Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Sven Nys
105
49%
Bart Wellens
40
19%
Erwin Vervecken
2
1%
Enrico Franzoi
4
2%
Lars Boom
41
19%
Zdenek Stybar
5
2%
Francis Mourey
10
5%
Sven Vanthourenhout
3
1%
Klaas Vantorhout
1
0%
Andere...
5
2%

Total votes: 216

mtber
Mountainbiker

Post by mtber »

Wellens praat al het heel seizoen van maar 1 koers en dat is het WK. Ik tip dan ook op Bartje voor het wereldkampioenschap.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

absalon wrote: Al vrees ik enorm voor die Mourey... Als Nys geen superdag heeft in Treviso, dan vrees ik dat Mourey met de wereldtitel gaat lopen.
Daar zit ik ook aan te denken! Verdorie hij was sterk vandaag! (ik heb de cross live gezien en zit nu in een mobielhome op een parking langs autosnelweg)

En wat hier gezegd wordt over Wellens is waar, hij praat maar over één wedstrijd, maar das al z'n hele carrière zo, Bart praat altijd over het WK! Hij is net als iedereen stapelverliefd op die trui! En éénmaal je die gedragen hebt is het nog aanstekelijker! Nys praat er nooit zoveel over omdat hij verdere en ruimere doelen voor ogen heeft denk ik (WB, BK, SP en vooral Peking MTB) en hij de sport domineert en het dus voor hem minder hoeft :d
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Nys zijn dipje is volgens mij gewoon voorzien in zijn planning, er zijn nog 2 weken te gaan voor het WK, dus moest hij nu ook super geweest zijn dan was hij volgens mij toch iets te vroeg aan het pieken, en zou de terugval misschien net op het WK gekomen zijn.

Maar Bartje gaan we inderdaad in het oog moeten houden, hij straalde gewoon toen hij na de race zei dat hij nog ging verbeteren, je ziet gewoon dat die kerel de race van zijn leven gaat rijden in Treviso.

Maar Nys nu al afschrijven zou redelijk voorbarig zijn denk ik, ook al heeft hij weer bijna alle klassementen op zak, die regenboogtrui intresseerd hem ook nog wel hoor. Hij zal wel goed weten waar hij mee bezig is, zo kennen we hem uiteindelijk ('t is alleen te hopen dat hij de zenuwen wat onder controle kan houden, daar loopt het meestal mis).

Het beloofd in elk geval spannend te worden volgens mij, en dat hebben we toch graag hé.
mtber
Mountainbiker

Post by mtber »

Het zal inderdaad spannend worden. De echte toppers zullen er wel staan met het WK: Nys, Wellens, Boom,Mourey......en Vervecken die er toch stillekes lijkt door te komen. Ik zeg niet dat hij gaat winnen, maar ik vind het toch straf dat hij in de periode van de kampioenschappen weer beter en beter aan het worden is. Wie weet moet hij de Belgische eer nog eens redden zoals vorig jaar 8).
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

bert bibber wrote:
nr 1 Wellens
nr 2 Boom
nr 3 Nys

bert
Aan mijn pronestiek verander ik zeker niets !!
BK had ik volledig juist en voor het WK zal ik er niet ver naast zitten.
Het spelletje rabobank en fidea kan beginnen in plaats van belgie tegen nederland. :wink: :wink:
SKT-biker
Mountainbiker

Post by SKT-biker »

Top 5 Zeker:

Wellens Boom

Mourey
Nys

Vervecken

Ongeveer zo ( en hou rekening met de backspaces :wink: )
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Dit seizoen eindigde Bart Wellens 31x van de 32 crossen binnen de top 5.
Het WK zal DE uitschieter worden. Go Bart =D>

op 2 Lars Boom en op 3 Mouray :wink:
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

SPECI wrote:Dit seizoen eindigde Bart Wellens 31x van de 32 crossen binnen de top 5.
Het WK zal DE uitschieter worden. Go Bart =D>

op 2 Lars Boom en op 3 Mouray :wink:
Klopt wel niet helemaal:

20|10|07 - Lebbeke: 9de plaats
21|10|07 - Kalmthout (WB): 6de plaats

Maar Bart heeft inderdaad een goed seizoen gereden, wel héél weinig overwinningen... Was Sven het niet, dan was het meestal Lars die hem van de eerste plaats stootte.
Ik denk ook dat hij een hééééééééél grote kans maakt zondag! Al hoop ik nog steeds op Sven.
parring
Mountainbiker

Post by parring »

boom, nys 1

Wellens waarscheinlijk pech net zoals mouray

is mijn gedacht en vergeet mss ook niet de franzoi, die al enkele malen op het parcours is gewees en zeer snelle tijden klopte
Last edited by parring on Wed 23 Jan 2008 12:33, edited 1 time in total.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Euh...franzoi klokte net héél trage tijden in vergelijking met de WB in 2006, toen gingen de rondjes van 5min20sec.! Franzoi reed er in een intensieve training eff 9min24sec over, het parcours is wel wat aangepast, maar normaal gezien geen grote verschillen om daar 4 minuten op te verliezen!

Vernomen uit goeie bron en ook gehoord uit de mond van Michel Wuyts, dus als het 2 maal gezegd wordt zal het wel juist zijn!

Als schrijf ik Franzoi zeker niet af het is een WK en dan is die ook meestal top!
Post Reply