bike components

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Post Reply
Hermans
Mountainbiker
Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Post by Hermans »

Bij mij was alle materiaal wel in stock... anders kan het idd wel wat langer duren :-?
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

levertijd staat er toch altijd vermeld... als er bv. staat binnen 20 verzendklaar, dan heb ik al meegemaakt dat ik de onderdelen toch al na een week had =D>
Josy
Mountainbiker

Post by Josy »

Krets wrote:Ik heb op 26/12/07 bij bike components een bestelling geplaatst en ze de 21ste januari binnengekregen. Heb zo lang moeten wachten op onderdelen die niet meer in stok waren.
Als het langer dan twee weken duurt, sturen ze normaal gezien het gedeelte dat binnen is door, zonder meerkost natuurlijk. Dit gebeurt regelmatig bij mij, al eens twee maand moeten wachten eer ik m'n laatste item van een bestelling binnenkreeg.
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Swannie wrote:levertijd staat er toch altijd vermeld... als er bv. staat binnen 20 verzendklaar, dan heb ik al meegemaakt dat ik de onderdelen toch al na een week had =D>
Waar zie je die levertijd eigenlijk?
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Josy wrote:
Krets wrote:Ik heb op 26/12/07 bij bike components een bestelling geplaatst en ze de 21ste januari binnengekregen. Heb zo lang moeten wachten op onderdelen die niet meer in stok waren.
Als het langer dan twee weken duurt, sturen ze normaal gezien het gedeelte dat binnen is door, zonder meerkost natuurlijk. Dit gebeurt regelmatig bij mij, al eens twee maand moeten wachten eer ik m'n laatste item van een bestelling binnenkreeg.
Ze sturen eerst een mail. Ik ben zeer tevreden van hun service. nog nooit problemen mee gehad.
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

kenny wrote: Ze sturen eerst een mail. Ik ben zeer tevreden van hun service. nog nooit problemen mee gehad.
Idem.
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Ik heb verleden week woensdag betaald maar men velgen en naven waren toen niet op stock en ze staan nu nog steeds op: Delivery status: available in about 2-7 days.

Krijg ik een mailtje als alles binnen is en het word opgestuurd, of is het gewoon hopen op de dag dat het in de bus valt?
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Vandaag mailtje gekregen dat ze nog wachten op mijn achternaaf, de rest is binnen. Gelukkig dat er nog zoiets als Babelfish bestaat om dat Duits toch nog een beetje te verstaan :-)
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Ik had mailtje gekregen dat ik nog 2-5 dagen zou moeten wachten... Ondertussen al 7 dagen verder en nog nx gehoord... Krijg ik nog een mail voor het pakket opgestuurd wordt?
Mister No Chaïn
Mountainbiker

RockShark wrote:Ik had mailtje gekregen dat ik nog 2-5 dagen zou moeten wachten... Ondertussen al 7 dagen verder en nog nx gehoord... Krijg ik nog een mail voor het pakket opgestuurd wordt?
Ik heb hetzelfde mailtje donderdag gehad, das nu dus net 5 dagen. In die mail stond dat het pakketje meteen verzonden word als de laatste onderdelen binnen zijn, maar of ze dan eerst nog een mailtje sturen ... geen idee.
Post Reply