tot volgend jaar
grtz
de P
Post by snellebeentjes »
Die zullen in de loop van deze week door Geertje op onze website geplaatst worden : www.sintritatrappers.besnellebeentjes wrote:Weet iemand waar we de foto's van aan de aankomst, afspuitplaats, binnen in zaal, enz. kunnen vinden?
Er liep daar een meneer met een camera, kdenk wel van de organisatie!
Proficiat met jullie VTT trouwens twas weer in orde
Post by trekske8500 »
Kaprijke zat er niet bij hoor. Dat lijkt ons een beetje teveel van het goedetrekske8500 wrote:Ik denk dat we in Kaprijke gepasseerd zijn; weet je, die gemeente waar Koko Flanel -film met Urbanus- zijn woonplaats had. Klopt dit?
Alles is verlopen zoals het moestfiliberke wrote:Hopelijk heb je ook nog plezier gehad van al die witteke's die je vrouwke gekregen heeftgeertje wrote:[. Die "witteke's" deden m'n vrouwke ook dit jaar weer veel plezier. Wat de frietjes betreft.... volgend jaar meer daar over![]()
Slaapwel
geertje![]()
![]()
![]()
![]()
Post by Don Cortisoni »
Post by cowboy peter »
Uw eigen woordenDon Cortisoni wrote:
een technische zone werd aangeboden ..... de achtervolgers verkozen om in hun tempo te blijven
Mietjes zijn van alle tijden… .
Met de andere is het vrij goed gesteld, maar op fietsvlak zo goed als noppes. Ik ben aan het verhuizen en heb door de werken die ik nog moest doen de laatste weken niet meer gefietst. De verhuis zelf nadert echter, en daarna zal ik opnieuw proberen elke week van de partij te zijn!veeteeteetje wrote:
En nog iets,Moerkerke biedt misschien niet ieder jaar frietjes maar wel ieder jaar 2 jarige forummers.Eén zal er zeker wel bij zijn,maar hoe zou het met de andere zijn??![]()