Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

En laater klaachen tat hei geen werk findt
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

_alain_ wrote:En laater klaachen tat hei geen werk findt
Nuja, als hij nie graag wil werken, moet ie maar naar Ford Genk, DHL, Opel Antwerpen...gaan. Op en tijd is er daar eens een staking, kwestie van de sociale contacten wat aan te scherpen wss, zo kan iedereen eens met iedereen klapke doen. De reden van de staking, das bijzaak.
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

't Is goed mannen, hij zal het nooit nimeer doen :drunk:

Ontopic maar weer; maandag wiskunde se, da's andere koek !
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Jefke85 wrote:
Nuja, als hij nie graag wil werken, moet ie maar naar Ford Genk, DHL, Opel Antwerpen...gaan. Op en tijd is er daar eens een staking, kwestie van de sociale contacten wat aan te scherpen wss, zo kan iedereen eens met iedereen klapke doen. De reden van de staking, das bijzaak.
De Post en NMBS zijn ook nog mogelijkheden.
Jansen
Mountainbiker

Post by Jansen »

argh donderdag criminologie, schriftelijk + mondeling...
dat boek bevat echt 10.000 verschillende theorien, echt lastig om in uwen kop te krijgen!
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

JanMan wrote:
Jefke85 wrote:
Mja, zo kan je alle (ex-) overheidsbedrijven opsommen. #-o
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Jefke85 wrote:
JanMan wrote:
Jefke85 wrote: Nuja, als hij nie graag wil werken, moet ie maar naar Ford Genk, DHL, Opel Antwerpen...gaan. Op en tijd is er daar eens een staking, kwestie van de sociale contacten wat aan te scherpen wss, zo kan iedereen eens met iedereen klapke doen. De reden van de staking, das bijzaak.
Mja, zo kan je alle (ex-) overheidsbedrijven opsommen. #-o
Hunk, die van de trein enzo werken juist te lang, tis daarmee dat ze overal te laat zijn #-o #-o

:^o
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

vrijdag sterkteleer :drunk:
en dan woensdag (30ste) ng werktuigbouw
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

JanMan wrote:
Jefke85 wrote:
De gemeente niet vergeten!
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Ik kon niet aan de verleiding weerstaan, dus ben vandaag toch gaan rijden in Kluisbergen :drunk:
Weliswaar maar 25km (die er dan uiteindelijk 30 was), maar het deed zoo deugd. Vooral omda ik tot nu toe al bij elk examen wa ziekskes was (komt ervan natuurlijk als ge, gelijk ik, ne ganse semester ni deftig kunt rusten en dan in den blok zelf alle dagen tot 3u 's nachts hebt gewerkt om taken af te krijgen :-?).
Wel vrij lang weggeweest aangezien ik ginder 2x heb staan wachten aan de afspuiting (2x was er water en toen het bijna aan mij was nimeer, kheb het dan uiteindelijk maar opgegeven) en ik was chauffeur van dienst dus in den auto heb ik ook ni veel kunnen lezen. Al heeft mijn broer mij wel voorgelezen over hout: hij verstond ni wa hij aan het voorlezen was en ik heb bijna niks ervan gehoord omdat hij zo koddig aant babbelen was :P

Kzal nu wel een tandje moeten bijsteken om alles geleerd te krijgen, ma foert, ken ik een stuk iets minder goe, tis dan ook zo. Kvoel mij nu tenminste voor den eerste keer nog es echt relax in de examens en da's mij meer waard dan een puntje meer (als ik nu een 9 ga hebben, ga ik wel vloeken :wink:).
Post Reply