26/01/08 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Probeer (met mijne kapotte motor) iets voor het stukske sneltrein te starten (de peepeetje-tactiek). :wink: Tot morgen. 8)
FlyingP
Mountainbiker

Post by FlyingP »

Rattaplan wrote:Misschien wat vroeg, maar hier is de weerman. De weersverwachting voor za 26 jan 08:

Image
Zwaar bewolkt
kans op neerslag: 25%
Temperaturen: Min : 5° Max : 9°
Wind: W, 20 km/h

Dus dwz aanzienlijk beter als in Moerkerke. Ja mannekes wadde was dadde. Vele, vele wind.
Ik kom af naar Jabbeke.
INderdaad dit was afzien op bepaalde stukken !!! Zeker net over de grens dat was echt ploeteren !! Maar was een prachtige tocht, mits een paar kleine aanpassingen is dit er eentje om niet te missen in de zomer !!

Maar goed deze week gaan we voluit voor jabbeke, en met de wind mee !!! FLying P zal er zijn en hopelijk ook de goede beenen !!!! :bounce:
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

k ga wa dodo doen, straks om 7.30 op en met fietske naar jabeke, een tocht om niet te missen , heerlijk zo ff een 10tal km opwarmen voor de tt, geen gedoe met t fietsrek, supergevoel vind ik da. Nu snel wa gaan dromen van mooie bosdreefjes en single tracks, tot straks gasten van jabeke. Samen met een aantal la bikers ben ik zeker van de partij.
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

je mag me verwachten, ik heb er zin in. :lol:
Vertrek binnen een kwartiertje.
See you :lol:
steven99
Mountainbiker

Post by steven99 »

net terug van van jabbeke.mooie tocht door de bossen .goeie bevoorading.op laatste nog een duik gedaan en 5cm van beek geland met het hoofd vooruit!!gelukkig van die boom of mijn kompaan mocht mij reanimeren! :P :P :P :P
Koenego
Mountainbiker

Post by Koenego »

Mooie rit jabbeke, ik heb er 37 km van genoten tot mijn achtertrein brak :( Als ik een nieuwe fiets heb kom ik volgend jaar zeker terug =D>
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Deze morgen de 55km gebold met de kenny, cowboy, filiberke en taxer.
In het begin vond ik het nogal matig, maar niet lang [-X
Der zaten zalige stukken singeltrack in en enkele kleine technische stukken, zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig =D> =D>
Deze staat zeker alweer genoteerd voor volgend jaar!
En morgen La douche france.
Het zal van in Rekkem al volle bak zijn :bounce: :bounce:
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

Proficiat Jabbeke ! 10 op 10. Ik heb volop genoten, al waren lmijn benen de eerste 45 minuten wat loom, maar dat komt alleen door mezelf (heel weinig geslapen na een avondje uit).
IK heb de 55 km. gereden en moet zeggen het parcours was fantastisch.
Enig minpuntje: vond persoonlijk dat de tweede bevoorrading nogal ver van het einde lag,moest nog 22 km. worden gereden.
Maar anders, chapeau voor de organisatie.
see you !
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

net terug van jabeke, 55 gereden geen enkele km mij veveeld, zo zou een tocht er altijd moeten uitzien, prachtig. Natuurlijk de stukjes van de durvers en abnormalen gereden, echt kuitenbijters, heen en terug naar gistel bracht onze kilometriek boven de 80 km. Genoten ook van toffe apres, 2 € voor onze favoriete sportdrank, natuurlijk eentje meer gedronken he #-o . Doe zo verder, aan de gasten van jabeke, t kon nie beter, prima organisatie, bike wash en douches niet nodig gehad, maar da zal ook wel dik ok geweest zijn. Heerlijke piza , smaakte naar nog.
cu folks
frawiwi
Mountainbiker

Post by frawiwi »

@ ballance : ge zat zeker kikkedood ? nie neuten he [-X :drunk:
Post Reply