Zal tussen Boom, mourey en wellens gaan voor het hoogste schavotje.
Wie er pech zal kennen, is niet te voorspellen, maar er zullen er zeker zijn.
Op zo'n WK wordt er altijd extra geduwd en die dingen zitten zo al op de limiet.
Nys gaat net op of naast podium staan denk ik, net zoals vervecken.
ben benieuwd
Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- WT6
- Mountainbiker
Zal tussen Boom, mourey en wellens gaan voor het hoogste schavotje.
Op zo'n WK wordt er altijd extra geduwd en die dingen zitten zo al op de limiet.
ben benieuwd.
ben benieuwd.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
bij de beloftes heeft niels gewonnen met grote voorsprong, we hebben dus al ene wereldcampioen
morgen gaat het wel spannender worden
gow nys, wellens
morgen gaat het wel spannender worden
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Ik vind het vooral spijtig dat Wellens door de val van iemand anders weeral de finale moest missen, 't zou mooi geweest zijn moesten Nys, Wellens en Vervecken nog samen geweest zijn om Boom zijn aanval te (proberen) remonterenbosse wrote:kvindt het jammer van sven maar lars verdient het ook , proficiat
mooie winnaar, maar hoeveel pech kan een mens hebben als Bart Wellens,die Mourey zal toch maar net voor JOU neus vallen he,kreeg een dejavu met verleden jaar , die plastic bakken.
Dit moet enorm balen zijn, wordt je op je waarde geklopt, dan is de ontgoocheling mentaal veeeeel minder dan dat het op deze manier gebeurd, want niemand kan voorspellen hoe de cross er anders had uitgezien.
Jammer voor Bart, spijtig dat he geen belg is, maar een zeer terecht winnaar, een zeer groot kampioen in wording, op de weg als in de cross.
Dit moet enorm balen zijn, wordt je op je waarde geklopt, dan is de ontgoocheling mentaal veeeeel minder dan dat het op deze manier gebeurd, want niemand kan voorspellen hoe de cross er anders had uitgezien.
Jammer voor Bart, spijtig dat he geen belg is, maar een zeer terecht winnaar, een zeer groot kampioen in wording, op de weg als in de cross.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
lars
een dikke proficiat (gevaarlijke klant)
stybar
nys
ja jongens de jeugd neem het over, maar dat nys op 3 staat ook niet slecht.
tenslotte is het een snel parkoer dat voor boom ideaal is (tijdrijder en daarin ook campioen) en stybar is een sprinter als ik het me goed voor heb.
als het technischer was geweest had nys wel meer kans gemaakt, maar rabo heeft goud en brons
stybar
nys
tenslotte is het een snel parkoer dat voor boom ideaal is (tijdrijder en daarin ook campioen) en stybar is een sprinter als ik het me goed voor heb.
als het technischer was geweest had nys wel meer kans gemaakt, maar rabo heeft goud en brons
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
En Fidea zilverdevil biker wrote:larseen dikke proficiat (gevaarlijke klant)
stybar
nys
(en dus niet zoals de reporter vlak na de wedstrijd zei "géén edelmetaal voor Fidea", die reporters slagen ook dikwijls de bal mis hoor