26/01/08 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Hipska
Mountainbiker

Schoon volk

Post by Hipska »

Schoon volk? Waarom weet ik da nog niets van? :-)

En aan diegenen die vragen of er een superprestige parcours inzit... waar halen jullie dat van? #-o Het dichtste parcours dat ik weet zijn ligt in Ruddervoorde, en als we daar zouden moeten passeren met de MTB zou het wel een grote tocht worden, nietwaar?

Alle allemaal, tot zaterdag he.
(Hopelijk zie ik jullie niet te veel, want ik ben de pechdienst van dienst :-D )
geertje
Kerstman

Post by geertje »

De 2 vorige edities heb ik laten aan mij voorbijgaan (moest steeds wat afkicken na de TT in Moerkerke) maar dit jaar ben ik er terug bij. :oops:
We zijn er tegen omstreeks 8h, inschrijven, een koffietje om bij het eerste daglicht te vertrekken. :bounce: :bounce:
Met hoeveel we er zullen zijn is op dit ogenblik nog een groot vraagteken, we zien wel.

Ben benieuwd (naar dat schoon volk)
Tot zaterdag

geertje :wink:
kierewiet
Mountainbiker

Post by kierewiet »

Aan panbiker ,als je van Aartrijke komt via de aartrijksesteensweg kan je inpikken , dit is nog een 8-tal km van het einde van de tocht.
Gisteren hebben we nog verder gepijld en het ligt er goed bij. :P
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Wauuuuuuuuuuw ... eindelijk uit m'n winterslaap geraakt, zal er meteen wat kilometers malen sé, van thuis uit met de fiets en dan de 55 km ... eens zien hoe de benen zullen zijn :wink:

Starten rond 8u30 denk ik

Greetzzz
moviestar 8)
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

JIp we zullen van de partij zijn 8) kijken nu al uit om onze jaarlijkse vriend en vriendin te mogen zien aan de bevoorrading tot ton e :lol:
kierewiet
Mountainbiker

Post by kierewiet »

spijtig om tijdens de bepijling reeds te constateren dat iemand deze morgen door de privé-stukken aan het rijden is ,waar wij zoveel moeite hebben voor gedaan om ze terug te hebben.
Hopelijk is deze persoon niet de eerste om te zeggen dat het dan maar enkel de blosoroute is dat we volgen.
De moed zou in mountainbikeschoenen zinken.
Toch in naam van de voorzitter tot morgen en hou het sportief.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Voila, taxi komt me morgen om 8u15 thuis ophalen :lol: . Kurt merci voor 't voorstel hé.
Zullen dus met 2 afzakken naar Jabbeke.

Tot morgenochtend !

Grtjs
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik nam deze morgen mijn laatste antibiotica pil, en ga eens kijken hoe ik me morgen voel. Als alles meevalt, kom ik af. Ik zal wel rustig bollen, kwestie mijn lichaam de tijd te geven weer aan grote inspanningen gewoon te geraken. Maar ik weet dat de mensen van Jabbeke altijd iets in petto hebben, en dan wil ik er 100% bijzijn!!!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Momenteel zit ik ook nog aan de "Dafalgans" maar ik probeer er morgen toch bij te zijn.
Dat het lastig zal worden weet ik op voorhand :cry:
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

Wij zullen er ook bijzijn (zoals elk jaar) samen met The Gun, Marky Mark & Den Thierry

Bukkertje kan er jammer genoeg ni bijzijn !

http://www.mtbuw.be
Post Reply