X-treme bikers begijnendijk gaan aanwezig zijn
Maar voor mij zal het wel een rustige rit worden !!
bert
27/01/08 Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bert bibber
- Mountainbiker
wel... normaal zou ik ook naar het landbouwbal moeten omdat ik een oudleerling van de landbouwschool ben. maar ik ga daar niet aan den toog kome hangen. gewoon biken in huldenberg!Docteur Dérailleur wrote:eerst gaan helpen op 't landbouwbal in geel, daarna laat te bed, maar toch altijd present in Huldenberg. Vier jaar geleden één van mijn eerste tt's buiten de kempen denk ik (met wat hm's dus) en elk jaar een prima referentie voor de verbeterende conditie.
Heel leuke tt qua parcours en animo.
P.S.: ik heb daar vorig jaar ne rugzak gevonden met protemonnee en al in en heb die toen aan de organisatie bezorgd. Hopelijk is die toen nog terechtgekomen.
- spooky
- Mountainbiker
Wij zullen ook nog met een deel naar hier afzakken.
is natuurlijk een klassieker!
De laatste keer dat we zelf kunnen rijden,
de volgende week moeten we zelf werken op onze eigen TT.
Ik hoop natuurlijk dat jullie ook naar onze TT komen op 3/2.
Oei, sluikreklame mag niet zeker!
Ook niet als jullie allemaal gratis een tongerlo krijgen bij ons?
is natuurlijk een klassieker!
De laatste keer dat we zelf kunnen rijden,
de volgende week moeten we zelf werken op onze eigen TT.
Ik hoop natuurlijk dat jullie ook naar onze TT komen op 3/2.
Oei, sluikreklame mag niet zeker!
Ook niet als jullie allemaal gratis een tongerlo krijgen bij ons?
Adri,A d r i wrote:De enige TT die ik nog eens wil rijden en wanneer valt die?
Samen met het WK cyclocross. Slim hoor mannen
zoals het er nu uitziet zal ik straks voor de 8ste keer deelnemen in Huldenberg, en al vele keren ben ik voor dag en dauw moeten opstaan om op tijd terug te zijn in Nieuwpoort voor het WK Cyclocross op TV. Blijkbaar vallen die 2 data dikwijls samen.
Heerlijk om 's namiddags met vermoeide benen in de zetel te liggen, met een koffie-met-een-dreupel, en een stukske vlaai, terwijl die mannen hun kas afdraaien.
- Schijfrem
- Mountainbiker
Gwieto wrote:Adri,A d r i wrote:De enige TT die ik nog eens wil rijden en wanneer valt die?
Samen met het WK cyclocross. Slim hoor mannen
zoals het er nu uitziet zal ik straks voor de 8ste keer deelnemen in Huldenberg, en al vele keren ben ik voor dag en dauw moeten opstaan om op tijd terug te zijn in Nieuwpoort voor het WK Cyclocross op TV. Blijkbaar vallen die 2 data dikwijls samen.
Heerlijk om 's namiddags met vermoeide benen in de zetel te liggen, met een koffie-met-een-dreupel, en een stukske vlaai, terwijl die mannen hun kas afdraaien.
Voila, zo lees ik het graag: eerst zelf afzien en daarna kijken naar tv hoe zij afzien