Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Jefke85
- Mountainbiker
Nuja, als hij nie graag wil werken, moet ie maar naar Ford Genk, DHL, Opel Antwerpen...gaan. Op en tijd is er daar eens een staking, kwestie van de sociale contacten wat aan te scherpen wss, zo kan iedereen eens met iedereen klapke doen. De reden van de staking, das bijzaak._alain_ wrote:En laater klaachen tat hei geen werk findt
- JanMan
- Mountainbiker
De Post en NMBS zijn ook nog mogelijkheden.Jefke85 wrote:Nuja, als hij nie graag wil werken, moet ie maar naar Ford Genk, DHL, Opel Antwerpen...gaan. Op en tijd is er daar eens een staking, kwestie van de sociale contacten wat aan te scherpen wss, zo kan iedereen eens met iedereen klapke doen. De reden van de staking, das bijzaak._alain_ wrote:En laater klaachen tat hei geen werk findt
- Jefke85
- Mountainbiker
Mja, zo kan je alle (ex-) overheidsbedrijven opsommen.JanMan wrote:De Post en NMBS zijn ook nog mogelijkheden.Jefke85 wrote:Nuja, als hij nie graag wil werken, moet ie maar naar Ford Genk, DHL, Opel Antwerpen...gaan. Op en tijd is er daar eens een staking, kwestie van de sociale contacten wat aan te scherpen wss, zo kan iedereen eens met iedereen klapke doen. De reden van de staking, das bijzaak._alain_ wrote:En laater klaachen tat hei geen werk findt
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Hunk, die van de trein enzo werken juist te lang, tis daarmee dat ze overal te laat zijnJefke85 wrote:Mja, zo kan je alle (ex-) overheidsbedrijven opsommen.JanMan wrote:De Post en NMBS zijn ook nog mogelijkheden.Jefke85 wrote: Nuja, als hij nie graag wil werken, moet ie maar naar Ford Genk, DHL, Opel Antwerpen...gaan. Op en tijd is er daar eens een staking, kwestie van de sociale contacten wat aan te scherpen wss, zo kan iedereen eens met iedereen klapke doen. De reden van de staking, das bijzaak.
De gemeente niet vergeten!JanMan wrote:De Post en NMBS zijn ook nog mogelijkheden.Jefke85 wrote:Nuja, als hij nie graag wil werken, moet ie maar naar Ford Genk, DHL, Opel Antwerpen...gaan. Op en tijd is er daar eens een staking, kwestie van de sociale contacten wat aan te scherpen wss, zo kan iedereen eens met iedereen klapke doen. De reden van de staking, das bijzaak._alain_ wrote:En laater klaachen tat hei geen werk findt
Ik kon niet aan de verleiding weerstaan, dus ben vandaag toch gaan rijden in Kluisbergen
Weliswaar maar 25km (die er dan uiteindelijk 30 was), maar het deed zoo deugd. Vooral omda ik tot nu toe al bij elk examen wa ziekskes was (komt ervan natuurlijk als ge, gelijk ik, ne ganse semester ni deftig kunt rusten en dan in den blok zelf alle dagen tot 3u 's nachts hebt gewerkt om taken af te krijgen
).
Wel vrij lang weggeweest aangezien ik ginder 2x heb staan wachten aan de afspuiting (2x was er water en toen het bijna aan mij was nimeer, kheb het dan uiteindelijk maar opgegeven) en ik was chauffeur van dienst dus in den auto heb ik ook ni veel kunnen lezen. Al heeft mijn broer mij wel voorgelezen over hout: hij verstond ni wa hij aan het voorlezen was en ik heb bijna niks ervan gehoord omdat hij zo koddig aant babbelen was
Kzal nu wel een tandje moeten bijsteken om alles geleerd te krijgen, ma foert, ken ik een stuk iets minder goe, tis dan ook zo. Kvoel mij nu tenminste voor den eerste keer nog es echt relax in de examens en da's mij meer waard dan een puntje meer (als ik nu een 9 ga hebben, ga ik wel vloeken
).
Weliswaar maar 25km (die er dan uiteindelijk 30 was), maar het deed zoo deugd. Vooral omda ik tot nu toe al bij elk examen wa ziekskes was (komt ervan natuurlijk als ge, gelijk ik, ne ganse semester ni deftig kunt rusten en dan in den blok zelf alle dagen tot 3u 's nachts hebt gewerkt om taken af te krijgen
Wel vrij lang weggeweest aangezien ik ginder 2x heb staan wachten aan de afspuiting (2x was er water en toen het bijna aan mij was nimeer, kheb het dan uiteindelijk maar opgegeven) en ik was chauffeur van dienst dus in den auto heb ik ook ni veel kunnen lezen. Al heeft mijn broer mij wel voorgelezen over hout: hij verstond ni wa hij aan het voorlezen was en ik heb bijna niks ervan gehoord omdat hij zo koddig aant babbelen was
Kzal nu wel een tandje moeten bijsteken om alles geleerd te krijgen, ma foert, ken ik een stuk iets minder goe, tis dan ook zo. Kvoel mij nu tenminste voor den eerste keer nog es echt relax in de examens en da's mij meer waard dan een puntje meer (als ik nu een 9 ga hebben, ga ik wel vloeken