sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

zaskar72 wrote:wat een staaltje toneel !!!!
als dat echt toneel is dan heeft hij inderdaad wat bijgeleerd, want ik had toch wel echt de indruk dat het niet goed draaide, en om je dan zelfs buiten de top 10 te laten rijden moet je echt veel lef hebben. Nu 't zou wel kunnen want de eerste 2 ronden was hij precies beter dan Boom

ben benieuwd, zou idd wel prachtig zijn, en als hij niet wint heeft hij terug een excuus natuurlijk. Maar bon ik denk ook wel dat hij tip top zal zijn volgende week
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

Wowtre wrote:
zaskar72 wrote:wat een staaltje toneel !!!!
als dat echt toneel is dan heeft hij inderdaad wat bijgeleerd, want ik had toch wel echt de indruk dat het niet goed draaide, en om je dan zelfs buiten de top 10 te laten rijden moet je echt veel lef hebben. Nu 't zou wel kunnen want de eerste 2 ronden was hij precies beter dan Boom

ben benieuwd, zou idd wel prachtig zijn, en als hij niet wint heeft hij terug een excuus natuurlijk. Maar bon ik denk ook wel dat hij tip top zal zijn volgende week
Denk het niet dat het wat wordt met hem volgende week :cry: :cry: Vandaag zat hij al nee te schudden in de eerste ronde (zijn gezicht sprak boekdelen en het was geen toneel moest flink aanpoten om bij te houden). Later bleek ook waarom, 12e is niet echt een plek voor sven. Na afloop gaf hij ook aan dat als hij hetzelfde fiets als vandaag hij daar niets te zoeken heeft. Ik denk dat sven klaar is voor van het jaar......... ook gezien zijn vorige prestatie. Ik doel daarmee dat hij heel het jaar top was en dat is moeilijk het hele seizoen vol te maken. Maargoed hopen dat ik het mis heb, want van mij mag hij winnen volgende week. =D> =D> =D> Maar ik zou mijn geld eerder zetten op lars boom gezien het parcours.
plonsita
Mountainbiker

Post by plonsita »

iemand die na zo een zware wedstrijd, zo een interview kan doen en zo kan babbelen over "bijna" krampen en niet kunnen aanzetten en sterven heel de tijd

en in dat interview wat dus DIRECT na de finish werd genomen, hoor ik hem niet één keer naar adem happen en was het aan zijn taal gebruik te horen netalsof hij in ne zetel zat...
Alleen al hiervoor moet hij ne oscar krijgen, sterk staaltje toneel
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

plonsita wrote:iemand die na zo een zware wedstrijd, zo een interview kan doen en zo kan babbelen over "bijna" krampen en niet kunnen aanzetten en sterven heel de tijd

en in dat interview wat dus DIRECT na de finish werd genomen, hoor ik hem niet één keer naar adem happen en was het aan zijn taal gebruik te horen netalsof hij in ne zetel zat...
Alleen al hiervoor moet hij ne oscar krijgen, sterk staaltje toneel
Als sportman van het jaar maar niet wil lukken dan maar een oscar :lol:
Ik twijfel, maar het is een super prof dus op een week kan veel veranderen. Afwachten maar.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik zet hem volgende week nog altijd op 1. Vorig jaar zagen we dit van zijn concurentie.
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

ookal was dit toneel en staat hij top volgende week, hij zal zijn best moeten doen want wellens en boom (en erwin waarvan ik niet weet hoe het kan) zullen er ook wel staan als hij in vorm is dan zal hij ervoor moeten knokken en krijgen we een mooie wedstrijd te zien.
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Volgens mij was dit toch echt geen toneel hoor...
Wellens, Boom en Mourey gaan op het podium staan, en Franzoi en Vervecken zullen ook wel in de buurt zijn.
Volgens mij gaat Sven het niet meer halen, al hoop ik héééééééél erg van wel... [-o<
synbor
Mountainbiker

Post by synbor »

Paniekeren dat hij deed :lol: :lol: :lol:
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

synbor wrote:Paniekeren dat hij deed :lol: :lol: :lol:
:-? :-k
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

als het een toneeltje was dat hij opvoert....ocharme zijn fans dan die toch met enkele bussen komen om voor hem te supporteren...
Locked