26/01/08 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Prima tochtje, zoals steeds. =D> =D> =D> Samen met Kenny, de Cowboy, Petit crosseur de boue en Filliberke genoten van deze rit. Parcours, bevoorradingen, bepijling, bike-wash, alles piepfijn. =D> Heeeel erg genoten van de technische stukjes en voornamelijk van het (frans aanvoelend) stuk parcours voor de durvers. :bounce: Spijtig dat er daar ook zoveel franse manieren kregen. #-o :wink: Graag tot volgend jaar. 8)
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

mooie tocht (de 55km gereden) :-D leuke bospassages :lol: goede bevoorrading =D> jammer dat er geen aquariusgirls waren [-X goede bepijling =D> leuke technische stukken :lol: kortom prima organisatie =D> bedankt en tot volgend jaar =D> =D> =D>
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Mij ook geamuseerd... Eindelijk na enkele weken nog ne keer de goede benen gevonden! Gestart met drie steenbakkers maar op het einde alleen aangekomen...

Leuk parcours, mooie singletracks, hier en daar wa technisch, niet zo heel zwaar, al was een biker voor mij soms welgekomen met die wind... :P

Het stuk pizza aan het einde deed veel deugd, net als den (korten) après met Kommil Foo en Ricardo... Dark Dingo nog gezien die net ging vertrekken...

Jabbeke, tot volgend jaar! :wink:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Ik kan hier eindelijk niet veel aan toevoegen, enkel dat ikzelf helemaal alleen :( :( de 40km heb gereden. Nancy deed de 28km. De bikevrienden hadden allen een reden om niet mee te komen, eentje geopereerd, een tweetal aan het werken, nog een ander op reis enz.. Hopelijk zijn er volgende week terug een paar van de partij in Sijsele
Heb getwijfeld tot aan de eerste splitsing om toch rechts af te slaan maar uiteindelijk de zware benen wat gespaard en op een gezapig tempo deze mooie, afwisselende TT af gewerkt.
Na de rit nog een korte après gehad samen met nog 4 andere St Ritatrappers. De pizza was heeeeeeeeeel lekker
Rock Rider, sorry da'k U niet verkend had. Het was leuk U nog eens tegen het lijf te lopen. Dit was wel lang geleden.

Groeten

geertje :wink:
jeepee
Mountainbiker

Post by jeepee »

al voor de 3de maal deelgenomen en we krijgen er niet genoeg van!!!
We zijn van kemmel, waar we toch een en ander afweten k'wa organisatie en parcours, lijk ze langs hier zeggen...waar de hond gebonden is PROFICIAT!!!!! =D> =D> =D>
tot volgend jaar
kodo jeepee. :lol:
sofeurken
Mountainbiker

jabbeke

Post by sofeurken »

zeer mooi tochtje alleen wilden de benen niet zo goed mee.enkele leuke technische bospassages en vooral die bergskes waren de max,ik heb ze in ieder geval nooit eerder aangedaan in de streek.kon daar ook goed doorrijden want was maar om half 10 gestart,nadeel;gans de rit alleen gereden.zeker een tt om terug te keren,niels albert wereldkampioen,nu morgen den bart nog en t weekend kan niet meer stuk
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Pfff .... weer geen TT vandaag. Ik ben nochtans met de MTB vertrokken naar Jabbeke, maar heb te Snellegel rechtsomkeer gemaakt. Mijn sinussen doen mijn hoofd barsten van de pijn.

Thuis gekomen heb ik met mijn hoofd boven warm water zitten dampen :roll:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

geertje wrote: Rock Rider, sorry da'k U niet verkend had. Het was leuk U nog eens tegen het lijf te lopen. Dit was wel lang geleden.
Tja, Geert, 't was inderdaad lang geleden! Ook leuk om je nog ne keer tegen het lijf te lopen... Dacht al da ge hier ging aanwezig zijn! :wink:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Jammergenoeg ook moeten forfait geven wegens aanhoudende koorts en buikgriep #-o #-o :roll:

Als ik dit hier allemaal lees heb ik serieus wat gemist: mooi parcours, mooi weer en een zeer goede organisatie...
Damnit!!
bouten
Mountainbiker

Post by bouten »

t'is hier allemaal al gezegd maar kga tnog
eens zeggen walter,heel mooie tocht met
een minimum aan bloso,heel mooie privé en
technische stukken(voor de normale en abnormale)
goede bevoorrading en genoeg afspuitslangen. =D> En dan
nog een mooi weertje derbovenop.k,heb me wree
geamuseerd.Bedankt en tot volgend jaar :-D
Post Reply