27/01/08 Huldenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
los bylos
Mountainbiker

Post by los bylos »

boboracer wrote:kom zondag ook effe lekker bij jullie bollen, en daarna lekker op de
bank liggen, om te kijken wat onse Lars gaat doen, ik hoop dat het allemaaal goed zal komen, gr uit Breda tor zondag 8.30
In your dreams, Wellens rules!!! [-o<
Tot zondag, voor mijn WK
Hoe ligt het parcour erbij?
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

hoe ligt het parcour erbij?
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

voormiddag zelf uitleven op de 50 km en na de middag
de wellens zien winnen...
en nog een dineeke na...
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

we komen ook vanuit de kempen speciaal naar Huldenberg omdat het ne klasieker is , ze kunnen het beter" huldenbergen" noemen ,want het zijn er veel en zeer pittige, al van bij het vertrek een klim, SUPER !
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

g-works wrote:we komen ook vanuit de kempen speciaal naar Huldenberg omdat het ne klasieker is , ze kunnen het beter" huldenbergen" noemen ,want het zijn er veel en zeer pittige, al van bij het vertrek een klim, SUPER !

vorig jaar waren er 21 klims tel ik op mijn profiel
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

A Ha' ! nog volk uit mijn buurt zie ik, de kempen gaan weer goed vertegenwoordigd zijn in Huldenberg,
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

aja zo rit moogt ge nie overslagen eh en ik klim heel graag plat zegt mij heelemaal niks
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Gwieto wrote:
A d r i wrote:De enige TT die ik nog eens wil rijden en wanneer valt die?
Samen met het WK cyclocross. Slim hoor mannen :evil:
Adri,
zoals het er nu uitziet zal ik straks voor de 8ste keer deelnemen in Huldenberg, en al vele keren ben ik voor dag en dauw moeten opstaan om op tijd terug te zijn in Nieuwpoort voor het WK Cyclocross op TV. Blijkbaar vallen die 2 data dikwijls samen.
Heerlijk om 's namiddags met vermoeide benen in de zetel te liggen, met een koffie-met-een-dreupel, en een stukske vlaai, terwijl die mannen hun kas afdraaien.
lol.
is al 12jaar mijn vaste ritueel : huldenberg rijden, en dan naar het WK proberen te kijken. nog nooit niet mislukt, bij een gewone koers durf ik al eens in slaap te vallen, bij het WK gebeurt dat eigenlijk niet... Al hebben we wel al donder en bliksem rond onzen kop gekregen, in huldenberg... Eén keer was de start al een paar minuutjes gegeven tegen dat ik thuis kwam, dat was die keer dat we nen "dubbelen" gedaan hadden in huldenberg. those were the times, papa ge wordt oud.

en den dag van vandaag ist zelfs nog gemakkelijker, heb zo'n harddiskdinges gekocht, en daar staat gewoon de ganse sporza uitzending op vanaf een uur of elf...
jorre28
Mountainbiker

Post by jorre28 »

wat is de staat van het parcours momenteel?

greetz jorre
dirty-4
Mountainbiker

Post by dirty-4 »

Tot sebiet, om 8 den bike op, 12 km bollen, dan de 50, 12 terug en stikkapot zijn, 8) . over de staat vh parcours wordt er wel niveel losgelaten, stoempen dus, :wink: .
Post Reply