20/01/2008 Klerken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

rik c wrote:de bewaakte fietsparking. Die was op amper 50 meter van de ingang van de zaal, maar was, hoewel met pijltjes aangegeven, wel wat uit het zicht, vlakbij de douches. Maar de douches, die weet dan wel iedereen te vinden. Vreemd toch.

En tenslotte : hopelijk hebben we nu, samen met Zarren vorige week, definitief bewezen dat het dus inderdaad mogelijk is om twee weken na mekaar, in omtrent dezelfde streek toch twee totaal uiteenlopende tochten aan te bieden.
De douches weten de meesten na enkele edities al staan, de bewaakte fietsparking was nieuw en dus niet genoeg gekend, zeker met dat ze uit het zicht stond. Eerlijk gezegd de pijltjes naar de parking ook niet zien staan. Zelf trouwens altijd een slot mee (wschl. een van de weinige bikers die fiets met een slot rond zijn zadelpen).

Wie eenmaal Klerken en Zarren gereden heeft (beiden gedaan overigens) weet dat beide tochten compleet verschillend zijn. Proficiat aan beide organisaties om zo respectvol met elkaars tochten om te springen =D> (zelfs al zijn ze van verschillende bonden)
fasty
Mountainbiker

Post by fasty »

Vandaaag de laatste restanten van het parkoer weggenomen ! Maar twas wel een beetje verschietn da er vandaag zelfs nog twee kikers het lef hadden om nog eens door mn prive te rijden ondanks dat ik alles had weggenomen . Deze mensen moeten eens beseffen dat dit bij sommige eigenaars int verkeerde keelgat schopt !!!! Dus AUB ,als u de toer nog eens wil rijden , volgend jaar is er weer erikas heuveltjes
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

Lichterveldenaere wrote:

De douches weten de meesten na enkele edities al staan, de bewaakte fietsparking was nieuw en dus niet genoeg gekend, zeker met dat ze uit het zicht stond. Eerlijk gezegd de pijltjes naar de parking ook niet zien staan. Zelf trouwens altijd een slot mee (wschl. een van de weinige bikers die fiets met een slot rond zijn zadelpen).
Wie eenmaal Klerken en Zarren gereden heeft (beiden gedaan overigens) weet dat beide tochten compleet verschillend zijn. Proficiat aan beide organisaties om zo respectvol met elkaars tochten om te springen =D> (zelfs al zijn ze van verschillende bonden)
Is dat een speciaal slot? #-o
Ik heb altijd een slot mee in mijne Camelbag :lol:
fasty
Mountainbiker

Post by fasty »

lucky wrote:Gisteren ook met 3 man uit Gistel an de tocht in Klerken deelgenomen. Wat mij betreft: in de eerste off-road mijn ketting in stukken gereden. Na herstelling en hulp van fietsverhuurder (uit Westrozebeke) waarvoor dank toch de rit nog kunnen aanvatten.
Een bij momenten zware rit (modder of ferme tegenwind bergop) afgewisseld met enkele mooie (bos)stroken.

had toch een gemiddelde van een kleine 20/u wat voor deze rit niet weinig is denk ik.

Aan de aankomst ook niet van de voor verbetering vatbare douches gebruik gemaakt maar wel van de lekkere pannenkoeken gesmuld.

Een geslaagde rit over bijna volledige lijn.

Op naar volgende week: toertocht in Gistel
WE komen af met een paar mannen en een paar zonen om te biken ! Ast nie regent met bakken zien we content . Nogmaals dank om deel te nemen bij ons
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

clubboys wrote: Is dat een speciaal slot? #-o
Ik heb altijd een slot mee in mijne Camelbag :lol:
Nee hoor, een gewoon slot met cijfercode dat ik rond mijn zadelpen laat hangen zodat ik hem niet vergeet #-o . 't Zelfde dus als bij jou, maar zonder de camelbag.
Surviver III
Mountainbiker

Post by Surviver III »

Voor eerste maal in Klerken gereden (de 34km gedaan).

Zeker een tocht om volgend jaar terug te keren! =D>
DixieSydi
Mountainbiker

Post by DixieSydi »

'k heb er echt , écht serieus van genoten van deze tocht('t zat héél goed in elkaar , allè , toch héééééééééél wa beter dan verleden jaar) alhoewel die wind, die verdomde wind en henkie snakkie die .......
speelde in de wind en de fortis mannen die......
waren nie allemaal even goe en ikke .......
ikke was ook nie echt goe en de boys......
jensie en lucky, nog enkele hete winters en die worden nog beter.
Al bij al, iedereen content en volgende week gaan we
Museeuw eens uit bed gaan halen!!
Tot volgend jaar.
(omdat bie mien deure is)
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

trek es aan de mouw van de webmaster zodat hij foto's en evt filmke online zwiert :P

Thx op voorhand
bromtje
Mountainbiker

Post by bromtje »

Nog steeds geen filmke en foto's?
sand
Mountainbiker

Post by sand »

Had ook graag eens de foto/filmpjes gezien ...
Post Reply