
Zowel examens, stage als eindwerk. Nou ja, beetje eigen keuze: de stage en examens zijn voor mijn extra jaar.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

roy wrote:Tjah vorig jaar was het ook zo gelukkig ist de week erna krokus vakantie.
Ah ok, ik dacht da ge helemaal geen verlof kreeg. Bij mij is het lesvrije week, maar dan geen krokusvakantie (aleja nu vallen die wel toevallig samen, maar normaal is het dus enkel lesvrije week).
Dan zijn het toch ni zo'n beulen daar op u school als ik dacht :wink:
Lone wrote:Je bent precies wel een voorbeeld studententinneke, al met uw leerstof bezig willen zijn tijdens de lesvrije week =D>. Heb mij dat ook altijd voorgenomen--> nooit in geslaagd #-o .
Hehe, ik ben gevleid da ge mij een voorbeeld noemt, maar pas op, die lesvrije week moet nog komen he. Misschien moet ge mij de week erna nekeer vragen hoeveel dagen ik ook effectief gewerkt heb :wink:
Ik hoop wel echt da het mij lukt, maar ja, weeral zoveel plannen: afspreken met vriendin die ik al efkes nimeer gezien heb, paar keer mtben, dagje mtb in chaudfontaine met bezoek station calatrava en bezoek (aleja bekijken van den buitenkant waarschijnlijk :wink:) van het stadion van standard, pc en laptop volledig opkuisen, erasmusuitwisseling beginnen voorbereiden, trektocht deze zomer voorbereiden... En dan heb ik hier ook nog eens een stapeltje films en boeken liggen.
Dus ge ziet, de kans dat ik effectief 2 of 3 dagen ga werken daaraan is klein, want ik ken mijzelf, zal mij wel laten verleiden door véél leukere dingen :P
Maar ga het toch proberen, al is het maar omdat mijn weekends erna ook weeral volzitten (wil naar finale diamond games enzo...). Spijtig da zo'n lesvrije week maar een weekje duurt he :wink:

Wa gij studeert klinkt ook wel ni simpel . En met alle respect, maar als ik zo hoor waar gij mee bezig zijt van depressies en angststoornissen enzo, hoop ik da ik nooit een beroep ga moeten doen op u. :wink:
Lone
Mountainbiker

Post by Lone »

Haaike wrote:
Hehe, ik ben gevleid da ge mij een voorbeeld noemt, maar pas op, die lesvrije week moet nog komen he. Misschien moet ge mij de week erna nekeer vragen hoeveel dagen ik ook effectief gewerkt heb :wink:
Ik hoop wel echt da het mij lukt, maar ja, weeral zoveel plannen: afspreken met vriendin die ik al efkes nimeer gezien heb, paar keer mtben, dagje mtb in chaudfontaine met bezoek station calatrava en bezoek (aleja bekijken van den buitenkant waarschijnlijk :wink:) van het stadion van standard, pc en laptop volledig opkuisen, erasmusuitwisseling beginnen voorbereiden, trektocht deze zomer voorbereiden... En dan heb ik hier ook nog eens een stapeltje films en boeken liggen.
Dus ge ziet, de kans dat ik effectief 2 of 3 dagen ga werken daaraan is klein, want ik ken mijzelf, zal mij wel laten verleiden door véél leukere dingen :P
Dat is geen weekplanning maar een 2 maandenplanning :wink: Daarvoor dient een lesvrije week dan ook :wink:
Haaike wrote:
Wa gij studeert klinkt ook wel ni simpel . En met alle respect, maar als ik zo hoor waar gij mee bezig zijt van depressies en angststoornissen enzo, hoop ik da ik nooit een beroep ga moeten doen op u. :wink:
Dat hoop ik natuurlijk ook voor jouw (hoewel ik wel een korting zou geven :wink:
Post Reply