Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

flaming_jakke wrote:Seg eens een vraagje ...

Binnenkort ga ik me eens een nieuw fietske aanschaffen, wie gaat er naar welke fietsenwinkel hier in de buurt ?
fietsen dours in peizegem
betere service zal je niet echt vinden denk ik
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Daaf wrote:

Binnenkort ga ik me eens een nieuw fietske aanschaffen, wie gaat er naar welke fietsenwinkel hier in de buurt ?
Fietsen Frank op de Heirbaan :wink:
morriske
Mountainbiker

Post by morriske »

adriaensens in malderen, goeie service, en dito prijzen, en is tot 19 u open =D>
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

Gun*666 wrote:
Daaf wrote:

Fietsen Frank op de Heirbaan :wink:
kga daar al mijn kledij halen :P
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Gun*666 wrote:awel mannen jullie hadden ongelijk wij hebben een mooie tt gereden in Verrebroek kmoen zeggen dat het er ginder prima bij lag ondanks het weer al stond er wel hééél veel wind ik was dan ook blij als we in de bossen van de Klinge aankwawen we hebben een 45 km gereden tegen 21.65 gem.

Volgende week met zen allen naar Grembergen......
ja jongens wij hebben daar goe gaaaaaaas gegeven ik em goe gezweet :oops: en ginder goeie profiteurs waren die :cry: just e Gun*666 en Eagle, goe in a gat hangen maar niet over pakken janetten waren da :lol: amai azo ne wind jongens gindert dat is niet voor alle dagen [-X
blade
Mountainbiker

Post by blade »

tja ik heb mijne mtb bij frank moeten binnen doen voor mijn vooras er zit speeling op mijn voorwiel :cry: ik was gisteren gaan rijden in opwijk de mtb route goeie vettige stukken ik kost er niet doorrijden veel water ik dacht eerst dat het klein beekje was :roll: :lol: ik ben er wel door ge sukkelt :wink: een 28km 4stukken dat ge zegd oeioei moet ik hier door [-o< maar ge weet hoe vettiger hoe :drunk: :evil:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Allez dan wast de moeite in opwijk daaf. Mijne fiets moet ook binnen, vooral achterrem baart mij zorgen. Voor de rest gewoon 6maandelijks onderhoud :-)
blade
Mountainbiker

Post by blade »

6 maand ?? :oops: oeioei ik moet eeee wel eens meer gaan dan 2 keer op een jaar [-o< en gaat ge niet mee naar grembergen :drunk: want verleden week hebt ge iets gemist , da was goe gas geven en azo ne wind daarbij [-o<
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

ja mannen..
Waar gaan julie rijden?

ik ga er dit weekend normaal gezien 2 doen , zat : stekene , zon st niklaas of heeel msch grembergen
ik start normaal elke keer voor of op 8.30
op hartslag , dus nie doorrijden
blade
Mountainbiker

Post by blade »

wij gaan naar grembergen , als het tegen de deur is :wink:
Post Reply