Nieuw fiets clubje oprichten

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
teambiker
Mountainbiker

Nieuw fiets clubje oprichten

Post by teambiker »

Ik speel met het idee om een klein bescheiden fiets clubje op te richten in de regio Stabroek (noorden van Antwerpen )De uitvals basis is de chalet van TC-Stabroek. De uitbaters zouden op termijn willen investeren in het clubje.
De bedoeling is om de zondag een toertocht te rijden en achteraf en beetje bij praten in de chalet met de nodige versnapering en voor een boterhammeke zullen de uitbaters zorgen. [-o< (o)
Indien interesse te mailen naar frigo.electronics@telenet.be
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

zie ik zeker zitten =D> ben zelf van berendrecht !
teambiker
Mountainbiker

Post by teambiker »

Normaal ga ik zondag in tielen de toertocht rijden en zak ik daarna af naar de de chalet van TC-Stabroek om daar een westmalleke te drinken.Dus als ge goesting hebt spring dan maar eens even binnen, ik ben er rond 11u00.
Ik zal er wel een tijdje blijven want mijn dochter is om dat uur aan het tennissen.
teambiker
Mountainbiker

Post by teambiker »

Kogaboy, zijt gij ni de man die vorig jaar de toertocht in putte aan het morethusbos had georganiseerd?
nipyman
Mountainbiker

Post by nipyman »

Is het clubje al aktief ?
Ik kom uit Putte en wil wel eens meerijden. Mijn tempo is echter nog niet hoog. Ik rij altijd in het moretusbos en woon daar ook vlakbij.

groeten,

Nico
Bever
Mountainbiker

De papegaai Bike Team

Post by Bever »

Voor zover ik weet zijn er twee (MTB) clubs in Stabroek. Eén gesponserd door de La Pipe en Eén door de Papegaai. Bij die van de La Pipe zitten maar enkele MTB'ers en die van de Papegaai zijn allemaal Mtb'ers.
Regelmatig wordt er zondag en soms zaterdag een TT gereden.
Niet enkel TT worden er gereden, ook sporadisch in de omgeving van Berendrecht,zandvliet,putte,ossendrecht,hoogerheide,... vooral na winterTT seizoen of zondagnamiddag voor diegene die niet zo vroeg uit hun bed willen komen of in shiften staan.
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Dan zijn er ten minste 3 in Stabroek: In de Notelaar (of hoe noemt dat café tussen het PITO en de A12) is er ook nog één (ook allemaal MTB'ers en een enkele CycloX, eind vorig jaar opgericht) :wink: .
Bever
Mountainbiker

Post by Bever »

Ons Clubke is ook eind vorig jaar opgericht allé 2006 hé! :-)
Veel fietsplezier met jullie club in de Notelaar, misschien komen we elkaar wel is tegen.
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Neenee, ik zit niet in de club vd Notelaar hoor! Een vaste trainingspartner van me zit daarbij. Ikzelf ben een "lone biker" 8) ... Behalve de vaste vrienden voor strandrace's, chrono's en lange trainingen; meestal solo de bossen in: lekker genieten!

Tot in de bossen van N-A'pen :wink:
Post Reply