bike components
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
- WT6
- Mountainbiker
Met dhl uitleveren, da's altijd dezelfde kerel die bij ons passeert. Dienen brave man weet dat hij dat vanachter aan de deur mag zetten, en een briefke in de bus met zijn nummer in geval van problemen.
Bike Discount is duur geworden, BC is toch goedkoper.
Wel jammer dat ze geen Visa gebruiken, doe ik liever dan overschrijven.
Bike Discount is duur geworden, BC is toch goedkoper.
Wel jammer dat ze geen Visa gebruiken, doe ik liever dan overschrijven.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Heb deze middag wat besteld bij bike-components maar nu zag ik het volgende op de site bij shipping:
.
Bij punt 3 ontbreekt er toch iets? Ik kan moeilijk aannemen dat punt 3 doorloopt en dat je voor een paar rims 25 euro each extra betaald1 Bankfees are to be borue by the customer
2 Futhermore there will be a charge of 2€ when ordering by cash on delivery ( Only in Germany availalbe )
3 Bulky goods : trainers, frames, rims, wheels and repairstand;
Bikes and Bikesuitcases will be charged with 25 € each in Germany, foreign countries on demand
- 1Sdt Demaeght
- Mountainbiker
Post by 1Sdt Demaeght »
Banee, heb net een bestelling gedaan van een paar onderdelen, waaronder 2 velgen...
Verzendingskosten blijven 4€...
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Overschrijving vanochtend overgemaakt, aan welke duur mag ik me verwachten voor het voor de deur staat?1Sdt Demaeght wrote:Banee, heb net een bestelling gedaan van een paar onderdelen, waaronder 2 velgen...
- dennisschmitz
- Mountainbiker
- Hermans
- Mountainbiker
- Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)
do 17 januari bestelling geplaatstMister No Chaïn wrote:Overschrijving vanochtend overgemaakt, aan welke duur mag ik me verwachten voor het voor de deur staat?1Sdt Demaeght wrote:Banee, heb net een bestelling gedaan van een paar onderdelen, waaronder 2 velgen...
vrij 18 januari overschrijving gedaan
deze middag pakketje mooi afgeleverd
zo heb je ongeveer een idee...
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Merci, dat wou ik wetenHermans wrote:do 17 januari bestelling geplaatstMister No Chaïn wrote:Overschrijving vanochtend overgemaakt, aan welke duur mag ik me verwachten voor het voor de deur staat?1Sdt Demaeght wrote:Banee, heb net een bestelling gedaan van een paar onderdelen, waaronder 2 velgen...
vrij 18 januari overschrijving gedaan
deze middag pakketje mooi afgeleverd![]()
zo heb je ongeveer een idee...
Kan niet wachten op men onderdelen