19/01/08 TT Moerkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jahenk
Mountainbiker

Post by jahenk »

Geertje en collega's het was een prachtige tocht. Veel wind maar gelukkig werden we gespaard van de regen. Bewegwijzering,bevoorrading,onthaal,bikewash alles was tot in de puntjes verzorgd. Volgend jaar ben ik zeker weer van partij en hopelijk zijn de weergoden jullie dan gunstiger gezind.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Toch wel een mooie organisatie, jammer van dat kl..teweer, zo veel wind is niet aan mij besteed.

We hebben dan maar weer de "trunte" gespeeld en maar het klein toerke gedaan.

Geertje en C°, da van die eieren hè, toch ne keer proberen volgend jaar om ze ergens anders te deponeren ofwel van dat abonnement op slecht weer zien af te geraken.

Voor de rest was alles prima, afpijling, afspuitplaats, warme douches, nen lekkere hotdog en goed gezelschap. =D> =D> =D>

Maar ja, dat zijn we al jaar en dag gewoon van den tt in Moerkerke. :wink:

Geertje, nog ne keer bedankt voor het traktaat. :drunk:
SNO
Mountainbiker
Location: Pro Winner 29er, Ridley X-night, Colnago Cross, Cube Litening race

Post by SNO »

Mooie tocht met toch een stuk offroad waar ik nog niet gereden had =D> in 't begin wel eens door de stront moeten rijden #-o (een van de eerste stroken naast een stal). Door de stevige wind uitgekomen op 22 km/u (inbegrepen Beernem-Moerkerke-Beernem 81,6 km). Bedankt voor de leuke voormiddag!!!!!
betonboerke
Mountainbiker

Moerkerke

Post by betonboerke »

Als ge door "nen boer zienof riet eije keure va stront". Toch mooie tocht, ondanks de stront tot aan de douches, die wel in orde waren.
Komen zeker volgend jaar terug !!
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Proficiat aan de organisatie. =D>
Echt mooie tocht van 47 gereden. 't was wel namiddag maar toch goed te doen.
Ben van de kust en beetje wind gewoon, maar 't was soms niet gewoon die rukwinden, ik werd werkelijk van mijn singlepad geblazen. #-o
Goeie douches en afspuitstand en ... Leffe van 't vat.
:bounce: Tot noste keer. :bounce:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Geertje en c°: =D> =D> =D> Prachtige organisatie! Dit is af. En dan nog de moeite (en lef) om een volledig nieuwe lus te zoeken... [-o< Duidelijk een organisatie die niet op zijn lauweren rust. Ja, het lag vettig, hoe kan het ook anders met al die regen :roll: Ja, er was veel wind maar de GP voelt daar helemaal niks van (zelfs niet nu die 'vuve' er is...). #-o De truuk vandaag was in iemand zijn wiel te kruipen, doch daar reden ze te snel voor :oops: Gemiddelde? K'zou het begot niet weten. Der zat zoveel 'prut' in mijn ogen dat ik tevreden was dat ik naar die heerlijke douches kon. :-k Veel dank aan mijn medereizigers, vandaag, die me steeds terug aan de 'rekker' terugbrachten =D> =D> =D>
Heeeel graag to volgend jaar. 8)

PS: wel geen frietjes :-?
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

Aragorn wrote:
panbiker wrote: en dan eens kijken of je niet gelogen hebt :^o :^o
Liegen? Kzou niet durven. Gewoon afkomen en genieten van "maagdelijke" mountainbike-zones. :lol:
awel,je heb niet gelogen,prachtige rit ,'heb de grote toer gereden maar ipv genieten toch zwaar afgezien met die zware wind,mooi stuk aan de grenspaal, =D> =D> ,toch een voetje moeten plaatsen,maar was niet alleen #-o #-o goede bevoorrading(lekkere chocolade :P en aquarius),
zeer goede bikewash,warme douches ,lekkere hotdog en lekkere soep,gewoonweg een prachtige organisatie,
komen volgend jaar zeker terug [-o< [-o< [-o<
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Daar ik ervan hou om zoveel mogelijk in verschillende streken te rijden, probeer ik ook jaarlijks eens naar het noordoosten van onze provincie af te zakken. De tocht in Moerkerke is daar de ideale gelegenheid voor. De organisatoren slagen er ieder jaar in om een afwisselende, verzorgde tocht aan te bieden. Dit jaar werd na de Blinker en de Stinker een prachtige polderlus aangeboden. Een bij momenten heftige wind en de ondergrond maakten er een pittige tocht van.Toch siert het de inrichters dat ze ondanks de kleigrond en de vele regen van de voorbije dagen er toch in slaagden om een welwiswaar lastig maar volledig berijdbaar parcours aan te bieden. De organisatie was weer prima. Bedankt voor de prachtige tocht! =D> =D> =D> =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ook van mijnentwege een dikke proficiat en een hele dikke duim aan de sint-Ritatrappers.Perfectie bestaat tot op heden nog niet bij een tt maar deze zit er toch wel heel dicht bij.

Hele goede omkadering,een goede bevoorrading,uitstekende bepijling,heerlijke warme douches,lekkere hot-dog en leffe.Sympathieke mensen aan de inschrijving en vooral aan de drankbonnekes :wink: ,goed gezelschap,.......ja het kon precies niet veel beter vandaag.

Ook het parcours was mooi en gedurfd met de nieuwe lus die ik persoonlijk wel heel mooi vond.De start was meteen een schot in de roos met de stinker en de blinker,om vervolgens over te gaan op de open vlaktes en de poldergrond.Enkele stroken waren pittig maar heerlijk om over te bollen.(De strook net na de Siphon,aan de grenspaal,......)
GP was vandaag weer in zijn sas (tja,als de ventilateur in zijn "aanzichte" blaast)leeft hij hem volledig uit.Het merendeel van de tt met zijn vieren samen gereden.
Ook op den apres nog lekker genoten en dus niets dan lof voor de organisatie.

Volgend jaar zijn we er zeker terug!!!!
(Al is het maar om dat "witteke" te overhandigen :-D :-D )
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Dikke proficiat aan de inrichters!!!!!! =D>

Alles dik in orde;alleen een beetje meer wind verwacht :lol: :lol:

Thuis gekomen nog vlug ne keer in m'n achterzakken gekeken om te zien of er niemand meer in zat. :wink:

Volgend jaar zijn we er terug.
Post Reply