Als mijn zware verkoudheid
Hopelijk tot volgende week!!
Post by señor cartero »
Post by jodelaietie »
Post by Rock Rider »
Post by Horsepower »
Post by Rock Rider »
we zullen wel zien wat da geeft zondag hé...in la douce france...Jefke85 wrote:Ola ola en dan nog eens met de fiets naar Ingooigem...Rock Rider wrote:ik kom hier ook af en de dag erna ook naar La Douce France...
De 70 staan hier op het programma, kwestie van weer eens wat degelijke kilometers in de benen te hebben...Er is hier ene serieus aan het trainen...
Post by long fellow »
Zeg jongens, ik doe zeker Ingooigem, maar jullie spreken van een TT die de dag er na dorgaat in Frankrijk.Rock Rider wrote:we zullen wel zien wat da geeft zondag hé...in la douce france...Jefke85 wrote:Ola ola en dan nog eens met de fiets naar Ingooigem...Rock Rider wrote:ik kom hier ook af en de dag erna ook naar La Douce France...
De 70 staan hier op het programma, kwestie van weer eens wat degelijke kilometers in de benen te hebben...Er is hier ene serieus aan het trainen...
Zaterdag zal ik ongeveer aan een 90 km zitten... Zondag zullen we dan wel zien hé
Post by jodelaietie »
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=44441long fellow wrote:Zeg jongens, ik doe zeker Ingooigem, maar jullie spreken van een TT die de dag er na dorgaat in Frankrijk.Rock Rider wrote:we zullen wel zien wat da geeft zondag hé...in la douce france...Jefke85 wrote: Ola ola en dan nog eens met de fiets naar Ingooigem...Er is hier ene serieus aan het trainen...
Zaterdag zal ik ongeveer aan een 90 km zitten... Zondag zullen we dan wel zien hé
Ik heb nog niets voor die zondag. Kan iemand mij zeggen: wat, waar,site ...ivm deze TT in "la douce France"??
![]()
Au revoir et merçi.