nav het gepalaver over onbruikbare ultralichte bikes had ik wel es willen weten wie die er effectief mee koerst?
mijn isaac weegt 8.4 kilo
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ac&start=0
wie koerst met de lichtste fiets
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Wist niet dat je Isaac ook al op het forum stond...
Nu zie ik hem es zie. Moet nog altijd es langskomen om alles in real-life te zien...
Content van de vork? Mn broer is voor de Zaskar ook nog op zoek naar een vaste vork...
Nu zie ik hem es zie. Moet nog altijd es langskomen om alles in real-life te zien...
Content van de vork? Mn broer is voor de Zaskar ook nog op zoek naar een vaste vork...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Tegen mij is ie toch altijd aan het opscheppen hoe goed het wel gaat...franco wrote:proberen te koersen he Peter
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ons Lola met ne stijve van voor in haar stuurbuis: 8.4 kg en ze heeft podiumambities dit jaar.
(volgende week wordt er een 2-ling zusje besteld voor mijne maat, wij gaan dit seizoen "team low budget" vormen (omdat ik XT crancks besteld heb is die naam gevallen.....en we zagen dat het goed was.)
De 2de Sola zal ook wel dik onder de 10kg komen en gaat bij de Masters I aan de slag.
(volgende week wordt er een 2-ling zusje besteld voor mijne maat, wij gaan dit seizoen "team low budget" vormen (omdat ik XT crancks besteld heb is die naam gevallen.....en we zagen dat het goed was.)
De 2de Sola zal ook wel dik onder de 10kg komen en gaat bij de Masters I aan de slag.