Aanwezig, voor een ongetwijfeld zware TT. Mijn twijfels waren groot om deze TT aantevatten. Maar vooral de vele info hier en de meer dan waarschijnlijk leuke en verrassende elementen in het parcour hebben me over de streep getrokken.
Ik hoop dat we niet ongoocheld zullen zijn wanneer we de finish bereiken, al twijfel ik daar niet aan.
20/01/2008 Klerken
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hier vandaag nog geen druppel regen gezien.sergo wrote:man, man, al eens buiten gekeken, zo'n rotweer,da belooft voor morgen.
Gijle zult geen oude spoorweg nodig hebben om zwaar te liggen,
zullen toch van de partij zijn voor ons wekelijks ritje, kkwestie van niet vast te roesten
De wind is na de middag ook serieus afgezwakt.
Beloofd prettig te worden morgen
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Zal er ook zijn.
Nog een beke reklame maken voor de Strandrace in Blankenberge
Nog een beke reklame maken voor de Strandrace in Blankenberge
- henkieboy
- Mountainbiker
deze namiddag de groten toer afgebold met scattooke , rik c , fasty , klimmertje , bart en yves . hier en daar nog wa pijlkes aangebracht en paalkes rechtgezet (twas nog redelijk wa wind vannacht) . Voor de gene die nog twijfelen zou ik zeggen : afkomen want alles was vandaag goed tot zeer goed berijdbaar (der zitten wel een paar heel vettige stroken in maar normaal zullen er niet veel van de fiets moeten) Maar ke kan u verzekeren als het morgen waait zoals deze namiddag dan gaan der nog veel "under pette zien". tot aan de eerste bevoorrading kan er serieus gevlamd worden maar daarna zal het zijn van doseren want in de laatste 5 km zitten er nog een paar echte "kiettebieters" in. hopelijk tot morgen iedereen see ja.(zelfs indien het vannacht nog 10 l regent zal alles goed berijdbaar blijven)(erewoord)
- henkieboy
- Mountainbiker
nog iets vergeten : iedreen zijn kids meebrengen want er is ook een kidstocht die goed berijdbaar is en niet al te zwaar. Er zijn normaal gezien 2 begeleiders mee van de bond maar aangezien die vertrekken en nooit meer omkijken achter de kleinere gastjes zullen er terug twee van onze mbk 'ers mee rijden (waaronder ikzelf)(net zoals vorig jaar)die tesamen blijven met de 7,8,9 en 10 jarigen en indien nodig worden ze geduwd tot aan de finish . Dus vaders en moeders (je hoort toch wel nie veel moeders op dit forum hé)breng u kroost mee (met fiets natuurlijk) en laat ze ook maar eens rijden want ze zijn in goede handen.
- Traxer
- Kerstman
Ge kunt mij zeker verwachten! Een VTT-terrilleke, een CP-afdaling, een Jocca-verrassing, een GP windop-stukske en voor mij een masageke?henkieboy wrote:deze namiddag de groten toer afgebold met scattooke , rik c , fasty , klimmertje , bart en yves . hier en daar nog wa pijlkes aangebracht en paalkes rechtgezet (twas nog redelijk wa wind vannacht) . Voor de gene die nog twijfelen zou ik zeggen : afkomen want alles was vandaag goed tot zeer goed berijdbaar (der zitten wel een paar heel vettige stroken in maar normaal zullen er niet veel van de fiets moeten) Maar ke kan u verzekeren als het morgen waait zoals deze namiddag dan gaan der nog veel "under pette zien". tot aan de eerste bevoorrading kan er serieus gevlamd worden maar daarna zal het zijn van doseren want in de laatste 5 km zitten er nog een paar echte "kiettebieters" in. hopelijk tot morgen iedereen see ja.(zelfs indien het vannacht nog 10 l regent zal alles goed berijdbaar blijven)(erewoord)
kmoet zeggen tis zeker en vast de mooiste editie, alles is goed berijdbaar.
Wa betreft het weer ze geven bewolkt maar droog weer uit. Dus zeker en vast afkomen ge zult het u nie beklagen!
En nog iets chapeau voor de dames van de pannenkoeken, want ze zijn al de hele dag bezig met bakken (dit moest even vermeld worden vind ik).
Hopelijk tot morgen beste mtb vrienden in Klerken city.