sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Zou het kunnen dat Sven op is ? Die rijdt al maanden langer dan de rest op topniveau, heeft zijn klassementen met verve binnengehaald(of toch bijna) en al 21 overwinningen.
Kaarske is ver uit volgens mij, dit kan je niet blijven doen.
Absoluut supporter van Nys, maar teveel is trop..
Al hoop ik voor volgende week een opgefriste Nys te zien, ik hoop er niet echt op.
Volgens mij wordt het een buitenlander volgende week.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Mss te veel getraind de laatste dagen en daarmee vermoeid tot en met. De druk op zijn schouders is nu eenmaal heeel groot. Toch blijf ik hopen dat onze kannibaal er dit jaar in slaagt om die witte regenboog te pakken. [-o< [-o< [-o<

Mojo
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

wie schell sie 8)
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

Tinky-Winky wrote:Zou het kunnen dat Sven op is ? Die rijdt al maanden langer dan de rest op topniveau, heeft zijn klassementen met verve binnengehaald(of toch bijna) en al 21 overwinningen.
Kaarske is ver uit volgens mij, dit kan je niet blijven doen.
Absoluut supporter van Nys, maar teveel is trop..
Al hoop ik voor volgende week een opgefriste Nys te zien, ik hoop er niet echt op.
Volgens mij wordt het een buitenlander volgende week.
:cry: :cry: Ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat. Het seizoen duurt te lang. Zoals eerder vermeld denk ik idd dat het een buitenlander wordt (niet voor mij :-D :-D althans). Persoonlijk denk ik 1. Lars, 2. Bart, 3 Erwin (welke wel erg fris zat in hoogerheide + snel parcours volgende week)

Jammer dat er de vut uit was bij Nys en dat hij niet kon overnemen had toch graag gezien dat vervecken op de 3e plaats gestaan zou hebben.

Jammer voor bart wellens.

En top voor Lars maar tja dit was te verwachten op dit parcour, hij is niet voor niets kampioen tijdrijden, wel bij de neoprofs maar toch !!! Dikke pluim ook voor nys vind het toch knap wat hij gedaan heeft. Maar zo zie je maar dat je met tacktiek en techniek ook een heel eind kan komen en die klasse heeft nys als geen ander. Lars kan alleen maar verschrikkelijk hard rijden en is minder technisch.

Image
Last edited by 964RS on Mon 28 Jan 2008 19:20, edited 3 times in total.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Als het echt een snel parcours is, geef ik simouneck(hoe dat het ook geschreven is) en mourey een grote kans. Maar dan moet simouneck wel op tijd genezen zijn...
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Niks toneel, luister gewoon naar deze commentaar van Paul Van Den Bosch.
Dit is met alle eerlijkheid vertelt.

Sporza interview
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

Van iemand die enkele jaren geleden deed alsof zijn been gebarsten was (om dan de week erop in Hoogstraten zeker te gaan winnen :roll: ) kan je alles verwachten. Ik geloof er niets van, als hij echt ziek is, zoveel te beter dan :lol:
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

Antonio's pizza wrote:Van iemand die enkele jaren geleden deed alsof zijn been gebarsten was (om dan de week erop in Hoogstraten zeker te gaan winnen :roll: ) kan je alles verwachten. Ik geloof er niets van, als hij echt ziek is, zoveel te beter dan :lol:
Geen van beide dus
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Ik denk dat coach Paul gefaald heeft, na Sven zijn slecht resultaat in Lievin had hij al duidelijk signalen dat het minder goed ging.
Maar in plaats van hem te laten rusten zet hij er nog een paar heel zwaar trainingen op. Van een topcoach had ik toch beter verwacht.
Sven rijdt idd. een heel jaar op topniveau en als het echt moet kan hij niemeer pieken zoals bv. Vervecken of Wellens omdat hij al op zijn max. zit.
Waarom niet een beetje minderen en sparen voor het WK?
Want hoe je het ook draaid of keert, DAT is toch DE belangrijkste cross van het seizoen.
Nu kan hij zich natuurlijk wel verschuilen achter de zin die hij elk jaar gebruikt. "Mijn seizoen staat of valt niet......" [-o<

Moge zondag de sterkste winnen :wink:
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

SPECI wrote:Waarom niet een beetje minderen en sparen voor het WK?
Want hoe je het ook draaid of keert, DAT is toch DE belangrijkste cross van het seizoen.
Nu kan hij zich natuurlijk wel verschuilen achter de zin die hij elk jaar gebruikt. "Mijn seizoen staat of valt niet......" [-o<

Moge zondag de sterkste winnen :wink:
We kunnen maar 1 ding hopen en dat is dat Mourey geen wereldkampioen word, het wegwielrennen word al gedomineerd door de superpiekers. Als je in het veldritseizoen dat al maar een kleine 5 maand duurt al moet beginnen met koersen te laten vallen voor die ene koers, zou spijtig zijn.

Het beste wat hij kan doen is naar Peking gaan en dan een maand rustpauze en pas beginnen crossen in November. Dan zal hij top zijn in de maand januari en als Nys top is zijn er weinigen die hem kunnen verslaan. Maar is het WK dit allemaal waard? Hiervoor moet je alle andere klassementen laten vallen en op dat ene uur word je volledige seizoen beslist.
Locked